2020-01-22, 14:45
Medlem
develis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Merwinna
Du citerar ett inlägg jag skrev för nästan två år sedan, vid en tidpunkt FÖRE rättegången? När man inte kunde veta vad som hade skett ännu, och M fortfarande var att betrakta som oskyldig?

...och sedan har vi den AVGÖRANDE skillnaden, att JC kontaktade honom i verkligheten. Det gjorde inte jag. Så NEJ - ingen likhet alls.
Really...

Rättegången startade 8 mars. Rättsmedicin har presenterat det sönderhuggna underlivet, påvisat att han ljugit, flera av hans äckelfilmer är visade och de sju dokumenten likaså.

Du tycks ändå tro att folk är avundsjuka för att de inte fått vara som Madsen eller inte blivit älskade av nån som honom.
JC tycks heller inte begripa varför Madsen väcker sån extrem avsky.
Oavsett om hon kontaktade honom.
Det var vad jag reagerade på.

.
Citera
2020-01-22, 14:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av develi
Really...

Rättegången startade 8 mars. Rättsmedicin har presenterat det sönderhuggna underlivet, påvisat att han ljugit, flera av hans äckelfilmer är visade och de sju dokumenten likaså.

Du tycks ändå tro att folk är avundsjuka för att de inte fått vara som Madsen eller inte blivit älskade av nån som honom.
JC tycks heller inte begripa varför Madsen väcker sån extrem avsky.
Oavsett om hon kontaktade honom.
Det var vad jag reagerade på.

.
Det var ju också så att sticken i underlivet genomfördes i närtid innan/eller precis när hon dog. Det här var sexualsadism i dess högsta (förlåt: lägsta) nivå. Att en kvinna ens kan titta efter ett sådant svin är för mig en gåta.
Citera
2020-01-22, 15:24
Medlem
Merwinnas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Picasso2
Det var ju också så att sticken i underlivet genomfördes i närtid innan/eller precis när hon dog. Det här var sexualsadism i dess högsta (förlåt: lägsta) nivå. Att en kvinna ens kan titta efter ett sådant svin är för mig en gåta.

Som jag har skrivit tidigare: det skulle inte förvåna mig om JC delar perversionen. I så fall är "händelsen" inget problem för henne. Och vi får vara glada att M sitter där han sitter, så att hon inte kan agera lockfågel åt honom (som vi har diskuterat tidigare).
Citera
2020-01-23, 13:47
Medlem
develis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Picasso2
Högsta, lägsta - värsta.
Ja, de tycks inte behöva dela perversiteterna för att bli förtjusta i Madsen.
Förtjusta, förtrollade - förblindade.
Citera
2020-01-23, 19:57
Medlem
develis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ottoplommon
Ingen kan uttala sig om deras förhållande egentligen. Eftersom S tiger och vill vara ifred.
Men tydligen hade hon något att vittna om som försvaret gärna ville ställa frågor till henne om.
Det var väl främst försvarsadvokaten som protesterade över att S. blev befriad från att vittna.

Men jag retar mig ändå på rena antagandet att han skulle ha romantiskt vaniljsex med sin lagvigda i ubåten, bak "grönskimrande kajutafönster" och tända stearinljus. När man faktiskt inte vet någonting alls om deras förhållande.
Men den där "Tysken" vet förstås allting. Hur många ggr har Tysken träffat Madsen i verkligheten? Jag vill minnas att det bara var två ggr. Ändå tycks han väldigt insatt i Madsens vänners och bekantas/älskarinnors liv och vanor. Om man ska tro en användare här.

Jag uppfattar inte Madsen heller som någon renlevnadsperson. Tvärtom ville han testa "all mänsklig extas".
Så det är förvånande att han inte testade alla slags sexhöjande droger. Jag tror snarare att det handlade om att han var rädd för att tappa kontrollen. Att försäga sig och förråda sig själv som en pervers med sjuka sexualsadistiska fantasier. Han kan ju knappt hålla käften om det ens när han är spiknykter.

