2019-02-20, 00:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av UlbrichtDenLurige
Det är bara till att släppa alla pretentioner och flyta med - det blir inte bättre av att kämpa emot. I mitt Mongomenageri ingår för närvarande Lennart, Herkko, Chris Chan, Magmys-Micke och Lidija Manfredi. Knäck en öl och gråt en skvätt så känns det bättre sedan (för att tröstrunka när man har Herkko i sitt liv, det går bara inte).

Du borde kolla på magnus falkerup på youtube. Han befinner sig i en beef med magmys Micke.
Citera
2019-02-20, 19:07
Medlem
BlondinBalles avatar
https://youtu.be/5f-BfQ84l8g
Styrelsen möte fackförening för ses kärlek för tjejer hs puss

Apropå senaste videon som handlar om att Google tar bort många av hans videos... tror ni det skulle gå förklara (om man ringde Herkko) att det inte är odemokratiskt att Google tar bort hans mest kåta videos? Det är ingen rättighet att kunna ladda upp saker på Youtube. Än mindre av sexuell karaktär något som han gått med på att inte göra genom att använda Youtube-tjänsten.

Hur mycket är alla utstyrslar, teckningar, dockor och annan rekvisita just rekvisita och inte något som han seriöst tror på?

Skulle behöva någon som i Lennart Bladh-tråden automatiskt arkiverar uppladdningar.
Senast redigerad av BlondinBalle 2019-02-20 kl. 19:21.
Citera
2019-02-21, 12:00
Medlem
As-33-15-4-ps avatar
Hans filmer har gått från att vara obehagliga och vrickade till obehagliga, helt störda och sjukt absurda. Jag menar norkoreaklippet där han står och trummar, jag visste inte att en människa kan vara så slut i huvudet, att det är möjligt.
Citera
2019-02-21, 15:54
Medlem
Vicious-Mackis avatar
Herkko måste verkligen lära sig att stänga av ljudet på sin telefon när han spelar in.
I princip varenda video hör man meddelandesignalen.
Citera
2019-02-21, 16:22
Medlem
cromos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vicious-Macki
Herkko måste verkligen lära sig att stänga av ljudet på sin telefon när han spelar in.
I princip varenda video hör man meddelandesignalen.

Det verkar vara många kåta fittor som skickar meddelanden till Herkko för det plingar flera gånger i varje video.
Citera
2019-02-21, 19:51
Medlem
GonerStoners avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Naturligt-urval
Du borde kolla på magnus falkerup på youtube. Han befinner sig i en beef med magmys Micke.

Denna videobeskrivning var i en klass för sig.

""Micke erbjuder att man får spela Wii och Playstation 2 mot att han får ha sin snopp på din mage, dvs de senaste tv-spelen mot sexuella tjänster, vem kan tacka nej?""
Citera
2019-02-22, 23:38
Medlem
chuckberrys avatar
Synd att han har verkat lägga sin fina uniform på hyllan, han gjorde sig verkligen i den.

Tror jag kan ha hittat en perfect match åt vår käre Herrko.
Låt mig presentera Plåt-Elin: https://youtu.be/GDUJjU2mHxI
Citera
2019-02-23, 02:44
Medlem
ErnestTubbs avatar
Kim Jong-Uns födelsedagsfirande är bland det mest bisarra jag någonsin sett, fruktansvärt roligt dock! Herkko tror på fullt allvar att åttaarmade rymdvarelser har landat hos Kim Jong-Un i Nordkorea
Citera
2019-02-23, 03:06
Medlem
Mubutus avatar
Kan inte någon polisanmäla detta as? Tänkte göra det själv men min flickvän blev förbannad.....
Senast redigerad av Mubutu 2019-02-23 kl. 03:10.
Citera
2019-02-23, 10:02
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Mubutu
Kan inte någon polisanmäla detta as? Tänkte göra det själv men min flickvän blev förbannad.....

Vadå polisanmäla, mannen är ju uppenbart inte vid sina sinnens fulla bruk. Fast får väl erkänna att hans tokerier kan vara rätt underhållande ibland.
Citera
2019-02-24, 01:15
Medlem
Dofternas avatar
Herkko måste bli mer transparent med vad som är sponsrade inlägg eller inte. Nu har man ju ingen aning?
Citera
2019-02-24, 08:55
Medlem
WitnessTheFitnesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dofterna
Herkko måste bli mer transparent med vad som är sponsrade inlägg eller inte. Nu har man ju ingen aning?

Det är allt som sägs två gånger. Ja det är alltså allt som sägs två gånger! Ja!

Ingen som vågat ta en tur till "Bruna Röven" ännu?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in