2017-08-13, 04:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av salta_killen
tror det är han i tornet som lyser ner med en ficklampa

Ja ser så ut.
Då bör de ha tömt båten på vatten i alla fall, åtminstone tillräckligt för att kunna se.
Citera
Medlem
Stor-Hakans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Glenn Lauritz A
Du fattar vad jag menar. Eller försöker du göra dig dummare än du är?
Faktum är att du inte kunde läsa ordentligt. Du fattade inte att "drunknad" innebär självklart dödsorsak. Man kan nämligen inte vara drunknad och ha dött av en annan orsak.
Citera
Medlem
är dom trotts allt inne i skrovet nu? såg ut som en ventil lystes upp inifrån?
Citera
2017-08-13, 04:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stor-Hakan
Faktum är att du inte kunde läsa ordentligt. Du fattade inte att "drunknad" innebär självklart dödsorsak. Man kan nämligen inte vara drunknad och ha dött av en annan orsak.

Tror du inte jag fattar det. Det var ett skrivfel, idiot! Jävla besserwisser.
Citera
2017-08-13, 04:02
Medlem
Venators avatar
Tror för övrigt att mannen i tornet har torrdräkt på dig? Alltså sannolikt förberedd att gå in.
Citera
2017-08-13, 04:03
Medlem
Max3xs avatar
Blått ljus = tömd till den nivån...
Citera
2017-08-13, 04:04
Medlem
Yes, ser ut som en torrdräkt.

Kom igen, in med er nu!
Citera
2017-08-13, 04:05
Medlem
Stor-Hakans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Venator
Tror för övrigt att mannen i tornet har torrdräkt på dig? Alltså sannolikt förberedd att gå in.
Det ser så ut.

Enda förklaringen till detta är att man kanske har för avsikt att gå in och hämta kroppen så snart det låter sig rimligen göras, tex när ubåten bara är halvfull med vatten.

Men ärligt, det skulle inte förvåna mig om man tömde ubåten på vatten och sedan skar upp ett stort djävla hål i den för att man ska ha lättare att gå in och ur den.
Citera
2017-08-13, 04:07
Medlem
Citat:

Rapporterad.

Just om hon skulle hittats på ubåten tyder väl på att det är rätt misstankegrad? Om inte skulle väl han dumpat kroppen till sjöss.
Citera
2017-08-13, 04:08
Medlem
pyro860s avatar
Citat:
Men ärligt, det skulle inte förvåna mig om man tömde ubåten på vatten och sedan skar upp ett stort djävla hål i den för att man ska ha lättare att gå in och ur den.

Vore såklart mer praktiskt. Men man vill ju minska all kontaminering etc innan teknikerna tagit sig en titt.
Citera
2017-08-13, 04:09
Medlem
Spännande detta, men nu går jag och sover.

Tror tyvärr att hon hittas död där inne. han sänkte antagligen ubåten i panik med henne i, i hopp om att dölja henne och/eller det som hänt. Jag tror att det är någon form av olycka/oaktsamhet från han sida som lett till hennes död och sen har han blivit irrationell och handlat i panik.

Vänsterpatrask eller inte, stackars tjej
Citera
2017-08-13, 04:10
Medlem
Stor-Hakans avatar
Alltså lampan han sänker ner är troligtvis även med kamera och så tittar han på hur hög vattennivån är så matar han mer slang?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in