2018-08-22, 17:09
Medlem
Lonnrots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Remark
Har Madsens relation med en 40-årig kvinnlig fengelsevakt på Vestre Fengelse varit uppe här? Dom var också pennevenner (antar hon var brevbäraren). Hon fick sparken.

Antagligen, då jag bara gör drop-in besök.

Det blinkade i alla fall förbi häromdagen när jag gick in just för att ondgöra mig över saken. Bland pm:s vidrigheter är det ju en bagatell, men för mänsklighetens del är det en allvarlig tilldragelse.

Jag satt sen och hoppades på att hon kanske var polisspion eller så för att lite ta pulsen på mafsen, men jag är inte övertygad. Man får inte skoja om sånt. Vi får väl kanske aldrig veta.
Citera
2018-08-22, 17:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lonnrot
Det blinkade i alla fall förbi häromdagen när jag gick in just för att ondgöra mig över saken. Bland pm:s vidrigheter är det ju en bagatell, men för mänsklighetens del är det en allvarlig tilldragelse.

Jag satt sen och hoppades på att hon kanske var polisspion eller så för att lite ta pulsen på mafsen, men jag är inte övertygad. Man får inte skoja om sånt. Vi får väl kanske aldrig veta.

Kvinnan i fråga var 2-barns mor och hon var medveten om att det hon gjorde var fel men kunde inte stå emot (min tolkning). Tydligen skedde detta redan under häktningstiden. Kanske påverkar det att han vill tillbaka till fängelset och möjligheten till dambesök .

Konsten att charmera kvinnor tycks bestå.
Senast redigerad av Remark 2018-08-22 kl. 17:26.
Citera
2018-08-22, 17:28
Medlem
Lonnrots avatar
Citat:
Kvinnan i fråga var 2-barns mor och hon var medveten om att det hon gjorde var fel men kunde inte stå emot (min tolkning). Tydligen skedde detta redan under häktningstiden. Kanske påverkar det att han vill tillbaka till fängelset och möjligheten till dambesök .

JKLiM.

Danmark sjunker väl i havet som det är...?
Citera
2018-08-22, 17:45
Medlem
Lonnrots avatar
Citat:

Är hon namngiven eller kan förmodas bli? Kommer hon åtalas?
Citera
2018-08-22, 17:51
Medlem
develis avatar
Citat:
Har Madsens relation med en 40-årig kvinnlig fengelsevakt på Vestre Fengelse varit uppe här? Dom var också pennevenner (antar hon var brevbäraren). Hon fick sparken.

Antagligen, då jag bara gör drop-in besök.
Första artikeln 20:e:
(FB) Svenska Kim Wall hittad död sedan danska ubåten UC3 Nautilus havererat (2017-08-11)

Delar ur Plus-artikeln med intervjun:
(FB) Svenska Kim Wall hittad död sedan danska ubåten UC3 Nautilus havererat (2017-08-11)
Citera
2018-08-22, 17:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av develi
Första artikeln 20:e:

Delar ur Plus-artikeln med intervjun:

OK, anade det. Såg det först igår i mobilen.
TACK!

EDIT. Ja, vad säger man? SUCK, PUST, STÖN!!!
Senast redigerad av Remark 2018-08-22 kl. 18:08. Anledning: EDIT
Citera
2018-08-22, 18:25
Medlem
develis avatar
De kommer aldrig dra jämt om de hamnar på samma avdelning i Herstedvester, nåt så grandiost som Lundin får man leta efter.

Eller kan Kaptajn Vladimir råda bot på det här så att han inordnar sig i leden? Den här gången är det nog PM som delar ut knytnävslag även om de är lika perversa.
Finns det betting?

Lundins "forkrøblede sind". Omg...
Citera
2018-08-22, 18:35
Medlem
Reimers avatar
Citat:
De kommer aldrig dra jämt om de hamnar på samma avdelning i Herstedvester, nåt så grandiost som Lundin får man leta efter.

Eller kan Kaptajn Vladimir råda bot på det här så att han inordnar sig i leden? Den här gången är det nog PM som delar ut knytnävslag även om de är lika perversa.
Finns det betting?

Lundins "forkrøblede sind". Omg...

Och det där som Lundin håller på med anses alltså sexigt och åtråvärt av kvinnor?

Man häpnar över dumheten, fan vet om det ens finns hopp för halva delen av världen om det där skulle vara en måttstock på vad som är åtråvärt.

Helt djävla otroligt att någon finner det apspelet attraktivt.

Det är nog tur för Lundin att han är inlåst i en sexbunker, på en vanlig anstalt vore han köttfärs eller hundmat innan vakterna hunnit säga "varsågoda".
Citera
2018-08-22, 18:49
Medlem
develis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Reimer
Och det där som Lundin håller på med anses alltså sexigt och åtråvärt av kvinnor?

