• 1
  • 2
2019-01-09, 19:43
Medlem
Kallekalashs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Imitation
Tycker testo värdet är rätt lågt. Bör vara högre. Vilket märke kör du?

Tycker testo värdet känns väldigt rimligt för den såpass ”låga” dosen.

Kroppen producerar väl som mest 70mg / vecka & nu ersätter han det med det ca gånger 3 , säg att man ligger runt 15-20nmol i normala fall då har han gjort en rätt rimlig ökning

Man kan inte räkna med att testot ska skjuta i taket på 250mg e5d
Citera
2019-01-09, 20:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kallekalash
Tycker testo värdet känns väldigt rimligt för den såpass ”låga” dosen.

Kroppen producerar väl som mest 70mg / vecka & nu ersätter han det med det ca gånger 3 , säg att man ligger runt 15-20nmol i normala fall då har han gjort en rätt rimlig ökning

Man kan inte räkna med att testot ska skjuta i taket på 250mg e5d

De flesta mäter över 55 på den dosen.
Citera
2019-01-09, 21:27
Medlem
Senast jag testade, augusti 2017, låg mitt testo på 21 nmol/L, alltså då jag var naturlig. Då låter din uträkning korrekt Kalle.

Jag kör på Testoviron E 250mg från Mshop.

Funderar på om man ska öka stickfrekvensen och sticka kanske två gånger i veckan, dvs E3.5D, eller ska jag fortsätta köra E5D kuren ut?
Har ändå blivit mycket fylligare och ligger runt 92-93 kg i morgonvikt nu, så 8-9 kg+ sen kurstart.

Funderar även på att köpa en tredje vial då jag, säkert på grund av nybörjarmisstag, bara fått ut 8,5 stick från första vialen istället för de 9-10 jag räknade med. Så totalt kanske jag landar på 16 stick istället för beräknade 20.
Citera
2019-01-09, 22:01
Medlem
Kallekalashs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Suddet
Senast jag testade, augusti 2017, låg mitt testo på 21 nmol/L, alltså då jag var naturlig. Då låter din uträkning korrekt Kalle.

Jag kör på Testoviron E 250mg från Mshop.

Funderar på om man ska öka stickfrekvensen och sticka kanske två gånger i veckan, dvs E3.5D, eller ska jag fortsätta köra E5D kuren ut?
Har ändå blivit mycket fylligare och ligger runt 92-93 kg i morgonvikt nu, så 8-9 kg+ sen kurstart.

Funderar även på att köpa en tredje vial då jag, säkert på grund av nybörjarmisstag, bara fått ut 8,5 stick från första vialen istället för de 9-10 jag räknade med. Så totalt kanske jag landar på 16 stick istället för beräknade 20.

Jag hade kört på som du gjort, verkar ju ha gjort fina ökningar på den dosen! Alternativt blastat med någon oral nu några veckor, dbol eller tbol.

Är du i v7 nu? När stack vikten iväg och när kände du att det verkligen började hända grejor?
Citera
2019-01-10, 08:14
Medlem
Citat:
Jag hade kört på som du gjort, verkar ju ha gjort fina ökningar på den dosen! Alternativt blastat med någon oral nu några veckor, dbol eller tbol.

Är du i v7 nu? När stack vikten iväg och när kände du att det verkligen började hända grejor?

Då fortsätter jag, känns dumt att ändra mitt under pågående kur. Vad tror du om att köpa en tredje vial för att få ut några veckor till?

Vet inte om jag vill slänga in någon oral just nu, hade något förhöjt levervärde enligt blodprovet också. Osäker på vad det beror på men dumt att chansa.

Gick in i vecka sju igår, ska sätta 10e sticket idag. Det drog igång på riktigt för någon/några veckor sedan. Känns riktigt bra på gymmet nu, känner mig både starkare och mer uthållig.
Citera
2019-01-10, 09:15
Medlem
Citat:
Då fortsätter jag, känns dumt att ändra mitt under pågående kur. Vad tror du om att köpa en tredje vial för att få ut några veckor till?

Vet inte om jag vill slänga in någon oral just nu, hade något förhöjt levervärde enligt blodprovet också. Osäker på vad det beror på men dumt att chansa.

Gick in i vecka sju igår, ska sätta 10e sticket idag. Det drog igång på riktigt för någon/några veckor sedan. Känns riktigt bra på gymmet nu, känner mig både starkare och mer uthållig.

Har du märkta av några biverkningar? Håravfall?
Citera
2019-01-10, 10:24
Medlem
Kallekalashs avatar
Citat:

Okej ja det kan ju vara onödigt då.
Kör på som du gör, vet inte hur mycket du har kvar men ja hade kört 12-15 veckor
Kör hårt!
Citera
2019-01-10, 10:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Erik78
Har du märkta av några biverkningar? Håravfall?

Nej, inga alls. Möjligtvis att det varit lite svårt att i början hitta rätt dosering på AI och gjort att den där nere inte fungerat optimalt.

Citat:
Okej ja det kan ju vara onödigt då.
Kör på som du gör, vet inte hur mycket du har kvar men ja hade kört 12-15 veckor
Kör hårt!

Lutar mest åt att köpa in en tredje vial så jag inte står tom i början på vecka 11, det vore tråkigt.
Citera
2019-03-22, 12:54
Medlem
Hej igen,

slänger in en uppdatering.

Blev att jag köpte på mig två vialer till á 10 ml styck, har satt 3 stick från sista nu och borde få ut 6-7 till.

Börjar kännas lite dystert att veta att slutet närmar sig, bör bli i mitten på april och med start på mitten på november blir det lite drygt 4 månader.

Vilka förväntningar kan man ha när man sedan går på PCT, vissa verkar det ta väldigt tufft på och andra verkar klara sig bättre. Jag hoppas att man kan få lite hjälp med tanke på att det både blir ljusare och varmare utomhus.

Om man sedan skulle vilja köra en ny kur antar jag att riktlinjerna är att vara av lika länge som man låg på?
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in