Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-08-31, 16:28
  #121
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Carl Serung
Dödspatruller?

Jag får lite Raffa Pancamo vibbar här....
Kände samma sak tills jag läste:

https://www.aftonbladet.se/nyheter/a...rmare-tio-mord
Citera
2017-08-31, 16:39
  #122
Medlem
Finns det videor med ljud? Någon som kan berätta vad som sägs i videon isf?
Citera
2017-08-31, 16:41
  #123
Medlem
Står om detta på gp.se nu.
Citera
2017-08-31, 16:46
  #124
Medlem
HunkAnsiktets avatar
GP skriver nu om händelsen.

Citat:
En ung rappare från en förort i Stockholm har blivit utsatt för en misshandel. Under torsdagseftermiddagen publicerades videos från övergreppen på Instagram: "Lokalpolisen har inlett för förundersökning om misshandel och ofredande."

http://www.gp.se/n%C3%B6je/rappare-u...gram-1.4587687
Citera
2017-08-31, 16:47
  #125
Medlem
Studsbolls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vargtrojan
Trodde aldrig jag skulle skriva det, men detta i kombination med polisattacken har fått mig att rösta på SD i nästa val.

Tycker fanimej denna video är en mer vidrig än det mesta som jag sett i mondo, gore och bizarre. Mycket p.g.a. av att det händer i Sverige. Fy fan.

Löfvén, du är det värsta som hänt Sverige.

Härlig mångkultur när den som bäst. Nu kan han skriva en ny låt om hur nice det är med en piss i nyllet i Rinkeby.
Citera
2017-08-31, 16:48
  #126
Avstängd
eminent-dietists avatar
Skrattade gott åt videon måste jag erkänna
Citera
2017-08-31, 16:50
  #127
Medlem
paras0nics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av eminent-dietist
Skrattade gott åt videon måste jag erkänna

Du är inte ensam.

Min teori är att han blivit bötad, vägrat betala innan förfallodatum, och detta är svaret. Nu kommer folk dö, är slutsatsen.
Citera
2017-08-31, 16:52
  #128
Medlem
svanarsomspanars avatar
Äcklig video oavsett om han "förtjänade det". Hoppas polisen agerar fort för det här kommer ju inte sluta bra annars (hedersmord?)...
Citera
2017-08-31, 16:53
  #129
Medlem
Facebacks avatar
Sådan är negern/blatten när han är ensam utan sina "bröder" omkring sig. Ingen "gangstersvenne" skulle ta en sådan förnedring.
Citera
2017-08-31, 16:53
  #130
Medlem
Offices avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NorskApa
det finns alltså en "dödspatrull" i sverige som stått för mord som är "polisiärt uppklarade" och ändå kan gå bakom en polisstation och kissa på en wannabe musiker?
Ah det är fan helt sinnessjukt.

Hur jävla svårt kan det vara att sätta dit dessa babbelurer egentligen? Hur kan polisen "ha koll" på dem och hur kan de vara polisiärt uppklarade när de fortfarande springer runt och ställer till det?

Jag förstår vad som menas med polisiärt uppklarat men tror det handlar om lättja. Vågar inte dessa 48kgs blonda poliskvinnor punktmarkera buset?

Men men, det klart, stockholmspolisens satsning på mönsterdjup i dag var säkert mycket viktigare. Där kanske man lyckades bötfälla någon Svenne med ett snedslitet framdäck - det gör gott för statistiken.
Citera
2017-08-31, 16:55
  #131
Medlem
paras0nics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Faceback
Sådan är negern/blatten när han är ensam utan sina "bröder" omkring sig. Ingen "gangstersvenne" skulle ta en sådan förnedring.

Lägg av. Merparten av svenska gangsters hade nog accepterat det
Citera
2017-08-31, 16:59
  #132
Avstängd
eminent-dietists avatar
Det är alltid kul när folk som är stora i truten får den fylld med piss efteråt.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback