2017-09-30, 01:13
Medlem
VitruvianskeMannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rough-justice
Jag svarar i omvänd ordning:

3. Consortium News "The Reasons for Netanyahu’s Panic"
"Israeli Prime Minister Netanyahu is pushing the panic button over the collapse of the Saudi-Israeli jihadist proxies in Syria and now threatening to launch a major air war, as ex-British diplomat Alastair Crooke describes"
Källa: https://consortiumnews.com/2017/09/0...anyahus-panic/

2. Israel har bedrivit subversiv inblandning i grannländernas inre angelägenheter. Eller tycker du det är OK att finansiera och skicka proxykrigare till ett grannland? Se ovan.

1. Israel är de facto den sista resten från kolonialtiden. Från ett palestinskt perspektiv är Israel en kolonialmakt. För uppgörelsen om att judarna skulle få Palestina slöts i London och sedermera i FN 1948. Över huvudena på lokalbefolkningen.

Jag kan bara tyvärr konstatera att det inte fanns någon som helst substans i ovanstående om det var avsett att visa på någon sorts "israelisk aggression". Ledsen.
Citera
2017-09-30, 01:20
Medlem
Bananpyjamasens avatar
Ovanligt många tyska bilar på E6an norrut ikväll. Takbox och mycket packning, däremot inte med resväskor utan allt från stegar till lådor. Inte heller familjer som satt i dessa.

Jag som gör en stor grej utav det eller har de skickat lite folk i förväg?
Citera
2017-09-30, 01:22
Medlem
Zaedrewss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GoranPong
Skrämmande att se folk stötta AFA bara för att dom protesterar mot NMR, har man glömt vad som hände 2001? läser inte folk nyheterna och såg vad som hände i Hamburg nyligen? Helt otroligt vilka puckon det finns, inte konstigt att landet går åt helvete

Ja jo. Detta NMR består av liksom en kärna 10% övertygade nazister. Sådana där idioter som tror allt är judens fel och ber nattdröm åt Hitler. Sedan då 90% svenska nationalister som hamnar helt fel och inom sinom tid fattar va fan gör jag här!? Så puckon finns inom bägge läger.
Citera
2017-09-30, 01:24
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Bananpyjamasen
Ovanligt många tyska bilar på E6an norrut ikväll. Takbox och mycket packning, däremot inte med resväskor utan allt från stegar till lådor. Inte heller familjer som satt i dessa.

Jag som gör en stor grej utav det eller har de skickat lite folk i förväg?

Diese Nacht marschiert den Tod längs Svea Rikes motorvägar.
Senast redigerad av DisSid 2017-09-30 kl. 01:39.
Citera
2017-09-30, 01:33
Medlem
Foo666s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WallOfAdamant
Tänker du på kommunisternas folkmord i ukraina, polen och spanien bland annat eller?

Nej jag syftade på nazisternas försök till utrotning av judarna. Detta borde du förstå eftersom diskussionen gällde afas inblandning i nazistiska nmr's demonstration.

Jag förnekar inte vad Stalin, Franco och alla andra gjort, jag litar på historien och tycker även vi ska lära av den (floskel jag vet).

Ditt sätt att gå på varenda inlägg och svar jag skriver till någon annan visar bara på att du vill få bort mig härifrån. Bara för att jag har samma åsikt som många andra kan man inte sopa undan alla kommentarer som floskler. Till skillnad från dig tror jag inte komplexa problem har enkla lösningar. Vi har olika syn på fakta och jag lämnar härmed tråden.

Du får se det som en seger om du vill.

Tack för mig!
Citera
2017-09-30, 01:37
Medlem
Sperssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bananpyjamasen

Även många med ryggsäckar och liggunderlag på Göteborgs lokalbussar.
Citera
2017-09-30, 01:42
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Spersson
Även många med ryggsäckar och liggunderlag på Göteborgs lokalbussar.

Utlänningar, danskar, norrmän?
Citera
2017-09-30, 02:03
Medlem
Citat:
Som svensk skiter jag högaktligen i vad judar och andra folk fick uppleva under det andra världskriget. För som du vet var Sverige neutralt. Vi är inte skyldiga judar ett dyft, men de som kom hit som flyktingar står i tacksamhets skuld till oss.

Du duckade för min fråga. Är det för att du vet att Israel ligger bakom delar av de flyktingströmmar som drabbat Sverige? Tycker du inte att judar ska leva sina liv och sköta sitt land så inte tredje part drabbas? Det tycker jag. Och jag är trött på att få judarnas eviga umbäranden nedstoppad i min hals hela tiden. Det räcker nu.

Varför är det israel som skickar alla flyktingar till Sverige? Är det för att tömma Mellanöstern på negrer så att israel kan bilda ett "greater israel"? För liksom 2-300 000 människor på ett område på typ över 40 miljoner människor kommer verkligen att tömma Mellanöstern
Dock vidrigheterna som israel håller på med i Gaza är fan riktigt vidrigt och israel får nästan ingen skit för det. Då kan man ju undra varför? Kanske är som du säger att Judar kontrollerar massmedia, men vad vet jag.
Citera
2017-09-30, 02:07
Medlem
rough-justices avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lucke55
Varför är det israel som skickar alla flyktingar till Sverige? Är det för att tömma Mellanöstern på negrer så att israel kan bilda ett "greater israel"? För liksom 2-300 000 människor på ett område på typ över 40 miljoner människor kommer verkligen att tömma Mellanöstern

Sverige har fått städa upp efter Israel genom alla palestinska flyktingar som har kommit hit.

Finns 15 miljoner judar. De behöver ett Lebensraum. Därav Greater Israel som lanserades i början på 1980-talet.
Citera
2017-09-30, 02:11
Bannlyst
Citat:
Sverige har fått städa upp efter Israel genom alla palestinska flyktingar som har kommit hit.

Finns 15 miljoner judar. De behöver ett Lebensraum. Därav Greater Israel som lanserades i början på 1980-talet.

Skulle man inte kunna placera dem på några rymdstationer eller som utvinnare av mineraler på asteroider?
Citera
2017-09-30, 02:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lucke55
Dock vidrigheterna som israel håller på med i Gaza är fan riktigt vidrigt och israel får nästan ingen skit för det. Då kan man ju undra varför? Kanske är som du säger att Judar kontrollerar massmedia, men vad vet jag.

Jag gillar din ödmjuka och öppna attityd. Det enda man kan göra är att läsa på och ta in ny information med öppet sinne. Det gjorde jag. Tog dock förhållandevis lång tid för mig att fatta på riktigt. Det är så pass djupt hjärntvätten sitter. Det uppenbara är hur samma judiska massmedia kritiserar europeiska länder (och Nordamerika) så fort det finns någon antydan om minsta nationalism, samtidigt som samma massmedia hyllar Israel. Det finns ännu tydligare exempel på hur enskilda judiska politiker har gått från att vara för öppna gränser i ett väst-land, för att plötsligt förvandlas till en radikal nationalist så fort denne satte ner sin fot i Israel. Jag tänker på Australien i detta fall för några år sedan, men finns fler snarlika exempel.
Citera
2017-09-30, 06:14
Medlem
Bananpyjamasens avatar
Finns där inte tillräckligt med trådar i alla dess diverse forum för er där ni kan diskutera juden eller?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in