2017-08-04, 09:30
Bannlyst
Personligen så ser jag hur min förort vid en tunnelbanestation håller på att sakta med säkert förvandlas till ghetto med eskalerade kriminalitet. Här finns dock arbete och det är bara bostäder som är problemet.

Ni som kommer ihåg Sjöbo omröstningen, hur mycket skit det samhället fick äta för de inte ville ta emot flyktingar. Idag inser vi att Sjöbo omröstningen var den enda rätta vägens politik.

Men problem verka finnas även i småhålor på landet.

Knarkförsäljning, afghaner som portas från kulturhus och svartsjukedramer.
I Hörby har slaget om torget skapat stora spänningar mellan olika etniska grupper.
Emellan dem står polisen.
– Snart kommer det smälla. Helt garanterat. Nu vågar inte afghanerna gå ut. Albanerna håller koll på dem, bevakar dem

http://www.expressen.se/kvallsposten/slaget-om-stora-torget-i-horby-mellan-afghaner-och-albaner/
Senast redigerad av 53280 2017-08-04 kl. 09:37.
Citera
2017-08-04, 09:55
Medlem
Det verkar vara en del gruff mellan albaner, araber och afghaner.
Citera
2017-08-04, 10:07
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Valpen_
Det verkar vara en del gruff mellan albaner, araber och afghaner.

Gruff låter som att du bagatellisera problemet. Vad tycker de riktiga Svenskarna som bor i Hörby?
Citera
2017-08-04, 10:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 53280
Gruff låter som att du bagatellisera problemet. Vad tycker de riktiga Svenskarna som bor i Hörby?

Jag menar generellt i Sverige, viktigt att vi svenskar inte framstår som främlingsfientliga.
Citera
2017-08-04, 10:23
Bannlyst
Citat:
Jag menar generellt i Sverige, viktigt att vi svenskar inte framstår som främlingsfientliga.

Vem fan bry sej? Jag tycker illa om araber och albaner , det står jag för. Det här är man skall älska de mångkulturella samhället, det är bara bull.
Citera
2017-08-04, 10:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 53280

Det finns väl ingen annan invandrargrupp som lyckats med att på så kort tid skaffat ett så dåligt ryckte som de ensamkommande. En del handlar visserligen om att det är en onödig kostnad för oss skattebetalare, men mycket skit har de också gjort sig förtjänt av ex. gruppvåldtäkter, knivskärningar och personrån i gallerior, så jag gissar väl på att de flesta svenskarna i Hörby nog mer hejar på albanerna.

Ensamkommande roar sig i ett tyskt badhus

https://youtu.be/DZXVetgTH34
Senast redigerad av torkel2 2017-08-04 kl. 10:43.
Citera
2017-08-04, 10:45
Medlem
jack.danielss avatar
Som man sår får man skörda! Inget konstigt alls. Det är bara våra kära PK politiker som inte fattar orsak/verkan!

Låt skiten brinna. Ur askan får vi bygga ett nytt Sverige.
Citera
2017-08-04, 10:52
Medlem
Rikarvinges avatar
Albaner blir arga bara man tittar på deras tjejer så det är nog ingen bra kombination med tafsmaskiner / ensamkommande.
Citera
2017-08-04, 11:04
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av torkel2
Det finns väl ingen annan invandrargrupp som lyckats med att på så kort tid skaffat ett så dåligt ryckte som de ensamkommande. En del handlar visserligen om att det är en onödig kostnad för oss skattebetalare, men mycket skit har de också gjort sig förtjänt av ex. gruppvåldtäkter, knivskärningar och personrån i gallerior, så jag gissar väl på att de flesta svenskarna i Hörby nog mer hejar på albanerna.

Ensamkommande roar sig i ett tyskt badhus

https://youtu.be/DZXVetgTH34

Hoppas albanerna klipper dom där sexsadisterna hårt!!! - visst dom är rövare oxå men men
Citera
2017-08-04, 11:44
Medlem
Ducadreams avatar
Så länge vi inte är inblandade så skiter jag fullständigt i. Oh well...
Citera
2017-08-04, 11:57
Avstängd
scips avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mialterego
Finns ju en anledning till nationsgränser. Inte så att folkslag slutar hata varandra bara för man kommer över Sveriges gränser där alla blir goda samariter, vilket våra (((folkvalda))) verkar tro.
Detta fenomenet har vi som varit utomlands varnat för i många år det går helt enkelt inte att blanda ihop olika folkslag och deras olika religioner hur som helst på en begränsad yta.
Så det är bara att gratulera invandringsvurmarna och kulturmarxisterna.
Citera
2017-08-04, 14:01
Medlem
sueco2s avatar
Citat:
Helt rätt, svenskar ska inte ta ställning för eller emot den ena eller den andra invandrargruppen.
De är statens gäster och skall självklart hanteras och försörjas av staten tills de återvänder hem.

Att staten har kommit på den briljanta idén att stjälpa över sitt ansvar på landets kommuner förändrar inget. Staten förblir rik och Sveriges invånare får finna sig i att plundras av en rövarekonomi.

Alla dessa medborgare som skjuter varandra, rånar åldringar och terroriserar kvinnor är fortfarande statens gäster men staten smiter undan sitt ansvar.
Sen om det rör sig om albaner eller afghaner är skit samma, RES HEM på egen bekostnad är mitt vänliga budskap.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in