Nu vet jag inte riktigt var jag skola börja, men jag griper väl penis om bollarna och läxar upp dig en aning, antar jag.
Citat:
Ursprungligen postat av Le Grand Maître
Är det kanske inte så att det snarare är detta underforum som står för det mesta av skiten som produceras på FB? Loungen kan ju vara rolig emellanåt, till skillnad från flashback som bara bidrar med massa jävla gnäll och i slutänden sänker hela FBs standard och rykte. Användare såsom TD kan spy sin galla över allt och alla här och nästan lyckas vända hela skutan med sina myteriövningar.
Först och främst, är detta delforum ett av de enda sätten att framföra kritik mot Flashback, något som överhuvud uppfattas som något positivt, av alla utom dig, törs jag påstå. Att den fornstore TD kunde "spy sin galla" i denna delforum, ser du det som något negativt? Galla, kan i detta fall lätt översättas till kritik, och kritik bör komma upp till ytan då yttrandefrihet råder, en åsikt du uppenbarligen ej delar med mig. Vidare måste du se till saker och tings orsaker, varför skapar delforumet Flashback "dålig stämning?", just precis, på grund av loungen och dylika institutioner. Gå på källan, istället för att försöka få tyst på meningsmotståndare.
Citat:
Så jag föreslår att detta underforum är det som kastas ut, och inte Loungen. För, som sagt, det är inte loungen som förstår stämningen på FB, det är flashback.
Se ovan. Roten till det onda, är loungen.
Citat:
Om anävnare har klagomål så kan de ju ta det direkt med moderatorerna eller Admin, eller varför inte installera särskilda moderatorer som har som enda uppgift att ta emot klagomål, dvs. överföra klagomålen till Admin och Outlaw. Ungeför som en ombudsman eller någ. FO kanske de kan heta, Flashbackombudsman, eller användareombudsman.
Meningen med delforumet Flashback är att hålla en öppen diskussion angående påtalade brister i forumet, något som skulle försvåras avsevärt av detta forums nedläggning. Du kanske inte förstår innebörden i ordet debatt? Här står lite som kanske lyckas upplysa dig om offentliga diskussioner:
http://en.wikipedia.org/wiki/Debate