Citat:
Måste säga att de flesta underpresterade t.o.m mina favoriter Chris och Hanna samt Erica. Det berodde nog till stor del på att det dels var första fredagsfinalen så nervositeten var nog på topp samt att matchningen mellan låt och artist gick fel. Enda positiva överraskningen var negressen Jemima som nu vuxit hos mig 2 framträdanden i rad. Riktigt snygg styling dessutom. Bäst igår helt klart! Sämst var Frida och Magnus igår. Rätt person åkte ut. Kunde redan räkna ut innan programmet att det skulle bli hon och det verkar ju även som hon själv hade räknat ut det.
Får hoppas att fler presterar bättre och får låtar som passar dem bättre till nästa vecka.
Tyckte det var konstigt att inte alla i juryn fick uttala sig om vilka två som de trodde hängde löst Konstigt?..
Måste säga att Eftersnacket var något av det sämst producerade jag sett. Man hade ju styrt upp detta program och gjort det bättre men nu är man tillbaka på samma skitnivå som när detta moment var helt nytt för att antal år sedan. Märkligt...
Reagerade även på ett par av Gina Dirawis skämt där hon alluderade att det skulle vara nått problem i Prinsessan Madeleine's förhållande med Chris. Vet hon nått som vi andra inte vet? Hon anmärkte även på Jan Johansens hårfästes återkomst. Mig veterligen har han inte opererat sig... Konstiga obegripliga skämt måste jag säga...
Reagerade även på Dirawis stundtals stela käkparti. Har hon månne gjort nån operation igen? Eller är det bara en tandställning kanske?
Får hoppas att fler presterar bättre och får låtar som passar dem bättre till nästa vecka.
Tyckte det var konstigt att inte alla i juryn fick uttala sig om vilka två som de trodde hängde löst Konstigt?..
Måste säga att Eftersnacket var något av det sämst producerade jag sett. Man hade ju styrt upp detta program och gjort det bättre men nu är man tillbaka på samma skitnivå som när detta moment var helt nytt för att antal år sedan. Märkligt...
Reagerade även på ett par av Gina Dirawis skämt där hon alluderade att det skulle vara nått problem i Prinsessan Madeleine's förhållande med Chris. Vet hon nått som vi andra inte vet? Hon anmärkte även på Jan Johansens hårfästes återkomst. Mig veterligen har han inte opererat sig... Konstiga obegripliga skämt måste jag säga...
Reagerade även på Dirawis stundtals stela käkparti. Har hon månne gjort nån operation igen? Eller är det bara en tandställning kanske?

Det är synd att tv4 helt plötsligt ska förstöra kanske den bästa säsongen någonsin med pajasen Gina och ännu en pajas i eftersnacket. VARFÖR?
Lernström har genom sin värme, känsla och proffsighet lett programmet och deltagarna alldeles utmärkt och låtit deltagarnas prestationer vara i fokus. Nu kommer pajasen Gina och roffar åt sig all uppmärksamhet med sin stela programledarstil utan värme och känsla och med värdelös pajkastarskämt. Ta bort henne och eftersnacket, tack.