2018-06-17, 02:54
Medlem
Oliveiras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AndersM79
Du ser till att bli äckligt rik.

Får man fråga hur gammal du själv är eftersom du anser att en 26-åring pojkvasker är man/karl?

Var han inte snarare 26 år äldre?
Citera
2018-06-17, 03:06
Medlem
JohnJensens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pottis
Hur bär man sig åt som 45- 50-åring för att få tag i yngre tjejer för sexträffar?
Hur vanligt är det egentligen att det finns yngre tjejer typ 18-25 som går igång på sex med medelålders män?
Krogen kan vi utesluta. Sexsidor känns som att det går en tjej på 100 killar och vad är oddsen att en ung tjej väljer just mig på 47 år även om jag ser bra ut för min ålder?
Har funderat på att anmäla mig till de sex/swingersklubbar som finns i och kring Göteborg men vad är oddsen för att bli antagen som ensam medelålders kille och finns det i så fall även yngre tjejer där som låter en vara med och inte bara väljer de yngre och kanske mer jämnåriga killarna?
Killar och tjejer, gamla som unga, ös på med förslag hur jag ska göra för att få träffa yngre tjejer för sexträffar.

Tycker synd om alla här som svarat dig, du som fattar noll om det motsatta könet i dina 47(48 nu?) år du levt.

Gå till biblioteket,bion,åk buss,promenera eller whatever - du kommer i kontakt med kvinnor varje dag, gör någonting åt det!
Citera
2018-06-17, 05:48
Medlem
Herkulesbigs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AndersM79
Du ser till att bli äckligt rik.

Får man fråga hur gammal du själv är eftersom du anser att en 26-åring pojkvasker är man/karl?
Dags gå lägga sig! Hon skrev detta : Jag själv har en karl som är 26 år äldre än mig.

Till TS tycker det är inga problem om man vill. Är själv 40 +, men har inga problem få yngre tjejer. Fast det blir svårare o svårare för vart år, skulle jag tro.

Men nu tycke jag yngre tjejer är tråkiga jämfört med äldre. Så jag hoppar oftast över de yngre.

Men jag har alltid undrat varför yngre dras till mig... för jag har ingen Brad Pitt utseende.
Citera
2018-06-17, 15:39
Medlem
AndersM79s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Oliveira
Var han inte snarare 26 år äldre?
Citat:
Ursprungligen postat av Herkulesbig
Dags gå lägga sig! Hon skrev detta : Jag själv har en karl som är 26 år äldre än mig. .

Jag skyller på torkade kontaktlinser.
Citera
2018-06-17, 15:55
Medlem
Denoms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Herkulesbig
Dags gå lägga sig! Hon skrev detta : Jag själv har en karl som är 26 år äldre än mig.

Till TS tycker det är inga problem om man vill. Är själv 40 +, men har inga problem få yngre tjejer. Fast det blir svårare o svårare för vart år, skulle jag tro.

Men nu tycke jag yngre tjejer är tråkiga jämfört med äldre. Så jag hoppar oftast över de yngre.

Men jag har alltid undrat varför yngre dras till mig... för jag har ingen Brad Pitt utseende.
Du kanske påminner om en trevlig tandläkare de hade som barn?
Citera
2018-06-18, 00:00
Medlem
Lillarapunzels avatar
Jag tror det blir svårt, åtminstone om du börjar vara runt/över dubbelt så gammal som tjejen i fråga.
Kan bara ta mig själv som exempel. Jag är en tämligen "mogen" och "lillgammal" 20 åring på många sätt och vis. Killar under 20 år går fetbort för mig. Ungefär 20-30 år är vad jag primärt söker, men enda upp till 35 år kan kännas okej om killen verkar seriös och vettig. Över 35 år är däremot tvärstopp för mig, oavsett omständigheter.
Jag vet flera med mig som resonerar ungefär likadant, utan att för den skull själva vara extremt lillgamla.
Citera
2018-06-19, 20:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HenrikN96
Varför tror du att det är fler män som söker sexträffar? Jag menar könen är ju 50/50?
Generellt så får män ut mer njutning av en tillfällig sexkontakt än vad en kvinna får, och kvinnor vill dessutom oftare ha kärlek inblandat och inte bara sex.
Citera
2018-06-19, 20:25
Medlem
Denoms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lillarapunzel
Jag tror det blir svårt, åtminstone om du börjar vara runt/över dubbelt så gammal som tjejen i fråga.
Kan bara ta mig själv som exempel. Jag är en tämligen "mogen" och "lillgammal" 20 åring på många sätt och vis. Killar under 20 år går fetbort för mig. Ungefär 20-30 år är vad jag primärt söker, men enda upp till 35 år kan kännas okej om killen verkar seriös och vettig. Över 35 år är däremot tvärstopp för mig, oavsett omständigheter.
Jag vet flera med mig som resonerar ungefär likadant, utan att för den skull själva vara extremt lillgamla.
De som vill ligga med äldre män är inte lillgamla, då har du missförstått ordets betydelse.
Citera
2018-06-19, 20:27
Medlem
Lillarapunzels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Denom
De som vill ligga med äldre män är inte lillgamla, då har du missförstått ordets betydelse.

Jag tänker att det väl kan vara olika. Jag skulle t.ex. inte ligga med 19 åringar för att jag tycker de kan vara så fruktansvärt omogna. Jag föredrar öht att prata med "lite äldre" (+/- 25-30 år) män för att de är mer "på samma nivå" mognadsmässigt som mig, så ser man det ur det perspektivet så tror jag absolut att det är fler än jag som resonerar så. Därmed inte sagt att alla gör det.
Citera
2018-06-19, 20:29
Medlem
Denoms avatar
Citat:
Jag tänker att det väl kan vara olika. Jag skulle t.ex. inte ligga med 19 åringar för att jag tycker de kan vara så fruktansvärt omogna. Jag föredrar öht att prata med "lite äldre" (+/- 25-30 år) män för att de är mer "på samma nivå" mognadsmässigt som mig, så ser man det ur det perspektivet så tror jag absolut att det är fler än jag som resonerar så. Därmed inte sagt att alla gör det.
Så de som ligger med gamla gubbar är alltså extremt mycket mer mogna än dig tror du?
Citera
2018-06-19, 20:30
Medlem
Lillarapunzels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Denom
Så de som ligger med gamla gubbar är alltså extremt mycket mer mogna än dig tror du?

Som sagt, inte nödvändigtvis. Men det kan vara så att de tycker yngre är omogna.
Citera
2018-06-19, 20:32
Medlem
Denoms avatar
Citat:
Som sagt, inte nödvändigtvis. Men det kan vara så att de tycker yngre är omogna.
Det där är bara projicering.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in