• 1
  • 2
2017-08-29, 09:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av heebu
Ännu en dum fråga: Vad är målet med vandringen då du helt klart verkar vara mest fokuserad på vilken sorts föda du kan/ska inmundiga för att uppnå störst kcal/dag?
Vet inte varför du citerade mig men troligtvis är målet bara att vandra. TS verkar nog mest se det som ett nödvändigt ont. Han är ju träningsfokuserad och under bulk vill han ju äta mer och träna på gymmet, inte lalla runt uppe i fjällen
Citera
2017-08-29, 11:41
Medlem
MyProteins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mushymushy
Vet inte varför du citerade mig men troligtvis är målet bara att vandra. TS verkar nog mest se det som ett nödvändigt ont. Han är ju träningsfokuserad och under bulk vill han ju äta mer och träna på gymmet, inte lalla runt uppe i fjällen
Haha precis så är det! Är tvungen att göra det för att få betygskriteriet inom ledarskap. Lalla i fjällen är inget jag hade gjort frivilligt. Självklart vill jag inte att vandringen ska förstöra resultat från träningen.
Citera
2017-08-30, 20:17
Medlem
theralenas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av heebu
Ännu en dum fråga: Vad är målet med vandringen då du helt klart verkar vara mest fokuserad på vilken sorts föda du kan/ska inmundiga för att uppnå störst kcal/dag?
gainer i pullverform om du har tillgång till vatten
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in