Citat:
Ursprungligen postat av
Nospheratu
Jag tror ärligt talat inte massören har någon som helst sexuell accosiation till att titta på nakna kvinnor i yrket. Jag tror det bara är en sexfantasi, som kanske är någorlunda vanligare hos män. T ex att massören eller läkaren ska bli lite kåt om de ser att patienten har stånd etc. Ett kanske lite drastiskt men ändå relevant exempel är väl obducenter. De blir inte ens lite småkåta av att se en död strippa med silikonbröst. De går metodiskt och medicinskt till väga och har ett protokoll att följa. De ser knappt att det är en människa de undersöker. Än mindre att det är, eller har varit då, en sexig ung kvinna. Naprapater och massörer jobbar på samma sätt. Det är bara i porrfilmer som de blir kåta på kunder.
Med det sagt har det säkert hänt någon gång. Men jag tror det är naivt att ligga där på britsen och tänka "Hehe, han måste tycka att det är lite häftigt att jag är naken och att han tar på mig". Förmodligen är han, hur hetero han är, bara obekväm med att någon försöker sexualisera det han upplever som yrke.
Lite sexuell association måste han väl ha eftersom han trots allt är mänsklig. Jag kan ärligt säga att jag ser bra ut, absolut inte en fotomodell men fint ansikte och snygg kropp utan mycket kroppsfett. Så jag tror inte att han hade så mycket emot att se en kvinna naken. Han skulle bara veta hur våt jag blev
Citat:
Ursprungligen postat av
EU-migranten
Om jag förstod TS rätt, så var det inte nödvändigt att slänga varken bh eller trosor...
Trosorna sade ju naprapaten att hon skulle behålla på.
(därav min liknelse)
Ja, det där med om det var nödvändigt eller inte är en definitionsfråga. Jag skyllde på att jag inte ville få underkläderna smutsiga av massagekrämen. Sen så brukar jag få någon sorts elbehandling där det blir vått så vill man inte ha kräm eller våta underkläder så är det "nödvändigt" att ta av sig underkläderna. Jag kunde ju bara ha tagit med mig ombyte men det vill jag såklart inte, jag vill ju visa upp mig.
Det var som sagt inte första gången som jag besökte naprapaten så jag utnyttjade "bekvämligheten" i att vi (jag och naprapaten) "känner" varandra sedan tidigare om du förstår mig rätt. Det var därför jag bagatelliserade det hela. Det hade nog varit rätt annorlunda om det hade varit första besöket - men jag hade nog kommit undan i alla fall och säga att jag alltid tar av mig alla underkläder pga. massagekrämen.
Citat:
Ursprungligen postat av
Farsan.Baloo
Problemet är ju om, om han börjat intim smeka dig och du inte gillat det och fått ågren. Då, då hade du förlorat en bra naprapat samt kanske gått in för en anmälan efter prat med vänninorna. Problemet är att du inbjudit till situationen helt och hållet på ditt bevåg. Annars ser jag inte hur det skulle kunna vara något olagligt enligt lagboken om du inte stönar eller smeker dig själv och han är professionell. Trotsallt skönare utan någon klädsel vid massage.

Citat:
Ursprungligen postat av
genericname
Skulle du ta illa upp om han plötsligt sticker in ett finger eller två?
Helt ärligt så skulle jag inte ha något emot det men det finns säkert de som inte skulle samtycka. Jag tror däremot aldrig att min naprapat skulle göra något sånt. Det är mer tanken och kanske massage på låren och ljumskarna som gör mig upphetsad.
Det som också gör mig mest upphetsad (tror jag) är att naprapaten ser mig helt naken och ser mitt könsorgan samtidigt som han säkert blir lite kåt om något (eftersom han var mänsklig sist jag kollade) och får kanske stånd (svårt att se dock) men är tvungen att hålla sig. Jag tror att det just är den tanken som får mig mest upphetsad och inte nödvändigtvis blottandet i sig om ni förstår vad jag menar.
Citat:
Ursprungligen postat av
Exitsout
Om en man gick till sin kvinnliga naprapat och blottade sig så skulle han med största sannolikhet kunna bli anmäld för sexuella trakasserier om naprapaten känner sig kränkt. Förstår inte varför det skulle vara annorlunda när det är ombytta roller.
Män är så överskattade och överrepresenterade i så mycket - låt oss kvinnor ha lite kul! Det är inte som att jag begår ett grovt brott och misshandlar någon.
Som sagt så är risken rätt låg om obefintligt att naprapaten skulle anmäla mig. Visst, han såg lite generad ut först (för hur många av hans kunder klär av sig helt nakna?) men sen så var det inget mer med det utan han behandlade som vanligt. Jag märkte att han råkade titta på mitt könsorgan några gånger under massagen när han masserade låren men det är oundvikligt - och det är också det som är upphetsande.