2017-08-18, 02:06
Medlem
Erik Östs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av quezen
Ann Coulter är en konservativ författare och föreläsare som t om trump följer på twitter.
Ann sade att hon hade hört inom Sverige att där är kvinnorna så desperata för män, då de existerar inte längre, att de hellre dejtar en muslimsk flykting som kanske mördar/våldtar henne en dag, men hursomhelst så är det en man som styr och ställer förhållandet.

https://youtu.be/9D4LQtaOHcI?t=21m26s

då världens mäktigaste man följer enbart 45 st på twitter och en av dem är Ann Coulter, och hela Trumps invandringspolitik bygger på hennes bok "adios america", så finner jag detta ganska relevant för världssynen över svenska män och kvinnor.

Aja, vad säger ni?
Ligger det någon sanning däri?

Psykologi professorn ,Jordan B Peterson, ifrån "university of Toronto" (framröstat som världens näst bästa psykologistudier) Han är själv fundersam och kan inte riktigt förstå varför feminister anammar och skapat en galen allians med islam så mycket, förutom att de båda vill se väst falla. Men att de kanske i desperat försök försöker finna någon som kan dominera dem igen, då de jagat bort det ifrån väst för länge sedan. Då det maskulina är redan borta inom väst.

https://youtu.be/jA96Kf30TQU?t=5m59s

JBP har 400.000 prenumeranter på youtube, och får över 500.000 kr i månaden i donationer av män och kvinnor som är intresserade av hans videos som berör psykologi vid sidan av hans universitetslektioner.

Många batikhäxor är feminister kort sagt! de flesta men har ingen statistik på det så...

Ang Ann Coulter så har hon många poänger jag också köper kort sagt också.
Senast redigerad av Erik Öst 2017-08-18 kl. 02:09.
Citera
2017-08-18, 05:42
Medlem
NiveaBodylotions avatar
Jag tycker inte hon hånar, däremot är hon lite klumpig i sin retorik. Hon kanske försöker vara rolig och det fick mig att skratta lite.

Om det är en tröst för er som tar illa vid av henne så har jag hört att hon är en sådan som läser kommentarer om henne och de är brutala. Hon mår skit av det men hon kan inte sluta läsa. Alla hatar henne men modig är hon.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in