Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2017-08-13, 16:49
  #13
Medlem
OnlyTimeWillTells avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Macatho
Du kan tvätta dina bitcoins enkelt.

Låtet enkelt, men endå mera jobb med det, sedan är inte btcx speciellt billiga så ser inte syftet med att beställa där.
Citera
2020-06-09, 17:05
  #14
Medlem
c-d af ands avatar
Kanske en idiotisk fråga och jag mottar gärna en idiotförklaring.
Men hur fan får man ut pengar till sitt bankkonto från btcx?

Jag kommer till där jag kan sälja btc, jag får ett belopp och en plånbok pengarna skall in till.
Men jag hittar ingen jävla "skicka-knapp" eller liknande på sidan. Så hur skickar jag till en plånbok när jag inte finner valet att skicka?

Har ringt och messat kundtjänsten. Fått nonsenssvar via mail. Och när man ringer så är det alla telefoner upptagna.
Citera
2020-06-09, 17:41
  #15
Medlem
Zot^s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av c-d af and
Kanske en idiotisk fråga och jag mottar gärna en idiotförklaring.
Men hur fan får man ut pengar till sitt bankkonto från btcx?

Jag kommer till där jag kan sälja btc, jag får ett belopp och en plånbok pengarna skall in till.
Men jag hittar ingen jävla "skicka-knapp" eller liknande på sidan. Så hur skickar jag till en plånbok när jag inte finner valet att skicka?

Har ringt och messat kundtjänsten. Fått nonsenssvar via mail. Och när man ringer så är det alla telefoner upptagna.

Har aldrig använt några svenska bitcoin sidor men det brukar ju finnas en knapp där det står Konto och sen trycker man på Uttag och får där upp om man vill ta ut i btc eller euro t ex. (för att kunna ta ut fiat så måste du såklart sälja coinsen först).

Edit: ibland så behöver man lägga in addresen först pch verifiera den via email. Det brukar finnas en knapp bredvid btc uttag där det står något i stil med "Lägg till ny adress".
__________________
Senast redigerad av Zot^ 2020-06-09 kl. 17:45.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback