• 1
  • 2
2017-12-11, 07:12
Medlem
Skattebrotts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av daikirai
Hej! Jag och min kille testade buttplug igår för första gången. Det jag upplevde som besvärligt var att trots att den var helt inne så åkte den ut i vissa ställningar..
Har ni några tips till nybörjare med buttplug? Behöver jag ha en med större omkrets?

Alla vanliga buttplugs åker ur om man inte håller emot. Däremot finns en låsbar analplug på exempelvis eBay med tre armar som fälls ut så att den inte åker ur.
Citera
2017-12-15, 10:00
Medlem
sillbits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skattebrott
Alla vanliga buttplugs åker ur om man inte håller emot. Däremot finns en låsbar analplug på exempelvis eBay med tre armar som fälls ut så att den inte åker ur.
Nej, det gör dom inte. Vart får folk allt ifrån? Sitter ni bara och gissar hejvilt?
Eller har ni så slappa ringmuskler att bajset också bara rinner ut?
Citera
2017-12-16, 00:14
Medlem
Skattebrotts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sillbit
Nej, det gör dom inte. Vart får folk allt ifrån? Sitter ni bara och gissar hejvilt?
Eller har ni så slappa ringmuskler att bajset också bara rinner ut?

Om du måste veta så är min röv så otöjd att jag måste sitta på toan i typ fem minuter innan bajskorvarna letar sig fram. Då är det inga falukorvar heller utan mer hot dog.

Alla rövar jag stoppat in olika analpluggar i så har de åkt ut när personen ändrar ställning, även om man inte tar en massa glidmedel utan bara spott.

Rövar är väl olika och jag utesluter inte att vissa har en mer pluggvänlig röv. Men att den faller ut är enl min erf ett VÄLDIGT vanligt problem. Det är möjligt att det går att lösa av att analpluggsoffret tränar upp sig. Jag välkomnar mer information i detta ämne.
Citera
2017-12-17, 14:06
Medlem
sillbits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skattebrott
Om du måste veta så är min röv så otöjd att jag måste sitta på toan i typ fem minuter innan bajskorvarna letar sig fram. Då är det inga falukorvar heller utan mer hot dog.

Alla rövar jag stoppat in olika analpluggar i så har de åkt ut när personen ändrar ställning, även om man inte tar en massa glidmedel utan bara spott.

Rövar är väl olika och jag utesluter inte att vissa har en mer pluggvänlig röv. Men att den faller ut är enl min erf ett VÄLDIGT vanligt problem. Det är möjligt att det går att lösa av att analpluggsoffret tränar upp sig. Jag välkomnar mer information i detta ämne.

Ok. Så du har svårt att klämma ut en smal kabel, men en buttplug kommer ut av sig själv???
Har lite svårt att fatta hur det funkar, som du kanske förstår.

Och de jag provat buttplugs på (om vi bortser från smala buttplugs som nästan inte har något skillnad i bredd mellan delarna), har snarare varit ganska jobbigt svåra att få ut även när vi velat, efter sexet är över. Och det inkluderar även mig själv.

Så jag kan köpa att små/smala buttplugs åker ut. Det har jag själv varit med om också. Men lite mer rejäla saker kommer inte ut på egen hand, och vill knappast ut med hjälp heller. Skillnaden i diameter mellan skaftet och pluggen är såpass stor att ringmuskeln verkligen måste slappna av för att den ska komma ut. Och jag pratar inte om några vansinniga buttplugs som man kan se i extremporr.
Citera
2019-08-05, 23:11
Medlem
joyces avatar
Beror på pluggens utformning. Det måste vara en klump och sen ett smalt parti och sen den del som ska vara kvar utanför röven. En del pluggar är för konformade och tenderar att antingen åka ut så fort man rör sig men även att försvinna in om man knullar för hetsigt i fittan samtidigt. Som sagt, inte en konformad utan en med en klump. Har en med en sten i änden så glittrar brunögat. 😂
Citera
2019-08-06, 00:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av daikirai
Hej! Jag och min kille testade buttplug igår för första gången. Det jag upplevde som besvärligt var att trots att den var helt inne så åkte den ut i vissa ställningar..
Har ni några tips till nybörjare med buttplug? Behöver jag ha en med större omkrets?

Bild/länk på din plug kan hjälpa felsökningen.
Det är inte fel att testa en större i vilket fall.
Vissa pluggar har inte tillräckligt lång och smal hals, den smala delen som skall klämmas fast av ringmuskeln. Är denna sektion väldigt kort eller inte så smal så är det svårare att hålla kvar den.
Det är problem med väldigt många pluggar dock och jag tycker det är enklast att man håller koll, håller emot eller leker med den i tjejen under tiden.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in