2017-08-31, 22:37
  #1
Medlem
Snubblade av en ren slump på den här killen på Facebook som inte verkar ha alla hästar i stallet så att säga. Han verkar vara en väldigt frispråkig herre som både laddar upp narrbilder av Hells Angels ( https://www.facebook.com/photo.php?fbid=10213227927873950&set=pb.1268837209 .-2207520000.1504202225.&type=3&theater ) och dödshotar Jerry Solfelt "Maskinisten" från HA ( https://www.facebook.com/Antonius.Bilal.Djup/videos/vb.1268837209/10212479246157375/?type=2&theater )

Killen verkar också gilla att ladda upp bilder på Bandidos MC's logga trots att han varken är prospect eller Hangaround. Jag har svårt och placera honom i nåt fack då han tycks vara alltfrån skogsmulle till nån gangster och allt blir bara fruktansvärt komiskt i slutändan.

Nån som vet om den här grabben kan förvänta sig ett besök från HA eller är det fritt fram att håna dom på sociala medier? Får man fronta Bandidos likt en klubb för boksamlare utan att även därifrån få påhälsning?
Citera
2017-08-31, 22:58
  #2
Medlem
megacoolmans avatar
Han kanske är trött på livet. Suicide by biker, kanske ?

Fast om han verkligen är mentalt handikappad, så kanske de låter honom hållas.
__________________
Senast redigerad av megacoolman 2017-08-31 kl. 23:01.
Citera
2017-08-31, 23:02
  #3
Medlem
Oldberrys avatar
Är han inte med i Bandidos då ?
Citera
2017-08-31, 23:21
  #4
Medlem
Haha vilken jävla lirare. Han lär inte behöva oroa sig för att pensionsspara iallafall.
Citera
2017-08-31, 23:28
  #5
Medlem
Xer0s avatar
Är inte detta bara nån som gjort en fake profil i någons namn?
Citera
2017-08-31, 23:44
  #6
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ultra24
Namnet kan ju va fake. Men bläddrar du långt ner förbi alla jävla klipp o skit hittar du när han sänt live med sig själv på bild. Så är nog inte fake.

Mycket märkliga saker man hittar på hans sida alltså. Blir inte klok på denna människa.


Det är väldigt svårt att placera honom.. Tycker mig dock skymta dom plexiglasade balkongerna på psykakuten i Karlstad när han poserar med en ros i en utav bilderna så han kanske är inlåst av och till?
Citera
2017-08-31, 23:48
  #7
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hank1338
Det är väldigt svårt att placera honom.. Tycker mig dock skymta dom plexiglasade balkongerna på psykakuten i Karlstad när han poserar med en ros i en utav bilderna så han kanske är inlåst av och till?

Såg denna bild med, inte alls bevandrad i Karlstad och hur det ser ut men låter ju inte orimligt.

Har inte personer likt honom något som håller koll på vad han gör? En sån här grej känns ju inte svårt att få ordentligt med smisk för. Om han nu inte är helt enkelt är Bandidos då, men känns oerhört långsökt enligt min lilla efterforskning.
Citera
2017-08-31, 23:52
  #8
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ultra24
Såg denna bild med, inte alls bevandrad i Karlstad och hur det ser ut men låter ju inte orimligt.

Har inte personer likt honom något som håller koll på vad han gör? En sån här grej känns ju inte svårt att få ordentligt med smisk för. Om han nu inte är helt enkelt är Bandidos då, men känns oerhört långsökt enligt min lilla efterforskning.

Har bott i lägenheterna runtom och det ser så ut.. Det kan man ju verkligen tycka och med tanke på att han taggar både Maskinisten och olika Bandidos chapters i bilderna så bör det ju inte gå obemärkt förbi.. Hade han varit prospect eller hangaround så hade det funnits bilder på västen eller klubblokal.
Citera
2017-08-31, 23:56
  #9
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hank1338
Har bott i lägenheterna runtom och det ser så ut.. Det kan man ju verkligen tycka och med tanke på att han taggar både Maskinisten och olika Bandidos chapters i bilderna så bör det ju inte gå obemärkt förbi.. Hade han varit prospect eller hangaround så hade det funnits bilder på västen eller klubblokal.

Absolut, han verkar bara vara ett psyk.

Än märkligare blir det när man börjar komma riktigt långt tillbaka och han delar en video med låten "Angels never die....".

Han måste ju ha fått någon form av psykos eller dylikt i våras för fram tills dess var det ju en jävla massa Kartellen, hårdrock och "demonmusik". Lika märkligt detta, att han delar Kartellen musik samma månad som han vill mörda Jerry. Kanske helt rimligt i hans ögon, vad vet jag.
Citera
2017-09-01, 00:06
  #10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ultra24
Absolut, han verkar bara vara ett psyk.

Än märkligare blir det när man börjar komma riktigt långt tillbaka och han delar en video med låten "Angels never die....".

Han måste ju ha fått någon form av psykos eller dylikt i våras för fram tills dess var det ju en jävla massa Kartellen, hårdrock och "demonmusik". Lika märkligt detta, att han delar Kartellen musik samma månad som han vill mörda Jerry. Kanske helt rimligt i hans ögon, vad vet jag.

Ja jag håller med, det måste vara nån psykos som killen fått. Kanske har Bandidos och HA skonat honom då dom fått reda på killens sjukdomstillstånd.
Citera
2017-09-01, 00:20
  #11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hank1338
Ja jag håller med, det måste vara nån psykos som killen fått. Kanske har Bandidos och HA skonat honom då dom fått reda på killens sjukdomstillstånd.

Oavsett sjukdom eller inte, är man intresserad av att ha sådana personer att springa runt och fronta sitt "varumärke"?
Citera
2017-09-01, 00:31
  #12
Medlem
Clidjurs avatar
Antagligen troll som tycker det är kul. Har någon ens kollat hurvida Oscar ens existerar?
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in