Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2017-08-16, 13:38
  #1
Avstängd
Fråga fundering.

Ponera att ni sitter och rider en stor saftig kuk i en reverse cowgirl position. Ni är jättekåta och safterna rinner nerför insidan utav låren.
Du blir lite småjävlig och drar ut kuken, låtsas vara på väg att sätta dig igen men icke! En slags uppmaning att ta mig då din illbatting;P

Instinktivt vill man greppa tag och föra ner er över kuken igen. Men det finns ett annat sätt, att ligga kvar och njuta utav djävulskapen men låta er sätta er igen självmant.

Så vad föredrar ni?
Att man inte springer efter utan låter er våndas såpass att ni måste ge vika och sätta er igen för att ni inte står ut.
Eller att man följer uppmaningen, greppar era höfter och forserar er ner över kuken igen?

Båda kan säkert vara hett och få er att komma, men vilken handling föredrar ni över den andra och varför?
Citera
2017-08-16, 13:54
  #2
Medlem
Heauxms avatar
Du kanske ska fråga kvinnan du ska ha sex med då det är väldigt olika. T.ex gillar jag inte ens den positionen så mycket och jag skulle definitivt inte komma av det. Jag kommer av stimulering av klitoris.

Mvh
Citera
2017-08-16, 13:58
  #3
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Heauxm
Du kanske ska fråga kvinnan du ska ha sex med då det är väldigt olika. T.ex gillar jag inte ens den positionen så mycket och jag skulle definitivt inte komma av det. Jag kommer av stimulering av klitoris.

Mvh

Absolut kommer jag att göra det.
Positionen kvittar dock. Det är just det där med att ge efter för hennes tease eller ej. Vad uppskattas mest. (hade lika gärna kunna hänt i doggy, missionären eller vilket som).
Citera
2017-08-16, 14:07
  #4
Medlem
Heauxms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nospheratu
Så här går det när folk skapar trådar medan de sitter med byxorna i knävecken och har runkat oavbrutet i två timmar.
HAHAH!

TS: ja man vill ju att killes ska bli lite galen och ge efter det är därför man teasar. Så jag skulle säga ja greppa så länge hon låter dig. Om hon i te vill så drar hon sig tillbaka flera gånger. Svårare än så är det inte att läsa människors kroppsspråk.
Citera
2017-08-16, 14:26
  #5
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Heauxm
HAHAH!

TS: ja man vill ju att killes ska bli lite galen och ge efter det är därför man teasar. Så jag skulle säga ja greppa så länge hon låter dig. Om hon i te vill så drar hon sig tillbaka flera gånger. Svårare än så är det inte att läsa människors kroppsspråk.

Se jag tror inte det. Det där är det uppenbara svaret. Det är precis så alla killar (inklusive mig själv) skulle resonera.
"Hon vill att du ska bli galen och greppa tag". Exakt, visst är det så. Det är precis vad hon vill.
Men om hon får som hon vill så är det ju hon som styr.
Dominans är ju den som leder, submission är den som lämnar över sig till den dominantas vilja.

Jag tror att det kan ge en bättre effekt om man istället håller tillbaka och avvaktar med instinkterna till senare. Så att hon får ge vika och gå tillbaka till det stadiet där hon inte kan mostå frestelsen att slå sig ner igen.
I princip blir det pinsamt för henne att hon inte kan motstå det, utan måste få känna honom i sig igen.

En kvinna blir galen när hon ber en att komma och man inte gör det. Så ska man spänna på henne för att hon ber om det? I think not.
__________________
Senast redigerad av JimJams 2017-08-16 kl. 14:29.
Citera
2017-08-16, 16:34
  #6
Medlem
Mannen brukar hålla i höfter, rumpa, bröst eller hår när jag rider honom, och jag gillar det. Bra sex är ett samspel, och att retas och leka uppskattar vi båda.

Men om jag som i ditt exempel skulle uppmana mannen att ta mig men han skulle ligga kvar orörlig som en staty så skulle jag ge mig själv nån orgasm och låta statyn vara, vill han inte leka med mig så slipper han.

Med tanke på att vi båda är vinnarskallar så skulle maktkamp vid sex lätt leda till att vi inte har sex alls, och vi gillar sex alldeles för mycket för det.
Citera
2017-08-16, 16:46
  #7
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Neverhesitate
Mannen brukar hålla i höfter, rumpa, bröst eller hår när jag rider honom, och jag gillar det. Bra sex är ett samspel, och att retas och leka uppskattar vi båda.

Men om jag som i ditt exempel skulle uppmana mannen att ta mig men han skulle ligga kvar orörlig som en staty så skulle jag ge mig själv nån orgasm och låta statyn vara, vill han inte leka med mig så slipper han.

Med tanke på att vi båda är vinnarskallar så skulle maktkamp vid sex lätt leda till att vi inte har sex alls, och vi gillar sex alldeles för mycket för det.

