Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2017-08-12, 23:36
  #1
Medlem
Hej!

Jag har träffat en tjej via nätet som är helt underbar när vi väl ses men som är helt hopplös på att höra av sig. Det gjorde i sin tur att jag gjorde en korkad grejj. För att förstå lite hur det ser ut så skriver jag nedan hur konversationen varit. Dagarna har jag med bara för att ni ska få en bättre överblick över tiden mellan.

Dag.
1. Vi träffades, allt gick jättebra och vi bestämde ny träff.
2-9.
10.Vi skulle ses men hon meddelar att hon blivit sjuk. Jag frågade hur hon mådde efter det som hänt men inget svar.
11-12.
13. Hon skriver glatt och frågar om vi ska ses, vilket vi också bestämmer.
14.
15. Vi ses och allt funkar kanonbra igen. Vi bestämmer att vi ska ses igen och att vi ska höras om när på söndag kväll.
16.
17. Söndagen kommer. Jag skriver och frågar hur läget är och om hon mår bra samt om vi ska ses. Hon skriver att hon mår bra men inget svar på om vi ska ses.
18-19.
20. Jag skriver att jag tänker på henne och att om hon vill ses får hon gärna höra av sig. Hon svarar att vi kan ses på helgen för att hon är upptagen fram tills dess.
21.
22. Fredagen kommer och jag frågar om vi ska hitta på något till helgen men får inget svar.
23.
24. Söndagen kommer och jag skriver: lycka till efter semestern. Inget ”tack” eller något.
25-26.
27. På onsdagen skriver hon och frågar hur läget är och vi utbyter några meningar. Sen skriver jag lite senare och frågar om hon gör något till helgen. Inget svar. Då börjar jag lacka ut lite och skriver att jag är besviken på henne eftersom hon lovat att vi skulle ses till helgen men inte ens kan skicka ett ”Nej, tyvärr kan jag inte”. Inget svar.
28.
29. Fredag eftermiddag ber jag om ursäkt om hon tog illa upp. Svaret jag får är typ: ”Förstår inte vad problemet är. Ska jag vara ärlig så börjar mina varningsklockor att ringa”.'
Jag svarar tillbaka och utvecklar vad jag menade på ett väldigt pedagogiskt sätt. Inget svar.

Så nu sitter jag här och undrar om jag är dum i huvudet? Vad tror ni händer nu? Det som gör saken ännu mer förvirrad är att hon flertalet gånger sagt själv att hon tycker vi passar bra ihop samt att hon inte varit inne på dejtingsidan sen vi träffades andra gången.
Varför svarar hon inte på frågorna man skickar? Är hon konflikträdd eller bara otroligt ointresserad av mobilen eller av mig? Tror ni jag är rökt sedan jag skickade det sista meddelandet? Alla realistiska funderingar uppskattas.
Citera
2017-08-12, 23:41
  #2
Medlem
PalaceRoyales avatar
Hon är inte intresserad. Glöm henne, ut på Tinder igen
Citera
2017-08-12, 23:44
  #3
Avstängd
radiothicks avatar
Läste precis en artikel som tar upp ditt problem:

https://www.reddit.com/r/TheRedPill/...women_will_do/

Mao, skit i ointresserade kvinnor.
Citera
2017-08-12, 23:49
  #4
Medlem
IaveAfstrCARthenUs avatar
Hon har minst en annan kille till som ligger högre på listan än dig. Du är reserv!

EDIT:

I bästa fall reserv!
Citera
2017-08-12, 23:52
  #5
Medlem
Ravenboxs avatar
Lita på mig, ödsla inte ett uns av energi på den här kvinnan.

Om jag får spekulera fritt har hon vissa issues med självkänslan och träffar flera andra vid sidan av, utan att handskas med konsekvenserna i form av att folk lessnar på hennes respektlösa beteende.

Hon ser antagligen inte dig som en människa, utan en sak man kan utnyttja.

Precis som en psykopat, eller borderline-tjej.
Energi-tjuv deluxe.

Klipp bandet, och undvik internet-dejting.
En viss typ av kvinnor som drar sig till sånt, skall tilläggas.

Den enda friska tjejen jag varit ihop med (frisk var väl kanske en överdrift, sund snarare)
träffade jag på hennes jobb.
Dom andra på krogen/internet, och låt mig säga dig en sak, jag har lärt mig oehört mycket utav dessa luder.
Undvik. Till. Varje. Pris.
__________________
Senast redigerad av Ravenbox 2017-08-12 kl. 23:54.
Citera
2017-08-12, 23:52
  #6
Medlem
Frixys avatar
Hon kanske helt enkelt är en introvert person. Sådana är värda sin vikt i guld om man väl kommer dem nära, men de behöver ta det i sin egen takt.

Lite insiderhumor av dem själva som visar hur de fungerar: http://www.boredpanda.com/introvert-...ampaign=mishka

Skrattade så jag grät av igenkännande.
Citera
2017-08-13, 00:11
  #7
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av IaveAfstrCARthenU
Hon har minst en annan kille till som ligger högre på listan än dig. Du är reserv!

EDIT:

I bästa fall reserv!
exakt. MINST
Citera
2017-08-13, 00:13
  #8
Medlem
ElvisFans avatar
Kan du inte hantera vardagliga möten har du troligen asperger. Känn vad du vill och agera från dina känslor.
Citera
2017-08-13, 00:23
  #9
Medlem
Du failade dag 17 genom att -återigen- vara den som hör av sig först. Sen grävde du dig neråt från den punkten.

Du har pajjat detta och kan lika gärna slänga hennes nummer.
Citera
2017-08-13, 00:26
  #10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Frixy
Hon kanske helt enkelt är en introvert person. Sådana är värda sin vikt i guld om man väl kommer dem nära, men de behöver ta det i sin egen takt.

Lite insiderhumor av dem själva som visar hur de fungerar: http://www.boredpanda.com/introvert-...ampaign=mishka

Skrattade så jag grät av igenkännande.

Det är väl det här som jag är ganska säker på att hon är men att svara på sms klarar även denna typ av personer.

Ja, hon kan absolut ha någon annan men denna tjejen känns inte så. Men jag kan ha fel.
Det som säger att ointresse finns är att hon inte svarar på sms som en normal människa.
Det som visar att hon är intresserad är att hon säger att vi måste ses igen, att vi passar bra ihop bland annat. Sen att hon från ingenstans skrev till mig och frågade hur jag mådde.

Tyvärr så börjar jag faktiskt tröttna. Det var inte Tinder för övrigt utan en seriös sida där folk inte bara vill kn*lla.
Citera
2017-08-13, 00:32
  #11
Medlem
Blingons avatar
Får känslan av att hon har MINST en till på gång som hon bearbetar samtidigt och det verkar inte som att du ligger högst på listan.

Alternativt att hon redan är inne i ett förhållande och strular med gömd avstängd telefon eller något liknande skit.

Lägg ner.
__________________
Senast redigerad av Blingon 2017-08-13 kl. 00:34.
Citera
2017-08-13, 00:37
  #12
Medlem
stahlhelm1916s avatar
kvinnor är flyktiga som sången går

kasta denna kvinnans nummer, tänk inte på henne och gå vidare till nästa dam
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback