Jag vet inte hur era favoritforum är fördelade men för mig ligger de som regel ett eller två forum per kategori, alltså bara Vapen & militär i Hobby & fritid, Flashback i Övrigt, Medier & journalistik i Media och några till vilket gör att alternativen för att dölja eller visa kategorier inte hjälper mig så mycket. Prenumeration av ämne gäller ju bara enskilda ämnen också, inte hela forum.
Jag undrar om det går att implementera någon sorts favoritkategori, liknande prenumeration av ämne. Jag efterfrågar en kategori längst upp, Favoriter, där jag själv kan sortera in de forum jag är intresserad av. Det borde vara frivilligt självklart och styras antingen via cookies som idag eller via inställningar i kontrollpanelen.
Det här skulle kanske till och med kunna hjälpa att minska bandbredd från forumet? Speciellt om man först kommer till Favoriter och en länk till Resten av FB? I mina exempel antar vi att användaren har valt några forum ur Data, IT & Internet som favoriter. Kolla bilderna så förstår ni hur jag menar...
Förslag 1
Förslag 2