2017-08-04, 12:32
Medlem
spoilers avatar
"En 18-årig man hemmahörande i Jämtlands län åtalas misstänkt för flera fall av våldtäkt mot barn.
Mannen ska vid upprepade tillfällen våldtagit en 12-årig flicka i hennes hem. Våldtäkterna ska ha ägt rum mellan februari och maj i år.

Enligt ansvarig åklagare i fallet, Stefan Ekeroth, känner den misstänkta mannen och flickan varandra sedan tidigare.

– De är bekanta och rör sig i samma miljö, säger Stefan Ekeroth till SVT Nyheter Jämtland."

https://www.svt.se/nyheter/lokalt/jamtland/18-aring-atalas-for-flera-fall-av-valdtakt-mot-barn

En detalj som överraskande utelämnas;

"Åklagaren yrkar på att 18-åringen, om han döms för brott, ska utvisas ur Sverige och förbjudas att återvända hit."

http://www.ltz.se/blaljus/brott/18-arig-man-atalas-for-valdtakt-mot-barn

Någon som vet mer?
Citera
2017-08-04, 15:21
Medlem
jack.danielss avatar
Giriga mångkulturvurmare som inhyst ensam kommande i familjen och inte tänkt på konsekvenserna? Isåfall bör föräldrarna dömas för medhjälp till våldtäkt!
Citera
2017-08-04, 15:24
Medlem
FFL88s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jack.daniels
Giriga mångkulturvurmare som inhyst ensam kommande i familjen och inte tänkt på konsekvenserna? Isåfall bör föräldrarna dömas för medhjälp till våldtäkt!
Möjligen, men blatterelaterat absolut.
Citera
2017-08-04, 16:47
Medlem
gurkmajjas avatar
Citat:
Jag tror du kan ha rätt här och håller med.
Citera
2017-08-04, 16:49
Medlem
Låter åter igen som någon godhetsknarkande familj tagit in ensamkommande våldtäktsmän in i hemmet.

Någon som vet vilken tingsrätt som sitter på åtalan?
Citera
2017-08-04, 16:51
Medlem
Gregor-Samsas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AgileSnark
Låter åter igen som någon godhetsknarkande familj tagit in ensamkommande våldtäktsmän in i hemmet.
Man kan inte låta bli att undra hur många svenska småtjejer som fallit offer för sina godhetspundande föräldrars blåögdhet....
Citera
2017-08-04, 17:01
Medlem
Citat:

Oddsen på det är låga, möjligtvis att "hemmet" är en flyktingförläggning. Men näää, jag spelar nog på godhetsknarkarna även om det inte ger mer än 1:1,1.
Citera
2017-08-04, 17:12
Medlem
Citat:

Eftersom Stefan Ekeroth är åklagare i Åklagarkammaren i Östersund så antar jag Östersunds tingsrätt.

http://www.domstol.se/Kontaktuppgifter/Ostersunds-tingsratt/
Citera
2017-08-04, 17:18
Medlem
sajebiss avatar
Citat:

Vad är din dotters mödom mot 20 tusen friska varje månad plus en jävla massa likes få facebook?
Citera
2017-08-04, 17:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sajebis
Vad är din dotters mödom mot 20 tusen friska varje månad plus en jävla massa likes få facebook?
Jag kan inte riktigt sätta ett pris på mina döttrar. Uppenbarligen finns det de föräldrar som kan det.
Det roliga är att på Facebook skulle säkert jag vara det ondskefulla monstret.
Citera
2017-08-04, 17:31
Medlem
Gregor-Samsas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Livsmissbrukare
Jag kan inte riktigt sätta ett pris på mina döttrar. Uppenbarligen finns det de föräldrar som kan det.
Det roliga är att på Facebook skulle säkert jag vara det ondskefulla monstret.
Nu vet vi ju iofs inte om det faktiskt är en vistårinteut-kärrings dotter som råkat i klorna på just detta exemplar av prima importerat kåtmonster.. kan även vara typ Somalier som blivit tänd på lillkusinen.. hur som haver lär MSM vara sparsamma med informationen så som brukligt är när det är någon av de sydröna som utövat sin nationalsport....

Man får hoppas på Flashback.
Citera
2017-08-04, 18:29
Medlem
Det är åter igen frågan om en vidrig muslimsk bidragsparasit. Åklagaren har inte ens yrkat på utvisning. Kanske för att det gäller baaaaarrn, dvs en skäggig 28-årig muslimsk sängrökare. Handlingar beställda men det går lite trögt under kvällar och helger. Men sedan ska det vidriga svinet släckas.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in