Den danske "uppfinnaren" Peter Madsen. Vad är det för en figur egentligen? Han beskrivs som en uppfinnare, men han har ju knappast uppfunnit ubåten. Han har väl knappast uppfunnit raketmotorn heller, och nu kommer dessutom föreningen ”Raket-Madsen Støttegruppe” att läggas ner. Medlemmarna har tappat förtroendet för honom.
Själv får jag närmast intrycket att han är något av en intelligent knäppgök.
Jag tycker att det behövs en skvallertråd om honom utöver tråden om hans brott. Är det någon som vet mer om honom och hans göranden och låtanden fram till det att journalisten Kim Wall råkade ut för honom?
Det ska finnas rykten kring hans sexuella preferenser på nätet, men jag har inte hittat honom.
Kanske är det bara hans "störst bäst vackrast"-framtoning och att han är flink med rep som står som grund för det ryktet? Vem vet.
Hade varit intressant att få höra lite om hur han försörjde sig.
Det ryktas att hans fru bodde med honom och tre katter i hangaren där de byggde raketerna. Någon sanning i det, tro?
Då uppstår ju också följdfrågan vad hans fru hade för yrke/försörjning.
The group, calling itself the Radical Feminist Fraction, claims to have carried out the action "to create a symbol of the sexually-fixated and misogynist male dream of women as being bodies without heads".
Fått en 18-årig själsvän vid namn Cammilla.
Han är en man som hon kan betro sig till och som hjälpte henne ur en svår period. Och hon älskar honom för den han är
Han har tydligen gift sig i finkan nu. Danska BT skriver om det.
Han har ju köer av kvinnor som vill ha.
En vårdare har fått sparken också då han haft samröre med henne också.
Varför kvinnor drar sig till polisyrket och fångvården förstod jag för länge sedan. BADGUYS!!
Han skall inte underskattas den där Madsen.
Det är en farlig jävel som gör det oväntade helt okonventionellt och bör därför aldrig få en meter fri.
Han tar den och utnyttjar chansen.
Och skiter i konsekvenserna.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!