• 2
  • 3
2017-08-14, 10:26
Medlem
Herr.Dittlings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av argsvennne
blev hon lite kåt`?
Det återstår för dig att grunna på.
Citera
2017-08-14, 11:19
Medlem
om den ser ut som Rosie från scandalbeauties så ja
Citera
2017-08-14, 11:54
Medlem
Kinkminks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JimJams
Sånt där har funnits länge. Jävla plöjmaskin^^

Skulle vara hett att se sin flickvän på en sådan, men hellre att jag skulle låta henne sitta på en Sybian.

https://m.youtube.com/watch?v=0IXJOAh3HHI

Den där öppnar verkligen upp fantasin för en massa roliga lekar

Sybian är guds gåva till mänskligheten, det är något alla borde testa. Synd att de är så förbannat dyra. Vem vet, de kanske går att bygga själv?
Citera
2017-08-14, 12:53
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Kinkmink
Sybian är guds gåva till mänskligheten, det är något alla borde testa. Synd att de är så förbannat dyra. Vem vet, de kanske går att bygga själv?

Absolut. Ge mig 2000 xboxkontrollers som jag kan ta ut vibreringsfunktionen ur. Och något hekto röka så jag blir kreativ så kan jag bygga en rejäl en åt fröken

Men då vill jag se jungfruturen
Citera
2017-08-14, 12:58
Medlem
Kinkminks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JimJams
Absolut. Ge mig 2000 xboxkontrollers som jag kan ta ut vibreringsfunktionen ur. Och något hekto röka så jag blir kreativ så kan jag bygga en rejäl en åt fröken

Men då vill jag se jungfruturen

Haha så omtänksamt av dig! Eller så röker jag lite själv och inser att jag inte behöver en för att njuta
Citera
2017-08-15, 21:31
Medlem
A1HORNYLADs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Shamdon
Nja, ja och nej.

Alltså, om en "normal" dejt går fint och hon följer med mig hem så vet hon ofta efter samtalen under kvällen att jag är lite utöver det vanliga när det kommer till sex. Att hon då ser både den här maskinen och betydligt underligare saker är inte alls ovanligt.

Men, de flesta kvinnor jag träffar söker upp mig för att ha BDSM-utlevnad och jag brukar använda de första tillfällena vi har BDSM-sex till annat än just den här maskinen.

(Oftast så använder jag den på någon av mina återkommande partners och hon är då fastbunden på alla fyra på ett lågt bord mitt i mitt vardagsrum medan jag njuter av upplevelsen sittande i en fåtölj med ett glas rom i handen. Objektifiering av henne alltså.)

Ja, den används både analt och vaginalt.
Är du man eller kvinna?
Det verkar vara en tjejleksak, det är därför jag undrar.
Men du kanske säljer skiten?
Citera
2018-12-23, 13:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kinkmink

Blir bara så otroligt nyfiken på hur du har skaffat den erfarenheten utan att ha en själv? Kanske fler tjejer som nsn berätta hur de här "fått låna" en...
Citera
2019-01-04, 00:41
Medlem
Loeptiks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EdCat
Blir bara så otroligt nyfiken på hur du har skaffat den erfarenheten utan att ha en själv? Kanske fler tjejer som nsn berätta hur de här "fått låna" en...

Eller så har postaren sett det på porr.

Ont. Trevlig maskin, i rätt hastighet!
Säkerligen hiskerligt dyr..
Citera
2019-01-04, 00:47
Medlem
jagnickars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Shamdon
Nja, ja och nej.

Alltså, om en "normal" dejt går fint och hon följer med mig hem så vet hon ofta efter samtalen under kvällen att jag är lite utöver det vanliga när det kommer till sex. Att hon då ser både den här maskinen och betydligt underligare saker är inte alls ovanligt.

Men, de flesta kvinnor jag träffar söker upp mig för att ha BDSM-utlevnad och jag brukar använda de första tillfällena vi har BDSM-sex till annat än just den här maskinen.

(Oftast så använder jag den på någon av mina återkommande partners och hon är då fastbunden på alla fyra på ett lågt bord mitt i mitt vardagsrum medan jag njuter av upplevelsen sittande i en fåtölj med ett glas rom i handen. Objektifiering av henne alltså.)

Ja, den används både analt och vaginalt.

Jag måste ju fråga, hur rengör du dildosarna eller sätter du kondomer på den? Är alla öppna för att använda dildos som är använda av någon annan tänker jag?
Citera
2019-01-04, 19:33
Medlem
SvartChilis avatar
Nej tack. Ser väldigt avtändande ut.
Citera
2019-01-12, 17:19
Medlem
öhh nej tack. Om jag vill ha sex med någon får det vara på riktigt. En kall plastbit. Nej. Hur tänd blir du på en kall plastmutta?
Citera
2019-06-02, 01:28
Medlem
Varför inte bara montera en dildo på tigersågen.
Du kan ju då välja vilken hastighet du vill knulla tjejen.
Citera
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in