Citat:
Ursprungligen postat av
Skattebrott
Om du måste veta så är min röv så otöjd att jag måste sitta på toan i typ fem minuter innan bajskorvarna letar sig fram. Då är det inga falukorvar heller utan mer hot dog.
Alla rövar jag stoppat in olika analpluggar i så har de åkt ut när personen ändrar ställning, även om man inte tar en massa glidmedel utan bara spott.
Rövar är väl olika och jag utesluter inte att vissa har en mer pluggvänlig röv. Men att den faller ut är enl min erf ett VÄLDIGT vanligt problem. Det är möjligt att det går att lösa av att analpluggsoffret tränar upp sig. Jag välkomnar mer information i detta ämne.
Ok. Så du har svårt att klämma ut en smal kabel, men en buttplug kommer ut av sig själv???
Har lite svårt att fatta hur det funkar, som du kanske förstår.
Och de jag provat buttplugs på (om vi bortser från smala buttplugs som nästan inte har något skillnad i bredd mellan delarna), har snarare varit ganska jobbigt svåra att få ut även när vi velat, efter sexet är över. Och det inkluderar även mig själv.
Så jag kan köpa att små/smala buttplugs åker ut. Det har jag själv varit med om också. Men lite mer rejäla saker kommer inte ut på egen hand, och vill knappast ut med hjälp heller. Skillnaden i diameter mellan skaftet och pluggen är såpass stor att ringmuskeln verkligen måste slappna av för att den ska komma ut. Och jag pratar inte om några vansinniga buttplugs som man kan se i extremporr.