Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2024-03-28, 17:07
  #2173
Medlem
Merwinnas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Condottieri
Man kan samtidigt fråga sig vem mer det är likgiltigt för, med tanke på den svenska försvarsförmågans utveckling (avveckling) under senare år. Regering efter regering har dessutom gjort allt de kunnat för att utrota (åtminstone bastardisera) den svenska befolkningen. Så ja, frågan är om det inte är likgiltigt.

Jag kan också tänka så i svarta stunder. Men det betyder inte att vi behöver ge upp än. Dessutom är jag helt övertygad om, att värnplikten är nyttig för unga män hur-eller-hur! Jag minns när killkompisarna kom hem på permission, och de hade blivit påtagligt annorlunda. Mycket manligare, och det hade blivit en mycket större skillnad mellan dom och oss - som då var unga flickor i ljuva sommarklänningar. De var mer förekommande, omtänksamma... Detta ökade ju också attraktionen mellan könen!
Citera
2024-03-28, 17:22
  #2174
Medlem
Condottieris avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Merwinna
Jag kan också tänka så i svarta stunder. Men det betyder inte att vi behöver ge upp än. Dessutom är jag helt övertygad om, att värnplikten är nyttig för unga män hur-eller-hur! Jag minns när killkompisarna kom hem på permission, och de hade blivit påtagligt annorlunda. Mycket manligare, och det hade blivit en mycket större skillnad mellan dom och oss - som då var unga flickor i ljuva sommarklänningar. De var mer förekommande, omtänksamma... Detta ökade ju också attraktionen mellan könen!
Ge upp ska vi aldrig göra. Men frågan är alltså varför man eventuellt ska gå i döden för den svenska regeringen, som gjort Sverige till ett rent lydrike.
Citera
2024-03-28, 18:06
  #2175
Medlem
Merwinnas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Condottieri
Ge upp ska vi aldrig göra. Men frågan är alltså varför man eventuellt ska gå i döden för den svenska regeringen, som gjort Sverige till ett rent lydrike.

Man får försöka tänka som så, att de olika regeringarna har varit temporära - men att Sverige är evigt!
Citera
2024-03-28, 18:11
  #2176
Medlem
Condottieris avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Merwinna
Man får försöka tänka som så, att de olika regeringarna har varit temporära - men att Sverige är evigt!
Tja, men då är kanske Sverige evigt även under ryskt herravälde? Ifall större delen av landet förvandlas till en obskyr blandning mellan Harlem i New York och en brasiliansk favela (eventuellt med lite kvarvarande WT-admixture ) så vet jag nog inte riktigt vad det eviga skulle bestå i. Folk måste börja fatta att regeringen fått en permanent form, det är globalisterna som härskar oinskränkt.
__________________
Senast redigerad av Condottieri 2024-03-28 kl. 18:32.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback