• 1
  • 2
2017-09-01, 01:02
Medlem
UNPROFORs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WitnessTheFitness
Trött man blir på Tilde, det är inte ofta som jag ser henne men de gångerna jag gjort det har hon alltid agerat lika efterblivet.

Hon alltid varit efterbliven.
Citera
2017-09-01, 03:41
Medlem
De Paula är femtekolonnare och väl medveten om att Sverige utsätts för gruppvåldtäkt.

Just det här utropet vill jag inte uttala mig om, kan inte lyssna på det nu, men generellt kommer hon med självskyddande utrop när hon får syn på sin egen uselhet.

Hennes andra reaktion inför gruppvåldtäkten är annars att njuta fullt ut
--Ohh...anmälningsbenägenheten, stönar hon duktigt och skjuter pulserande ut rumpan.

Dessa icke-svenska taxkvinnor har inte bara skyhöga klackar för att slippa få stickor i rumpan när dom går över trösklar, dom har det också för att bjuda in med densamma.

Om Jihde inte var pk, så vore han en trevlig snubbe.
Vet inte om jag ska skratta eller tycka det är sorgligt att han intagit skepnaden av en trädgårdstomte.
Citera
2017-09-01, 15:39
Medlem
BetoBeto-Sans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SvartChili
Varför orkar någon bry sig om småsaker. Alla gillar inte flashback och det är okej för mig.

Fast i det här fallet så var ju flashback objektivt bra? Det hjälpte henne att bli rik. Jag har dessutom svårt att se att den tråden om börsen är en högerextremistisk supernazisttråd som hatar invandrare, som flashback är enligt media.
Citera
2017-09-01, 18:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KomodoFall
Var det inte någon flashbackare (xallo?) som skrev i en skvallertråd om hur det var att ligga med De Paula? Skulle ju kunna förklara hennes aversion om man tycker det behövs någon mer anledning än att någonsin ha fått en tråd dedikerad till sig här.
Skulle väldigt gärna vilja finna det inlägget!
Citera
2017-09-01, 22:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nightdevil
Skulle väldigt gärna vilja finna det inlägget!
Här är tråden jag tänkte på. Men var dock Tilde Fröling det handlade om. Hur som helst en FB-klassiker.

Sammanfattning: hon tog den i tvåan, och har inte xallo fb-kuk lär inte någon ha det.
Senast redigerad av KomodoFall 2017-09-01 kl. 22:32.
Citera
2017-09-03, 13:40
Moderator
Tinuviels avatar
Ni som vill skvallra om Tilde De Paula får hålla till i forumdel Kändisskvaller, där finns en tråd. I den här forumdelen ska fokus ligga på Flashbacks förekomst i media.

// mod
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in