@vinnarskalle ^^

Det där var något jag var rädd att det skulle missuppfattas som också.
Men det är inte något där han ignorerar henne eller ligger ledlös som en staty.
Han jävlas helt enkelt tillbaka igenom att inte ge henne det hon vill ha. Kanske ler retfullt medans han tittar på henne.
Det är fortfarande game on, och det är fortfarande ett sorts samspel. Men det är snarare att han gör raka motsatsen mot vad hon förväntar sig. Vilken valp som helst kan slänga sig över henne liksom, men att få henne att gå tillbaka in i submission för sina lustar.

Maktkamp igenom teasing.
Citera
2017-08-16, 17:04
  #8
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JimJams
@vinnarskalle ^^

Det där var något jag var rädd att det skulle missuppfattas som också.
Men det är inte något där han ignorerar henne eller ligger ledlös som en staty.
Han jävlas helt enkelt tillbaka igenom att inte ge henne det hon vill ha. Kanske ler retfullt medans han tittar på henne.
Det är fortfarande game on, och det är fortfarande ett sorts samspel. Men det är snarare att han gör raka motsatsen mot vad hon förväntar sig. Vilken valp som helst kan slänga sig över henne liksom, men att få henne att gå tillbaka in i submission för sina lustar.

Maktkamp igenom teasing.
Det är en lek som två kan leka😈.
Vill han ligga och le retfullt med hård kuk medan han känner hur het och blöt jag är när jag gnider mig till orgasm mot hans lår, samtidigt som jag smeker mina styva bröstvårtor och han ser att jag njuter för fullt så är det ju hans val...
Citera
2017-08-16, 17:05
  #9
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Neverhesitate
Det är en lek som två kan leka😈.
Vill han ligga och le retfullt med hård kuk medan han känner hur het och blöt jag är när jag gnider mig till orgasm mot hans lår, samtidigt som jag smeker mina styva bröstvårtor och han ser att jag njuter för fullt så är det ju hans val...

Haha, du är ond

Jag tror att du kommer att komma hårdare om du slår dig ner igen men det kanske bara är jag?
__________________
Senast redigerad av JimJams 2017-08-16 kl. 17:10.
Citera
2017-08-16, 18:03
  #10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JimJams
Haha, du är ond

Jag tror att du kommer att komma hårdare om du slår dig ner igen men det kanske bara är jag?
Vinnarskallen ger en sällan det fysiskt skönaste alternativet😎, så av den anledningen undviker vi maktkamper😋!
Citera
2017-08-16, 18:39
  #11
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Neverhesitate
Vinnarskallen ger en sällan det fysiskt skönaste alternativet😎, så av den anledningen undviker vi maktkamper😋!

Och för att ni annars slår halft ihjäl varandra?

Men men, to each their own.

Själv föredrar jag att bygga upp tryck under lång period så att det blir en stor stressrelease när båda sedan kommer tillsammans. Och då är såna där maktkamper perfekt. Att teasa varandra fram och tillbaka, av och på, och sedan släppa allt det där för att gå loss. Och fan heller att jag tänker låta henne vinna

Därför tror jag att det här är perfekt. Så att ni inte får som ni vill.
Citera
2017-08-16, 18:44
  #12
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Nospheratu
Om du vill ha seriösa svar får du väl ändå ta och skapa en seriös tråd. Tycker du själv att det vore relevant att fråga män om de föredrar skruvmejsel eller skiftnyckel? Jag tror inte på att du är så pass obegåvad att du faktiskt tycker att din tråd är en seriös fråga. Det du hoppas på är att nån kvinna ska skriva nåntning porrigt som du kan ha som runkmaterial. Vilket jag tycker är onödigt och tramsigt.

Jag har redan fått seriösa svar via pm. Och jag visste precis hur tråden skulle kunna uppfattas. Det är orsak nog för många att inte skriva. Jag valde att skita i det, då det är en fråga jag vill ha seriösa svar på.

Du finner tråden som en runktråd. Varför gör du det? Delvis fördomar, delvis för att du själv vet hur du fungerar när du är kåt.
Jag var kåt en kvart innan jag skapade tråden om det är den informationen herrn vill ha. Men jag har inte rört mig själv, jag går på nofap. Jag satt och funderade på erfarenheter, och fann en logisk tanke som jag vill utforska.

Min fråga är om dominans, hela tanken bakom tråden är om dominans. Och just nu verkar mina misstankar stämma enligt pm jag fått, precis som jag skrivit. Var det något mer? frågade jag, annars finns det 7 miljoner andra trådar att heckla.

Och eftersom du inte har något vettigt att tillföra, håll käften fittnylle.

Om någon månad är det du som sitter och tajjar i den här tråden. Lägg det fan inte på mig bara för att du inte kan kontrollera ståndet ditt miffo.

Eftersom att du rapporterade mitt förra inlägg för hot och personangrepp så lägger jag in det igen redigerat från påstådda "hot", utifall att det sitter någon annan liten fyrkantig idiot som inte förstår vad poängen med tråden är.
__________________
Senast redigerad av JimJams 2017-08-16 kl. 18:51.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback