Citat:
Ursprungligen postat av
Millior
Jag tror han kan ha gjort precis vad som helst med henne o är inte alls så säker på att han råkat i panik utan varit mycket beräknande o kan rättfärdiga sitt handlande utan att känna ånger. Funderar även om det kan finnas nån möjlighet att varje ubåt symboliserar ett kvinnligt offer. Upplever den hängande dockan sim gräslig med tanke på var benen är ledade då det stämmer överens med styckningen. Undra om det även passar in på övriga delar som avlägsnats. Då kan man ana att den inte bara har nån form av vetenskapligt syfte utan även finns där som en symbol under arbetet för det som är målet o fantasierna hålls vid liv. Fyyyy vad jag lider m hennes anhöriga. Tänk att aldrig få veta o ev begravs en torso av sin dotter/vän.
Dockan är ledad där människor brukar ha leder.
Och styckningar brukar ske vid leder.
Så exakt vad är märkligt med att KW styckades vid knäna och dockan råkar ha ledade knän? Hade han styckat vid höften hade du hittat samma samband - att dockan ju också är ledad vid höften. Och i andra riktningen - hade dockan
inte varit ledad vid knäna så skulle jag sett det som alldeles extremt märkligt.