2017-08-16, 23:36
Medlem
Vilken fånig jäkla artikel, det är väl betydligt mer troligt att de som klagar i själva verket är de som röstat SD (ni vet, dom som är emot invandring). "Jag är inte rasist men.." hör ju till deras hälsningsfras.

Tills några andra siffror visar sig så är detta det mest troliga.
Citera
2017-08-16, 23:40
Medlem
Rasande-Roses avatar
Påtagligt att södermalmsboende (journalister) trots allt är rasister. Det är ju hazarernas och marockanernas utseende de blir rädda för, de skulle inte vara rädda om runt hundra blonda pojkar satt på trappan. Man blir ju inte heller rädd för alkisar som sitter där och skräpar ned.
Citera
2017-08-16, 23:42
Medlem
E-R-N-S-Ts avatar
Ja, bättre att "flytta demonstrationen" någon annanstans, så några andra får dras med våldtäkts hazarer och kaos istället, svekfulla jävla råttor, ni har ju för fan fått det ni vill ha nu.
Citera
2017-08-16, 23:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fizzlor
Horungarna på Södermalm får exakt vad de röstat på. Varför gnäller de?

http://www.val.se/val/val2014/slutresultat/R/kvalkrets/01/80/01/index.html

Hoppas att kulturberikningen av Stockholms innerstad fortsätter utan nåd. Skit ska skit ha!
Fick en chock av att se siffrorna. Vill verkligen att exakt varenda afghan, somalier och batikhäxa invaderar stadsdelen Södermalm. Passar bra ihop med dom tidigare tiggarna, knarkarna, fyllona, råttorna samt marockanska illegala och kriminella män. Fy fan för att bo där. Siffrorna säger allt om invånarna där och jag önskar dom det värsta. Kommer aldrig sätta min fot där någonsin. Drägg i alla led och nu är dom samlade.
Senast redigerad av gurkelurkan 2017-08-17 kl. 00:28.
Citera
2017-08-16, 23:59
Medlem
Sperssons avatar
.
I vårt bostadsområde tvingas de boende somna varje kväll till ljudet av desperata afghaner ute på gatan.
Ibland kommer stora gäng med zigenare. Då brukar afghanerna försvinna snabbt som en avlöning.
Men zigenarna skräpar ned, så jag vet inte om jag föredrar zigenare eller afghaner.
Citera
2017-08-17, 00:07
Medlem
viracocha4711s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Spersson
.
I vårt bostadsområde tvingas de boende somna varje kväll till ljudet av desperata afghaner ute på gatan.
Ibland kommer stora gäng med zigenare. Då brukar afghanerna försvinna snabbt som en avlöning.
Men zigenarna skräpar ned, så jag vet inte om jag föredrar zigenare eller afghaner.

Va? Hur kan afghaner vara rädda för ziggisar? Jag trodde att afghanerna var lite mer hard core medan ziggarna bara snattar på Hemköp och tigger i gathörn
Citera
2017-08-17, 00:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Magban
Precis, för jag har ju liksom du aldrig varit på söder. Liksom du känner jag ingen som bor här utan sväljer och tror blint på allt jag kan läsa under i&i.

Finns gott om vanligt folk som bor på söder fortfarande och de som besöker söder tillhör knappast "kultureliten".

Vad som verkligen är patetiskt är att ni begränsat er bildning till detta forum, avpixlat, friarider, ledarsidorna och andra siter vars agenda vi alla känner till.

Att ni tror att det bara är journalister och vänsterröstande medelklass på söder avslöjar er.

Edit: Sen begriper jag att ni inte bryr er om vad jag skriver då ni redan vet att ni har rätt då detta är vad ni lärt er hemma på vischan.
Det räcker ju med att se hur dom röstat. Fattar inte vart du vill komma och statistiken ljuger knappast i den tabellen som visats. Du kan skriva tummen ur led och jag som är född på Söder och vet vilken typ av folk som bor där kan intyga att det är vänsterpack. Nu bor jag som tur är lång därifrån och kommer inte återvända . Jag hoppas att varenda kräk tar sig till Medborgarplatsen och önskar det värsta. Kling och Klang behöver göra mer än att svansa runt och äta korv.
Senast redigerad av gurkelurkan 2017-08-17 kl. 00:29.
Citera
2017-08-17, 00:26
Medlem
genericnames avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Arkiater
Tja, av artikeln framgår att en majoritet(51%) av de boende på Södermalm skall ha röstad på de röd-gröna och nu får stå sitt kast. Hoppas de tänker rätt vid valurnan 2018.

Hade det varit bättre med ett Reinfeldtskt öppet hjärta mån tro? Detta handlar inte om rött eller blått, utan om sunt förnuft mot idioti.
Citera
2017-08-17, 00:28
Medlem
viracocha4711s avatar
En annan intressant fråga är vart de vill att demonstrationen ska flytta? Precis som att vänstermänniskor alltid vill att någon annan ska betala så tycker det att någon annan gott kan ha en flock afganer utanför sin port
Citera
2017-08-17, 00:34
Medlem
CHALLETVAERVIGGs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Odensnorre
Fy fan vilket hat man upplever från tråden. Jag har bott på söder sen fornstora dagar. Jag har ALDRIG röstat för mångkultur, tiggare, eu eller landsförädaren reinfeldt och hans anhang. Jag vet att det är meningslöst att svara på era påhopp, ingen av er känner väl någon här. Men ni kan väl komma hit och titta, hör av er, jag guidar.

Ok klart det finns både det ena och det andra på söder, men statistiken vid valurnorna talar sitt tydliga språk, du och ett litet gäng är väl Södermalms felande länk"
Citera
2017-08-17, 00:38
Bannlyst
Jasså är det inte lika kul att se det från första parkett eller vad säger ni PK journalister, "We shall overcome" krigare och lattebögar?
Citera
2017-08-17, 00:40
Medlem
Rasande-Roses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gurkelurkan
Fick en chock av att se siffrorna. Vill verkligen att exakt varenda afghan, somalier och batikhäxa invaderar stadsdelen Södermalm. Passar bra ihop med dom tidigare tiggarna, knarkarna, fyllona, råttorna samt marockanska illegala och kriminella män. Fy fan för att bo där. Siffrorna säger allt om invånarna där och jag önskar dom det värsta. Kommer aldrig sätta min fot där någonsin. Drägg i alla led och nu är dom samlade.

Södermalm är dock fortfarande i huvudsak trevligt om man bor en bit bort ifrån slussen, medborgarplatsen och hornstull. Är ju en stor stadsdel och skräpfolket dras till tunnelbanestationerna.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in