Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 4
  • 5
2017-10-19, 22:19
  #49
Medlem
Herr.Dittlings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hupat
Den här torsdagen? Vart kan man se det om man inte har en tv?
Vet inte.

Men det var inte så dramatiskt som det verkade.
Citera
2017-10-19, 22:21
  #50
Medlem
Graffigbgs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hupat
Den här torsdagen? Vart kan man se det om man inte har en tv?
Du kan se avsnittet på Dplay
Citera
2017-10-20, 01:09
  #51
Medlem
Schnyggves avatar
Sett nu på kanal 5, läskigt! eller läskigt, men stämningen, när de inser att det är en påkörning och att det är allvarligt! Alla sinnen skärps och alla inser allvaret. Hörde dock inget om något ben som saknades, utan det som sades i programmet var huvudskada, samt multipelt armbrott....men det kan ju ha utelämnats. Jobbigt för honom! Undrar hur han mår idag? Om det inte var toys, så borde de ju ha koll tycker man! undrar vad som hände mer i detalj?
Citera
2017-10-20, 18:13
  #52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av surfbluesshitgaze
Ingen är död. En blev av med arm och ben, en blev chockad. Det står literally på denna sida

I avsnittet av "Tunnelbanan" som någon tipsade om ser det ut som att alla bitar sitter kvar på den påkörde. Det talas om skallskador, arm bruten på flera ställen och klottraren saknar en sko.
Inget snack om kapade kroppsdelar eller något synligt blod, men förmodligen men för livet.

Hjälprop på engelska hörs så man kan väl gissa att det var två graffititurister utan lokal guidning.
Inte direkt sevärt program i övrigt.
Citera
2017-11-01, 19:52
  #53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av whorth
I avsnittet av "Tunnelbanan" som någon tipsade om ser det ut som att alla bitar sitter kvar på den påkörde. Det talas om skallskador, arm bruten på flera ställen och klottraren saknar en sko.
Inget snack om kapade kroppsdelar eller något synligt blod, men förmodligen men för livet.

Hjälprop på engelska hörs så man kan väl gissa att det var två graffititurister utan lokal guidning.
Inte direkt sevärt program i övrigt.

Man såg ju båda händerna och båda fötterna i klippet från tunnelbanan, verkar ju som att alla delar sitter där de ska
Citera
2017-11-02, 18:05
  #54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av host.
Man såg ju båda händerna och båda fötterna i klippet från tunnelbanan, verkar ju som att alla delar sitter där de ska


Precis.
Ropen på hjälp samplades in flera ggr. Oklart om de är autentiska.
Tippar fortf på graffititurister från utlandet.
Citera
2017-11-05, 01:12
  #55
Medlem
Så jag hittade inte på det alltså...var ju ett antal som inte trodde på mig men bevisligen så har det hänt även om det kanske inte skadorna stämde in på det jag fick reda på först.
Citera
2017-11-06, 14:50
  #56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mrqqqq
Så jag hittade inte på det alltså...var ju ett antal som inte trodde på mig men bevisligen så har det hänt även om det kanske inte skadorna stämde in på det jag fick reda på först.

Du får den, plus ett internetcred till dig bror. Men du förstår nog varför ingen trodde på dig från början.
Citera
  • 4
  • 5

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback