2017-09-05, 15:41
Medlem
Kläderna på underkroppen åkte av när han drog upp kroppen.... Jag tror jag dör så rolig han är.... 😂😂😂
Citera
2017-09-05, 15:41
Medlem
Kroppen var hel när han kastade i henne och trosor och trosbyxor föll av av sig själva.

Jo tjena.
Citera
2017-09-05, 15:42
Medlem
PhDSalanders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stoicblend
"Anklageren vil gerne vide, hvordan han håndterede Kim Wall efter hendes død. Han fortæller, at hendes strømpebukser ryger af, og med dem hendes trusser. Skoene ryger også af, da han vil bindene anklerne sammen med et reb. Altsammen med det formål at han gerne vil have hende overbord"

Varför åker hennes trosor av? Varför berättar han det ens?

För att han är totalt medveten om att han själv har tagit av henne kläderna men då i samband med sexuellt våld, (det är vad jag tror.)
Eftersom han är så skruvad så försöker han bortförklara detta faktum med att de "åkt av", utan att förstå själv att det är meningslösa lögner.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Goran2012
Kläderna på underkroppen åkte av när han drog upp kroppen.... Jag tror jag dör så rolig han är.... 😂😂😂
Karln måste ju för fan vara svagbegåvad... haha han är ju så jävla körd. Ett geni
Citera
Medlem
Tomatos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kimma7
Han har haft nästan en månad på sig att komma med en bättre historia. Börjar tvivla på om han är så jävla genialisk som han själv utger sig för att vara.

Det här är det dummaste jag hört på länge.
Nej, jag skulle tippa på IQ80 och han gjort sina projekt på ren vilja och största delen med hjälp av de som kan.
Citera
2017-09-05, 15:43
Medlem
Agent.Provocateurs avatar
- Hvem har så parteret hende, hvis det ikke er dig?

- Lad os lige få fakta på bordet. Jeg smider en indtakt Kim over bord. Det har jeg forklaret.

Häng honom!!!
Citera
2017-09-05, 15:43
Medlem
Smhfs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PhDSalander
Det har redan framgått med all tydlighet i dokumentären " Amateurs in space" , vilken åklagaren med största sannolikhet sett och begrundat.
Mycket bra åklagare, han tuffar på med alla rätta frågor, sår tvivel och pressar på.

Mkt bra åklagare han pressar PM han vet nog hur han ska tackla PM, dels för att få han ur humör, det gagnar inte PM.
Citera
2017-09-05, 15:44
Medlem
Citat:
För att han är totalt medveten om att han själv har tagit av henne kläderna men då i samband med sexuellt våld, (det är vad jag tror.)
Eftersom han är så skruvad så försöker han bortförklara detta faktum med att de "åkt av", utan att förstå själv att det är meningslösa lögner.
Ja, sexuellt våld känns ju som en lågoddsare nu
Citera
Medlem
PhDSalanders avatar

Citat:
- Hun var et helt stykke, da jeg begraver hende, fortæller Peter Madsen.

SÅG

Citat:
Anklageren vil nu vide, om Peter Madsen har en sav i ubåden. Det bekræfter han. En sav med et orange håndtag. Anklageren siger, den ikke er blevet fundet efterfølgende. Heller ikke da Peter Madsens hjem blev ransaget. Forsvareren er uenig, og Peter Madsen fortæller, at man har fundet saven.
Senast redigerad av PhDSalander 2017-09-05 kl. 15:47.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tomato
Nej, jag skulle tippa på IQ80 och han gjort sina projekt på ren vilja och största delen med hjälp av de som kan.

Han är en bluff. Svårt och ta in hur uselt han har skött den här häktningsförhandlingen, han kunde inte ha gjort det sämre.
Citera
2017-09-05, 15:45
Medlem
Merwinnas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cheef
Vad menar du? att då kontaktar man inte sjöräddning/polis?

Om han redan konstaterat dödsfallet, så var det ju inget att vinna med att kontakta sjöräddningen längre. Då kunde han lika gärna ta en chansning och försöka rädda sig själv. Är man i chock så kan det vara normalt att tänka så. Är ju jättevanligt att bilister smiter, t.o.m. när de INTE gått ur för att kontrollera att den påkörde är bortom hjälp först. Och alla dessa bilister som gör så, är naturligtvis inte förhärdade brottslingar med en serie styckmord bakom sig...
Citera
2017-09-05, 15:45
Medlem
Docklands avatar
Citat:

- Hun var et helt stykke, da jeg begraver hende, fortæller Peter Madsen.

*fniss*

"Peter Madsen förklarar att han också band ihop hennes händer – för att kunna lyfta upp henne i tornet.
Men att vidhåller att han inte styckat hennes kropp, bara kastat henne överbord. Eller "begravt henne" som han själv säger."

Körd!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in