• 2
  • 3
2017-09-04, 16:48
Medlem
patrikgbgs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Onkel-Ben-ny
Felstavat, det är Restaurang Arken. Sunkhak med 100% blattar.

Den heter väl ändå artin, iallafall de gånger jag vart där. Senast jag var där och åt så började personalen slåss. Nävar flög bland alla gäster. Sunkhak håller jag ej med om utan är faktiskt ett av de bättre ställena i märsta.
Citera
2017-09-05, 08:57
Medlem
Onkel-Ben-nys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av patrikgbg
Den heter väl ändå artin, iallafall de gånger jag vart där. Senast jag var där och åt så började personalen slåss. Nävar flög bland alla gäster. Sunkhak håller jag ej med om utan är faktiskt ett av de bättre ställena i märsta.
Blir fel ibland när man skriver på telefonen och ja du har rätt, de tillhör de bättre om man ser till inredningen och maten men fortfarande nästan bara blattar.
Citera
2017-09-05, 09:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av patrikgbg
Senast jag var där och åt så började personalen slåss. Nävar flög bland alla gäster. Sunkhak håller jag ej med om utan är faktiskt ett av de bättre ställena i märsta.
Vi har nog lite olika förväntningar på restauranger... På ett vad jag anser vara bättre ställe förutsätter jag att personalen inte slåss med varandra.
Citera
2017-09-09, 02:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av R.Bloodworth
Har inte Märsta haft konflikt med Sollentuna(?) relativt nyligen, eller är detta något helt annat?

Tror du blandar ihop Vf skulle de ha konflikt m Sollentuna för?
Citera
2017-09-09, 02:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kopparfisk
Vi har nog lite olika förväntningar på restauranger... På ett vad jag anser vara bättre ställe förutsätter jag att personalen inte slåss med varandra.

Men nu påstods det ju inte att det var ett bättre ställe per definition utan att det var ett av de bättre ställena i Märsta.😏
Citera
2017-09-09, 12:10
Medlem
R.Bloodworths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gojov
Tror du blandar ihop Vf skulle de ha konflikt m Sollentuna för?

Enligt en väns vän så hade de en konflikt under sommaren som höll på eskalera till något större, vet inte om det löst sig. Fått höra att cirka 30-50 pers från Sollentuna tog sig till Märsta men vet inte vad som hände.
Citera
2017-09-10, 00:55
Medlem
Citat:
Enligt en väns vän så hade de en konflikt under sommaren som höll på eskalera till något större, vet inte om det löst sig. Fått höra att cirka 30-50 pers från Sollentuna tog sig till Märsta men vet inte vad som hände.

Nu hänger jag inte med..
Det är konflikt mellan kurder i Märsta och syrianer så som jag förstått. Och du menar att syrianer hämtar folk från Sollentuna som backup 30-50 pers för att skrämmas?
Citera
2017-09-11, 14:38
Medlem
R.Bloodworths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gojov
Nu hänger jag inte med..
Det är konflikt mellan kurder i Märsta och syrianer så som jag förstått. Och du menar att syrianer hämtar folk från Sollentuna som backup 30-50 pers för att skrämmas?

Nej, det var en riktig konflikt mellan Sollentunafolk och Märstas "äldre" under sommaren. Enligt min källa var det även på väg att bli stort men det ska ha löst sig då "ledarna" från bägge parter är egentligen rätt tighta. Tror dock inte att konflikterna som skett nyligen är relaterat till Sollentuna, men man vet aldrig.
Citera
2017-09-19, 14:10
Medlem
Citat:
Nej, det var en riktig konflikt mellan Sollentunafolk och Märstas "äldre" under sommaren. Enligt min källa var det även på väg att bli stort men det ska ha löst sig då "ledarna" från bägge parter är egentligen rätt tighta. Tror dock inte att konflikterna som skett nyligen är relaterat till Sollentuna, men man vet aldrig.
Wow äre sant? Sollentuna är väl ganska så "starka" jämfört m Märsta? Vad skulle konflikten bero på?
Citera
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in