Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-09-13, 06:21
  #133
Medlem
aggamogs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lasermopsen
Ok, ber om ursäkt att jag kom med felaktiga uppgifter. Men kan det vara de som hänger vid Stortorget o langar knark? I nån annan tråd var det nån som sa att de var i princip ofarliga?

MVH
Mulla Krekar

Jag kan i detta läget bara spekulera, då jag bara fått info om vad som hänt på F&S.
Det kan ju vara så att droghandeln har eskalerat, men i mina ögon känns Äholm för litet för att det skulle vara nån större verksamhet. Men å andra sidan kan det vara så att dom är jävligt revirtänkande och inte tillåter att nån klampar in och tar försäljning för dom.
Citera
2017-09-13, 11:03
  #134
Medlem
KulturberikareSWEs avatar
Den 15-årige pojken begärs häktad för mord. Polis och åklagare anser sig ha ett gott bevisläge – flera vittnen finns – men 15-åringen förnekar all inblandning i mordet på 17-åringen, som enligt uppgift träffades av två knivhugg när han befann sig i samma omklädningsrum som 15-åringen.

Tilltalad: Sherzad, Ahmad

Protokoll: https://minfil.org/m9f9z0cdb9/Helsin...7_Aktbil_6.pdf
Citera
2017-09-13, 11:45
  #135
Medlem
Mimurs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Golden.Ration
Jaha? Tror du det gör dig speciell eller...
Naturligtvis inte. Jag TROR nog att de flesta inte heller tänkt den tanken, men det VET jag ju inte heller
Citera
2017-09-13, 12:15
  #136
Medlem
jugbandbluess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KulturberikareSWE
Den 15-årige pojken begärs häktad för mord. Polis och åklagare anser sig ha ett gott bevisläge – flera vittnen finns – men 15-åringen förnekar all inblandning i mordet på 17-åringen, som enligt uppgift träffades av två knivhugg när han befann sig i samma omklädningsrum som 15-åringen.

Tilltalad: Sherzad, Ahmad

Protokoll: https://minfil.org/m9f9z0cdb9/Helsin...7_Aktbil_6.pdf

åldern kan man nog ta med en skopa salt
Citera
2017-09-13, 12:19
  #137
Medlem
Universells avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KulturberikareSWE
Den 15-årige pojken begärs häktad för mord. Polis och åklagare anser sig ha ett gott bevisläge – flera vittnen finns – men 15-åringen förnekar all inblandning i mordet på 17-åringen, som enligt uppgift träffades av två knivhugg när han befann sig i samma omklädningsrum som 15-åringen.

Tilltalad: Sherzad, Ahmad

Protokoll: https://minfil.org/m9f9z0cdb9/Helsin...7_Aktbil_6.pdf

Afghan :/
Och under tiden så sitter regeringen och pratar om "amnesti" för afghaner
Det är fan så man spyr alltså
Citera
2017-09-13, 12:33
  #138
Medlem
Dr.Krankentots avatar
Nån som har en aning om hur gammal "pojken" egentligen är? Han häktades ju och det är väl ganska ovanligt om man är femton år.
Citera
2017-09-13, 17:28
  #139
Medlem
Mulla Krekars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KulturberikareSWE
Den 15-årige pojken begärs häktad för mord. Polis och åklagare anser sig ha ett gott bevisläge – flera vittnen finns – men 15-åringen förnekar all inblandning i mordet på 17-åringen, som enligt uppgift träffades av två knivhugg när han befann sig i samma omklädningsrum som 15-åringen.

Tilltalad: Sherzad, Ahmad

Protokoll: https://minfil.org/m9f9z0cdb9/Helsin...7_Aktbil_6.pdf
Tack!

Citat:
Ursprungligen postat av jugbandblues
åldern kan man nog ta med en skopa salt

Citat:
Ursprungligen postat av Universell
Afghan :/
Och under tiden så sitter regeringen och pratar om "amnesti" för afghaner
Det är fan så man spyr alltså

Citat:
Ursprungligen postat av Dr.Krankentot
Nån som har en aning om hur gammal "pojken" egentligen är? Han häktades ju och det är väl ganska ovanligt om man är femton år.
En bild på eländet hade varit fint! Tror inte heller på 15 års-grejen...
Citera
2017-09-13, 18:02
  #140
Medlem
dacks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lasermopsen
Ok, ber om ursäkt att jag kom med felaktiga uppgifter. Men kan det vara de som hänger vid Stortorget o langar knark? I nån annan tråd var det nån som sa att de var i princip ofarliga?

MVH
Mulla Krekar
Har kollat med en polare som bor nere i Ängelholm och det verkar finnas olika konstellationer av missbrukare dels då dom gamla etablerade som hänger ibland annat vid vita räck och bänkarna nere vid ån dit även WT-bönderna kommer ifrån sina utsocknes byar sedan då dom här nya skäggbarnen och deras polare som häckar på torget vid och omkring biblioteket samt det säljs även kvällstid efter skolans slut på skolan vid sockerbruket och järnvägsparken då dom troligen har lagret uppe i något av dom gamla höga husen på sockerbruksgatan där någon av dessa halvfigurer bor.
Citera
2017-09-13, 18:35
  #141
Medlem
aggamogs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mulla Krekar
Tack!






En bild på eländet hade varit fint! Tror inte heller på 15 års-grejen...

Finns hur många som helst med det namnet på Facebook så det blir svårt att hitta rätt person där. Ska kolla en annan källa om det går å få tag i bild på möget.
Återkommer!
Citera
2017-09-13, 22:08
  #142
Medlem
Iom att det stämde att GM bodde på Thulingatan, så bör BO ha bott på Svenskehögsgatan 17 i Ängelholm.
Har kollat på Birthday och det bor två stycken 18 åringar där, den ena har varit aktiv på Facebook och den andra ha inte fått några "vila i frid" på sin.
Kan ju vara att det bor yngre, men som inte dyker upp på Hitta/Birthday?
Citera
2017-09-14, 00:40
  #143
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ElvisFan
De försöker hjälpa genom att erbjuda analfabeterna någonstans att vara och utvecklas. En fin tanke men som vi alla vet fungerar inte MENA på det sättet och problem uppstår.



Jag börjar få en känsla att Friskis & Svettis har fler händelser än andra gym. Tycker mig ha läst om andra händelser. Någon som har en sammanfattning av allt som hänt på deras anläggningar?

Har för mig att det på Friskis i Ängelholm varit 2 fall tidigare av misshandel om jag minns rätt.
En äldre man frågade om han fick använda maskinen där 2 apor bara lattjade runt. Han fick stryk.
En annan apa blev tillrättavisad av en man då apan spottat på golvet. Även denne man åkte på stryk.
Citera
2017-09-14, 10:00
  #144
Medlem
jugbandbluess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FTW_Yes
Iom att det stämde att GM bodde på Thulingatan, så bör BO ha bott på Svenskehögsgatan 17 i Ängelholm.
Har kollat på Birthday och det bor två stycken 18 åringar där, den ena har varit aktiv på Facebook och den andra ha inte fått några "vila i frid" på sin.
Kan ju vara att det bor yngre, men som inte dyker upp på Hitta/Birthday?
omyndiga syns inte
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback