2006-01-09, 19:56
Bannlyst
Känner ni er sugna att hjälpa till med en recept-hemsida?
Kan ordna med design och sånt.. Men om jag har några medhjälpare blir det så mycket lättare? Kan någon tänka sig att hjälpa till?
Citera
2006-01-09, 20:13
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Sulle_bulle
Känner ni er sugna att hjälpa till med en recept-hemsida?
Kan ordna med design och sånt.. Men om jag har några medhjälpare blir det så mycket lättare? Kan någon tänka sig att hjälpa till?

Det finns ju redan sa manga, vad skulle inriktningen vara...? Lattlagat, vegetariskt, snabb-mat...?
Citera
2006-01-09, 20:24
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av edberg
Det finns ju redan sa manga, vad skulle inriktningen vara...? Lattlagat, vegetariskt, snabb-mat...?
Allt möjligt...
olika kategorier.. Men jag vill göra ett seriöst fösök och behöver folk som kan hjälpa till...
Citera
2006-01-09, 20:33
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Sulle_bulle
Allt möjligt...
olika kategorier.. Men jag vill göra ett seriöst fösök och behöver folk som kan hjälpa till...

Detta har forsokts forrut, sok lite (kommer inte ihag anvandarens namn) sa skall Du se att Du hittar nagot, det var en bok som det snackades om, om jag inte minns fel...
Citera
2006-01-09, 20:50
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av edberg
Detta har forsokts forrut, sok lite (kommer inte ihag anvandarens namn) sa skall Du se att Du hittar nagot, det var en bok som det snackades om, om jag inte minns fel...
men edberg :P
vill ju starta en hemsida.. lite skillnad :P
Citera
2006-01-09, 21:10
Medlem
OliTs avatar
Finns redan en som en kille som har varit här har startat, receptforum vill jag minnas att det heter.
Citera
2006-01-09, 21:33
Medlem
Bråkmakarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OliT
Finns redan en som en kille som har varit här har startat, receptforum vill jag minnas att det heter.
Exakt: http://www.receptforum.se/
Citera
2006-01-09, 23:43
Medlem
Sulle Bulle och alla ni andra på flashback är välkommna att delta i diskussionerna på receptforum. Ju fler desto roligare

Men annars kan jag hålla med om att det finns redan ett gäng sidor där ute att konkurrera med.
Citera
2006-01-09, 23:48
Medlem
jocke-abcs avatar
Jag var intresserad men det där forumet ser rätt bra ut. Personligen skulle jag föredra en väl kodad mer renodlad receptsida än ett forum men det måste finnas skibenter också, något som tydligen finns på forumet.

Jag kommer nog att titta omkring lite där.
Citera
2006-01-09, 23:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jocke-abc
Jag var intresserad men det där forumet ser rätt bra ut. Personligen skulle jag föredra en väl kodad mer renodlad receptsida än ett forum men det måste finnas skibenter också, något som tydligen finns på forumet.

Jag kommer nog att titta omkring lite där.

Jag har ganska mycket tankar om hur jag vill att receptforum skall utvecklas. Jag försöker få tag i någon som har jobbat eller jobbar som kock och kanske vill skriva lite artiklar. Så om det finns någon sådan person här är det bara hojta till

Mer funktionalitet och snyggare design kommer också att komma med tiden. Forumet har trots allt bara funnits i ca 2 månader.

Just nu har jag dock väldigt lite tid över till att programmera nya funktioner. Pluggar på heltid och jobbar halvtid då kan ni räkna ut hur mycket fritid jag har
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in