Hur som helst tackade han inte nej till en snaps i räddningsbåten. ( Bitter eller Gammeldansk som snapsen heter.)
När jag läste domen är det några saker som återigen får mig att fundera på vad han hade i åtanke. På tal om extas, jakt och att alltid tänja på gränser.

Det går som i tre skov innan mordet. Se spoiler.
Han verkar ana att loppet är kört redan i maj varav hans perversa fantasier övergår i planering - för att tyvärr sjösättas.
Han håller god min utåt men ju närmare uppskjutningsdatum, ju mer intensifieras fantasin.
Han beskrivs som manisk av kvinnorna men samtidigt som dränerad på energi på RML.

Han jämför sig med en huvudmisstänkt i en mordutredning på sin hustrus granne - innan Kim ens ringt.
Mörda har han tänkt sig men vad menar han?
Närboende, i närheten? DK charmade han i rätten som hustrun han aldrig fick.
Är det en gåta i analogin.
Han leker kispus sa ÅK.

Frågan är även vad det hemliga vittnet hade för funktion i hans perversa värld med filmer, Dracula och vampyrer. För hon ska också med på en tur - utan DKs vetskap.
Citera
2020-01-23, 20:48
Medlem
kugutts avatar
Citat:
Frågan är även vad det hemliga vittnet hade för funktion i hans perversa värld med filmer, Dracula och vampyrer. För hon ska också med på en tur - utan DKs vetskap.

Hon skulle filma.
Citera
2020-01-23, 20:56
Medlem
develis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kugutt
Hon skulle filma.
Ja, det torde vara så men jag undrar om hon begrep vad och kunde blivit ett offer hon med. Partner in crime på drygt en månad är snabbt forcerat.
Att han hade en "offentlig" hemlighet. Alltså likt luftballongen som andra skulle bygga (offentligt) men själv skulle han vara kriminell och riskera hamna på Vestre som han sa.
Att hon trodde det var inkomstbringande film men fejk.
Citera
2020-01-23, 21:10
Medlem
kugutts avatar
Citat:
Ja, det torde vara så men jag undrar om hon begrep vad och kunde blivit ett offer hon med. Partner in crime på drygt en månad är snabbt forcerat.
Att han hade en "offentlig" hemlighet. Alltså likt luftballongen som andra skulle bygga (offentligt) men själv skulle han vara kriminell och riskera hamna på Vestre som han sa.
Att hon trodde det var inkomstbringande film men fejk.

Han hadde ett «harem» av mycket perversa kvinnor. 2-3 stykken av dom var kapable att gå «all the way». Märkligt nog var alla duktiga på antigen film eller foto.... Jag fryser på ryggen när jag tänker på dom. Hadde dom kommit igång hadde Nautilus blivit rena mordmaskinen, snuff på löpande band.
Danmarks egna lilla Manson family.
Citera
2020-01-23, 21:22
Medlem
Hej,
Var finns domen? Har sökt, funkar inte i en sån här tråd.
Citera
2020-01-23, 21:40
Medlem
develis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SatanBaraAtillZ
Hej,
Var finns domen? Har sökt, funkar inte i en sån här tråd.
(FB) Svenska Kim Wall hittad död sedan danska ubåten UC3 Nautilus havererat (2017-08-11)
Citera
2020-01-23, 21:42
Medlem
develis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kugutt
Han hadde ett «harem» av mycket perversa kvinnor. 2-3 stykken av dom var kapable att gå «all the way». Märkligt nog var alla duktiga på antigen film eller foto.... Jag fryser på ryggen när jag tänker på dom. Hadde dom kommit igång hadde Nautilus blivit rena mordmaskinen, snuff på löpande band.
Danmarks egna lilla Manson family.
Nja, pervers är väl en sak men gå hela vägen tror jag knappast.
DK trodde sig ju inte ens hälsa på.
Vem mer anser du kapabel till snuff?
Senast redigerad av develi 2020-01-23 kl. 21:44.
Citera
2020-01-23, 22:03
Medlem
kugutts avatar
Citat:
Nja, pervers är väl en sak men gå hela vägen tror jag knappast.
DK trodde sig ju inte ens hälsa på.
Vem mer anser du kapabel till snuff?

Låt mig säga så: jag tror inte DK var en av dom.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in