Citat:
Ursprungligen postat av
hank1338
Har bott i lägenheterna runtom och det ser så ut.. Det kan man ju verkligen tycka och med tanke på att han taggar både Maskinisten och olika Bandidos chapters i bilderna så bör det ju inte gå obemärkt förbi.. Hade han varit prospect eller hangaround så hade det funnits bilder på västen eller klubblokal.
Absolut, han verkar bara vara ett psyk.
Än märkligare blir det när man börjar komma riktigt långt tillbaka och han delar en video med låten "Angels never die....".
Han måste ju ha fått någon form av psykos eller dylikt i våras för fram tills dess var det ju en jävla massa Kartellen, hårdrock och "demonmusik". Lika märkligt detta, att han delar Kartellen musik samma månad som han vill mörda Jerry. Kanske helt rimligt i hans ögon, vad vet jag.