2017-08-22, 01:11
Medlem
Jag har en vagina med stora inre blygdläppar som hänger lite, några centimeter. Det är alltså inget "streck" som de flesta har utan här ser man blygdläpparna tydligt. Mår så dåligt på grund av detta och undviker sexuella relationer av just denna anledning.

Vad ska jag göra? Operation kostar hundratals kronor och slutresultatet verkar ju inte ens vara bra.
Citera
2017-08-22, 01:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Assdefender
Jag har en vagina med stora inre blygdläppar som hänger lite, några centimeter. Det är alltså inget "streck" som de flesta har utan här ser man blygdläpparna tydligt. Mår så dåligt på grund av detta och undviker sexuella relationer av just denna anledning.

Vad ska jag göra? Operation kostar hundratals kronor och slutresultatet verkar ju inte ens vara bra.

Har du inte några hundralappar?
Citera
2017-08-22, 01:24
Medlem
MoaLjungs avatar
Har du blivit dissad pågrund av dom eller tror du bara att det är så? Finns väl massa som gillar sånt där.
Citera
2017-08-22, 01:29
Bannlyst
Citat:

Kan du inte dubbelvika baconet i hamburgaren för några hundralappar eller? :Whistle:
Citera
2017-08-22, 01:34
Medlem
Xer0s avatar
Trams. Bara pedofiler gillar rakade streckfittor.
Citera
2017-08-22, 01:52
Medlem
Du är normal.

Det finns stora variationer i hur kvinnliga vulvor ser ut. Speciellt gäller det blygdläpparna. Precis som det gäller män så ökar också blygdläpparnas volym vid upphetsning, hur mycket är också varierande.

Rent generellt så bryr sig inte 99% av männen hur dina blygdisar ser ut. Män är bara intresserade av själva vaginan och inte ens den är alltid så lätt så lätt att penetrera. Men blygdisarna styr ofta rätt. Möjligen är män också intresserade av din klitoris, men den är än svårare att träffa rätt på.

Acceptera det utseende du har. Förmodligen har din vulvautformning fördelar. Du har lättare att kissa utomhus utan att träffa skorna, det är som en tratt som gör du kan styra strålen något. Sen känns ofta penetration mer när det finns mer blygdisar som har kontakt med penisen. Kollar du med en barnmorska så kan hon också berätta för dig om nyttan av blygdläppar vid en förlossning.

På tal om barnafödande så kommer ditt vulvautseende att förändras efter barnafödande ändå.

Så sluta att sitta och glo med en spegel mellan benen. Låt pubeshåren växa till igen. Hade du haft dem kvar hade du inte ens sett dina blygdläppar. Ägna dig åt din personlighet och din utbildning och om du har pengar över, gör något roligt med dom. Lev ut din sexualitet och våga vara kåt. Om du har lust och ligg med de du vill.
Citera
2017-08-22, 02:04
Medlem
Var stolt över en sexig snippa
Citera
2017-08-22, 02:05
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Xer0
Trams. Bara pedofiler gillar rakade streckfittor.

Håller med. Det ska finnas ansat könshår.
Citera
2017-08-22, 02:24
Medlem
Streck är inte vanligt, att inre syns är väl mer normalt.
Citera
2017-08-22, 06:50
Medlem
Kung-Caligulas avatar
Förstår inte riktigt hur detta är ett problem? Pics?
Citera
2017-08-22, 07:12
Medlem
Det är nice med fladdermusvingar
Citera
2017-08-22, 07:28
Medlem
Citat:

Om du fått kostnadsförslag på "några hundra kronor", så sker antagligen operationen (läs. övergreppet) på ett köksbord i Husby, medelst en rostig kökskniv, under åtnjutandet av vackra koranverser och allehanda besvärjelser.
Jag tror din magkänsla är rätt; "slutresultatet verkar ju inte ens vara bra".

OnT: bekymra dig inte över musslan! Låt henne komma ut och leka, för handen på hjärtat, - har du någonsin blivit nobbad eller hånad på grund av henne, - eller är det bara en fruktan du har? (som iofs kan vara nog så hemskt, men fortfarande bara något som finns i ditt eget huvud).
Troligen tycker du inte att killar med lite sneda kukar, eller hängpung, ska avstå sex?
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in