Man häpnar över dumheten, fan vet om det ens finns hopp för halva delen av världen om det där skulle vara en måttstock på vad som är åtråvärt.

Helt djävla otroligt att någon finner det apspelet attraktivt.

Det är nog tur för Lundin att han är inlåst i en sexbunker, på en vanlig anstalt vore han köttfärs eller hundmat innan vakterna hunnit säga "varsågoda".
Hahahaha. Jag kunde inte låta bli att lägga en spoiler.
Det var väl att det snarare skenade sexuellt till de han skrev till, det tilltog per brev, så jag skulle väl tippa att flertal drog öronen åt sig. Tänk att jobba där och behöva lyssna på galenskaperna och bortförklaringarna, uhuj..
Citera
2018-08-22, 19:36
Medlem
Reimers avatar
Citat:
Hahahaha. Jag kunde inte låta bli att lägga en spoiler.
Det var väl att det snarare skenade sexuellt till de han skrev till, det tilltog per brev, så jag skulle väl tippa att flertal drog öronen åt sig. Tänk att jobba där och behöva lyssna på galenskaperna och bortförklaringarna, uhuj..

Jag säger ingenting om de stackare som blev drabbade av Madsen och Lundin innan de åkte dit, då kan man bli manipulerad och uppsnurrad på läktaren men nu med facit i handen, hur fan kan man bli bortkollrad och manipulerad då?

Allt finns ju att läsa, svart på vitt, båda är fullblodsidioter och passar endast i en bur hur fan kan nå¨gon ens komma på tanken att det skulle på något sätt vara meningsfullt eller intressant att utbyta några tankar med dessa idioter?

Hur fan tänkte kvinnan som fick sparken eller blev uppsagd från sitt jobb som plit, (finns lite olika uppgifter i media om hur det förehåller sig) tvåbarnsmor och allt, att inbilla sig att det på något vis skulle finnas en framtid tillsammans med en sådan som Madsen.

Hon jobbade som plit och visste mycket väl vad fan Madsen var för dåre, hur fan kan det uppstå attraktion då?

Obegripligt är det, lika obegripligt om nu någon idiot till karl skulle få för sig att brevväxla med Johanna Möller eller svarta änkan, Carina Frödén heter hon väl har jag för mig, läs vad som skrivs om fanskapen och inse att det inte finns något att hämta där som är bra för någon.
Citera
2018-08-22, 21:53
Medlem
TakeYouOnACruises avatar
Citat:
Ursprungligen postat av magiciadehex
Klara fängelsedomen? Ja, han har väl inte så mycket val. Är bara att gilla läget, han sitter ju där han sitter. Nu har han ju redan efter väldigt kort tid redan ogillat läget och bett om flytt och dessutom fått lite spö. Mer av både spö och ogillande av läget lär vi får se framöver när det gäller Madsen. Men, som sagt - han sitter där han sitter självfallet plågas han av att sitta inne på livstid. Sen får vi se hur mycket spö han får och hur mycket han plågas av det. Mycket hoppas jag på, vilket det lär bli.

Jo förvisso.

Vad jag syftar på är att en person med en psykologisk make-up som PM exempelvis inte lär ta livet av sig. Givetvis ogillar han väl att få spö vilket kan ställa till det en del för honom nu i början innan han faller glömska. Vad jag egentligen åsyftar är hans förmåga att manipulera personer i sin omgivning, till en sådan grad att en frigivning kan bli aktuell i framtiden, vilket vore väldigt olyckligt.
Senast redigerad av TakeYouOnACruise 2018-08-22 kl. 21:56.
Citera
2018-08-22, 22:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TakeYouOnACruise
Jo förvisso.

Vad jag syftar på är att en person med en psykologisk make-up som PM exempelvis inte lär ta livet av sig. Givetvis ogillar han väl att få spö vilket kan ställa till det en del för honom nu i början innan han faller glömska. Vad jag egentligen åsyftar är hans förmåga att manipulera personer i sin omgivning, till en sådan grad att en frigivning kan bli aktuell i framtiden, vilket vore väldigt olyckligt.

Nu sitter han med de som är lika eller skickligare än han på just det "gebitet" som vant kan syna hans falskspel, då får han det inte nådigt. Han kommer in i redan bestämd hierarki och kommer få kämpa för ev plats i den. Han börjar i botten.

Jo, jo ... vi kommer säkert få höra hur det kommer att fortlöpa.

De fängelsevakter som finns där är säkerligen väl orienterade om PMs typ och troligen långt ifrån lättflirtade. Tänker mig stabbigare typer.
Senast redigerad av Remark 2018-08-22 kl. 22:22.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in