2017-08-19, 16:20
Medlem
Sillen.frunkens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fittslem
Det är nog ingen fara, han har ju "rätt" åsikter och värdegrund.
Ja det var ju de...och såklart han har...bläää. Borde kanske stämma honom för rasism...ha ha
Citera
Medlem
Läste på tanternas facebooksida där dom sitter och gråter ut sin frustration och i ett inlägg kallar människan sina biologiska ungar för livmoderbarnen. Hon lät dessa livmoderbarn bo i en gammal husvagn på tomten medan afghanerna flyttade in i deras rum. Det är så djävla sjukligt att jag som är ganska hårdnackad vill kräkas. Att sen livmoderbarnen blev sura på mamsen kunde hon förstå lite grand men talade dom till rätta och då fattade dom.
Citera
Medlem
beer-goggless avatar
Citat:
Ursprungligen postat av beer-goggles
Om det stämmer torde han bli av jobbet på måndag.
"Fri åsiktsbildning" är nämligen en av hörnstenarna i folkstyret. Jag tror till och med att det står i grundlagen och/eller regeringsformen...

Justerar mig själv lite för jag blandade ihop "Sveriges ungdomsråd" med "Statens ungdomsråd" (numera MUCF).

Sveriges ungdomsråd verkar ju bara vara en förening. En intresseklubb helt enkelt. Men det ser såklart inte bra ut med ledamöter som har så starka antidemokratiska värderingar när det skall sökas bidrag. Arvsfonden har tydligen också pytsat in lite pengar till dem (de får i allafall ett "Tack" på deras hemsida).
Citera
2017-08-19, 16:23
Medlem
fittslems avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gurkelurkan
Läste på tanternas facebooksida där dom sitter och gråter ut sin frustration och i ett inlägg kallar människan sina biologiska ungar för livmoderbarnen. Hon lät dessa livmoderbarn bo i en gammal husvagn på tomten medan afghanerna flyttade in i deras rum. Det är så djävla sjukligt att jag som är ganska hårdnackad vill kräkas. Att sen livmoderbarnen blev sura på mamsen kunde hon förstå lite grand men talade dom till rätta och då fattade dom.

Vilken facebooksida är det?
Citera
2017-08-19, 16:24
Medlem
Sillen.frunkens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av intermittentexplosivitet
Och mitt i allt spelar blonda tjejer handboll - vilken smältdegel! Jag betalar...
Ja vi har ju råd...fan vill köpa en ny Ferrai ..för grannen som är syrian har en men jag har inte råd...
Citera
2017-08-19, 16:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av beer-goggles
Om det stämmer torde han bli av jobbet på måndag.
"Fri åsiktsbildning" är nämligen en av hörnstenarna i folkstyret. Jag tror till och med att det står i grundlagen och/eller regeringsformen...

Om personuppgifterna stämmer är han dessutom en 21-åring, som bor hemma hos vad som förmodligen är hans pappa...

Kanske dags att låta sonen ta ansvar för sitt eget liv, så att han har mindre tid att ägna åt att förstöra andras?
Citera
2017-08-19, 16:25
Moderator
intermittentexplosivitets avatar
Citat:
Jag försökte förklara för en i förrgår att just den "livmoderbarn-mamman" har tjänat mer pengar på ensamkommande än vad som är möjligt att drömma om: "Vad menar du?". Hon är delägare i och föreståndare för minst tre olika HVB-verksamheter...
Citera
2017-08-19, 16:26
Medlem
HAHA. Motdemonstrationen är fan guld "Ut med packet" "Afghanerna ska ut", Nu är det bara att vänta tills SD tar avstånd från dom och sen så går dom till NMR och whipps så röstar dom mest extrema SDarna på NMR och dom kommer in i Reichstagen
Citera
2017-08-19, 16:27
Medlem
Vad händer nu då efter detta spektakel? Kommer dom fortsätta sitta där och "demonstrera" nästa vecka också?
Det är nu snuten borde låsa in allihop i asylhäktet för de som fått avslag.
Citera
2017-08-19, 16:31
Moderator
intermittentexplosivitets avatar
Och krönikören i Borås Tidning, Vilda Aganovic, på Twitter:

Citat:
Alla bilder från Medborgarplatsen. Jag förstorar alla ansikten. Jag vill se och komma ihåg hur rasismens ansikten ser ut
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fittslem
Vilken facebooksida är det?
Dom har väl en som heter #vistårinteut eller liknande. Brukar gå in där och kolla. 99,9% är gamla kärringar och några yngre som skriver samma fras om och om igen. Ibland är det någon som skriver en berättelse och då går alla kärringarna igång och i spaltvis skriver dom samma sak igen och beklagar sig över Migrationsverket och bla bla bla.........................Obehaglig nöjesläsning.
Citera
Medlem
Asklords avatar
Citat:
Hon lät dessa livmoderbarn bo i en gammal husvagn på tomten medan afghanerna flyttade in i deras rum. Det är så djävla sjukligt att jag som är ganska hårdnackad vill kräkas. .

Jag finner fan inte ord för att beskriva mitt hat för sådana personer. Att dom ens existerar och att dom premierar vuxna män som låtsas vara barn, framför sina egna!?...Någon borde anmäla aset till socialen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in