Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2017-08-17, 12:14
  #1
Medlem
Ann Coulter är en konservativ författare och föreläsare som t om trump följer på twitter.
Ann sade att hon hade hört inom Sverige att där är kvinnorna så desperata för män, då de existerar inte längre, att de hellre dejtar en muslimsk flykting som kanske mördar/våldtar henne en dag, men hursomhelst så är det en man som styr och ställer förhållandet.

https://youtu.be/9D4LQtaOHcI?t=21m26s

då världens mäktigaste man följer enbart 45 st på twitter och en av dem är Ann Coulter, och hela Trumps invandringspolitik bygger på hennes bok "adios america", så finner jag detta ganska relevant för världssynen över svenska män och kvinnor.

Aja, vad säger ni?
Ligger det någon sanning däri?

Psykologi professorn ,Jordan B Peterson, ifrån "university of Toronto" (framröstat som världens näst bästa psykologistudier) Han är själv fundersam och kan inte riktigt förstå varför feminister anammar och skapat en galen allians med islam så mycket, förutom att de båda vill se väst falla. Men att de kanske i desperat försök försöker finna någon som kan dominera dem igen, då de jagat bort det ifrån väst för länge sedan. Då det maskulina är redan borta inom väst.

https://youtu.be/jA96Kf30TQU?t=5m59s

JBP har 400.000 prenumeranter på youtube, och får över 500.000 kr i månaden i donationer av män och kvinnor som är intresserade av hans videos som berör psykologi vid sidan av hans universitetslektioner.
__________________
Senast redigerad av quezen 2017-08-17 kl. 12:20.
Citera
2017-08-17, 12:17
  #2
Medlem
Pfaltzs avatar
Ann Coulter är en av världens mest vrickade människor, intelligent, men vrickad. Av ren ryggmärgsreflex tror jag inte ett ord på vad hos säger och skriver.
Citera
2017-08-17, 12:22
  #3
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pfaltz
Ann Coulter är en av världens mest vrickade människor, intelligent, men vrickad. Av ren ryggmärgsreflex tror jag inte ett ord på vad hos säger och skriver.
jag bor granne med en svensk tjej och en invandrarman, en gång när jag tog hissen ned på kvällen så kom hon ut slagen. då sade en grannkvinna att hon ska inte ringa polisen, men borde berätta för sin man att man får inte slå kvinnor i Sverige.

Så jag är absolut ett vittne över vad som kan ske i Sverige- och kvinnor som t om försvarar män som slår kvinnor för att de inte är "vita".

Vad jag gjorde? Inget.

Men jag hade mina anledningar.

ps! hur såg/hörde jag allt detta?
jag vänta på hissen när kvinnorna stod och pratade, de bodde/bor under mig. ifrån hissen går en trappa rakt ned till deras lägenhet och grannkvinnans till höger om deras.
Citera
2017-08-17, 13:38
  #4
Avstängd
JordenIsPlatts avatar
Gillar Ann men detta var ju ohyggligt överdrivet som varje gång den så kallade "alt right" falangen skall prata om Sverige typ Ann, Alex Jones, PJW osv.
Såvitt jag vet har inga kvinnliga huvuden kapats i Sverige och alla dessa blandras par som det pratas om är snarare rasisters paranoia och inget man ser i verkligheten, är en svenska ihop med en utlänning så är det Hassan som kom till Sverige när han var 4 bast, inte Ahmed som kom för 3 veckor sen, som regel.
Citera
2017-08-17, 13:39
  #5
Medlem
Fillesnors avatar
Absolut talar hon sanning.

Svenska män har runkat bort sitt testosteron framför datorn.

Avsaknaden av manlighet har de enbart sig själva att skylla på även om de felaktigt vill hävda att det är feminismen.
Citera
2017-08-17, 14:41
  #6
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pfaltz
Ann Coulter är en av världens mest vrickade människor, intelligent, men vrickad. Av ren ryggmärgsreflex tror jag inte ett ord på vad hos säger och skriver.

Nej, men samma ryggmärgsreflex får dig väl att tro helt okritiskt på allt SVT och resten av vänsterträsk-media rapar ur sig om säg USA?

Om högerextrema skjutvapensbesatta elakingar & KKK på ena sidan och vänsterprotesterande pacifistiska änglar på den andra.

Hörde du förresten på SVT att den vänsterextrema professorn Eric Clanton blivit arresterad i USA efter att ha slagit obeväpnade fredliga Trump-supporters i huvudet med ett massivt cykellås, i vad som skulle kunna klassificeras som veritabla mordförsök.

Nej, förstås inte. Eftersom de inte sagt ett ord om det. Varför skulle de berätta det? Passar visst inte agendan.
Citera
2017-08-17, 14:57
  #7
Medlem
Pfaltzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av honungsgravling
Hörde du förresten på SVT att den vänsterextrema professorn Eric Clanton blivit arresterad i USA efter att ha slagit obeväpnade fredliga Trump-supporters i huvudet med ett massivt cykellås, i vad som skulle kunna klassificeras som veritabla mordförsök.
Du skäller på fel person. Jag tittar mycket sparsamt på SVT och TV4:s nyheter. Litar inte på dem och irriteras över vinklingarna. Jag föredrar att hämta från flera källor och tänka själv. Det borde du också lära dig av. Då skulle du förstå vilken dålig ursäkt till människa som Ann Coulter är.
Citera
2017-08-17, 15:07
  #8
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pfaltz
Du skäller på fel person. Jag tittar mycket sparsamt på SVT och TV4:s nyheter. Litar inte på dem och irriteras över vinklingarna. Jag föredrar att hämta från flera källor och tänka själv. Det borde du också lära dig av. Då skulle du förstå vilken dålig ursäkt till människa som Ann Coulter är.

Jag är inget direkt Coulter-fan heller. Gillar mer David Duke.
Citera
2017-08-17, 16:52
  #9
Medlem
Kobolds avatar
Ann Coulter är totalt dum i huvudet och hon kanske hånar svenskar, men det betyder inte att hon aldrig kan säga något som är sant. Om du orkar lyssna på henne, analysera vad hon säger och bilda din egen uppfattning.
Citera
2017-08-17, 19:18
  #10
Medlem
Pansarveckets avatar
Ann Coulter har det svenska män generellt saknar. Lite balls och ryggrad.
Jag har inte hört henne ha fel ännu.
Citera
2017-08-17, 23:38
  #11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av salty-sailor
just för att man räknar på mor-far föräldrar, när alla gammla baby boomers dör desto högre kommer den procenten stiga

Det är inga baby-boomers i de 3%, snarare är det hippies som står för de 6%. USA har blivit bra mer rasmedvetet sen bara 70-talet. Tro inte heller att svart och hispanics gillar varandra.
Citera
2017-08-18, 00:15
  #12
Medlem
Pfaltzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av honungsgravling
Jag är inget direkt Coulter-fan heller. Gillar mer David Duke.
Du behöver inte skämmas för det, alla har inte samma förutsättningar att tänka till.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback