2017-09-21, 01:14
Medlem
Bodycontact kan du ge ett försök. Var inte sådär äckligt på som många äldre är. "Vill slicka dig till sköna orgasmer" och dylikt är bara äckligt att läsa. Om du är snygg som du säger så låt tjejerna upptäcka dig istället. Är du dock en vanlig svennebanan som inte ens kan bjuda på lite skumpa är det nog rätt kört.
Citera
2017-09-30, 23:13
Medlem
pottiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av chokladvanilj
Bodycontact kan du ge ett försök. Var inte sådär äckligt på som många äldre är. "Vill slicka dig till sköna orgasmer" och dylikt är bara äckligt att läsa. Om du är snygg som du säger så låt tjejerna upptäcka dig istället. Är du dock en vanlig svennebanan som inte ens kan bjuda på lite skumpa är det nog rätt kört.

Jag är ingen självgod krösus. Ej heller en lodis eller en vanlig Svenne banan. Jag är långt ifrån ointelligent, har ett högt eq och kan föra mig i både tal och skrift. Jag ger minst lika mycket tillbaka som jag får i sängen, oftast mer. Den där sugardaddy grejen äcklar mig om det krävs dyra presenter för att få ligga. God mat och skumpa däremot ser jag som ett gott förspel.🙂
Citera
2017-09-30, 23:25
Medlem
pottiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 711hedberg
Jag själv har en karl som är 26 år äldre än mig. Älskar att ha sex med riktiga män för de är så jävla måna om att man kommer och det rejält! Pojkar bryr sig inte lika mycket utan är mer intresserade av att komma själva.

Precis! Yngre män ser oftast bara till sig själva. Fattar verkligen inte när man ibland ser tjejer på krogen som kryper och kråmar för nån yngre (snygg?) förmåga som dessutom beter sig som ett svin...men de kan ändå gå hem ihop. En del tjejer kan vara rejält ytliga, men så lipar de också när de blir dumpade på morgonen efter killen fått tömma utan att ens se till att tjejen fått komma.
Jag känner mer igen mig i din beskrivning av en man som inte ger sig förrän tjejen är mer än nöjd med sex. För med denna unga skönhet vill man ju ha sex med igen och igen....
Sex är en konstart😊
Citera
2017-10-01, 02:24
Medlem
Mademoiiselles avatar
Tinder? Det var där jag fick matchade med en man i tidiga 40-års åldern (är själv i 20-års åldern). Men för min del det krävs vissa punkter- Så som att ha ett bra jobb, välvårdat utseende och inte vara en inkompetent enstöring för att jag ska nappa på en så pass mycket äldre man. Och inte för att jag vill bli bjuden på saker, utan för att man ska kunna konversera någorlunda vettigt även när man inte knullar.

Vi skrev mest lite busigt till en början, hade ingen tanke på att träffas först, med tanke på väldigt stor åldersskillnad (men till skillnad från de tidigare äldre männen jag har träffat, var han i väldigt god fysiskt form, och överraskade med både det ena och andra). Ångrar dock inte en sekund att vi träffades, herregud vilket sex..
Citera
2017-10-01, 04:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mademoiiselle
Tinder? Det var där jag fick matchade med en man i tidiga 40-års åldern (är själv i 20-års åldern). Men för min del det krävs vissa punkter- Så som att ha ett bra jobb, välvårdat utseende och inte vara en inkompetent enstöring för att jag ska nappa på en så pass mycket äldre man. Och inte för att jag vill bli bjuden på saker, utan för att man ska kunna konversera någorlunda vettigt även när man inte knullar.

Vi skrev mest lite busigt till en början, hade ingen tanke på att träffas först, med tanke på väldigt stor åldersskillnad (men till skillnad från de tidigare äldre männen jag har träffat, var han i väldigt god fysiskt form, och överraskade med både det ena och andra). Ångrar dock inte en sekund att vi träffades, herregud vilket sex..

Får du bra betalt för att hora dig?
Citera
2017-10-01, 09:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pottis
Jag är ingen självgod krösus. Ej heller en lodis eller en vanlig Svenne banan. Jag är långt ifrån ointelligent, har ett högt eq och kan föra mig i både tal och skrift. Jag ger minst lika mycket tillbaka som jag får i sängen, oftast mer. Den där sugardaddy grejen äcklar mig om det krävs dyra presenter för att få ligga. God mat och skumpa däremot ser jag som ett gott förspel.🙂

Om det nu är som du skriver, förstår inte jag varför du skulle behöva någon hjälp att hitta någon.
Citera
2017-10-02, 23:01
Medlem
Tjuvhederns avatar
Det enklaste för TS måste vara att leta upp de tjejer som bor på HVB-hem eller är föremål för LVU. Såna där unga, trasiga tjejer som inte lärt sig att de har något eget värde eller att de har rätt att sätta gränser, de kanske blivit utsatta för sexuella övergrepp som barn, eller har en familj som skiter i dem. Där får TS säkert napp om han försöker verka snäll och låtsas att han bryr sig om dem som personer.
Citera
2017-10-03, 06:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mademoiiselle

Läckert!

Håller med dig om flera av sakerna, fast omvänt för mig då, vill ju inte träffa precis vem som helst bara för att dom är 22 och jag 45. Finns ju vissa krav även om det bara är sex som gäller.

OnT: överallt, jobb, flashback etc.
Citera
2017-10-03, 16:10
Medlem
osss avatar
Bodycontact är rena guldgruvan för såna relationer.
Citera
2017-10-03, 20:20
Medlem
NiccoJs avatar
Det enkla svaret, beställ en thailändska/ vietnames el liknande. Men du ska nog ha lite spänn i lädret, det tycker de är viktigt.
Citera
2018-06-17, 01:05
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Neverhesitate
Det är ganska ovanligt att unga tjejer vill ha sex med såpass mycket äldre män (räknar bort betalflickorna som gör det för pengar). Men visst händer det, en 43 åring jag känner tackade nej till sex med en tjej i 20 års åldern häromdagen, men då är han såpass attraktiv att han får inviter från kvinnor i alla åldrar.

Det finns ju betydligt fler män än kvinnor som vill ha rena sexträffar, så det gäller för dig att sticka ut från mängden. En annan man i 40-års åldern som jag känner får t.ex. oftast napp av tjejer/kvinnor som är nyfikna på BDSM, han får tydligen betydligt fler förfrågningar på sexkontaktsidor efter Fifty shades of Grey...

Varför tror du att det är fler män som söker sexträffar? Jag menar könen är ju 50/50?
Citera
2018-06-17, 01:10
Medlem
AndersM79s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pottis
Hur bär man sig åt som 45- 50-åring för att få tag i yngre tjejer för sexträffar?
Du ser till att bli äckligt rik.

Citat:
Ursprungligen postat av 711hedberg
Jag själv har en karl som är 26 år äldre än mig. Älskar att ha sex med riktiga män för de är så jävla måna om att man kommer och det rejält! Pojkar bryr sig inte lika mycket utan är mer intresserade av att komma själva.
Får man fråga hur gammal du själv är eftersom du anser att en 26-åring pojkvasker är man/karl?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in