2017-10-10, 14:36
Moderator
sm910difs avatar
Allmänna diskussioner om NMRs framtida utveckling och storlek tas med fördel i samlingstråden i huvudforumet istället. Här skall inläggen ha koppling till demon som var den 30 september.

/Mod
Citera
2017-10-10, 17:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bluis
Intressant svar. Jag påvisar att det finns en vinnande demografi för NMR som är högre än demografin för kriminella kommunister som inte accepterar demokratins spelregler.. Bägge parter är naturligtvis kompletta idioter - men om det "verkligen blir ett krig bland folken i Sverige" så talar statistiken till NMR fördel. Elementärt Watson.

”Vinnande demografi”

Det är ju bara svammel du framför. Det var bara det jag ville förtydliga med mitt inlägg. Du hänvisar i inlägg efter inlägg till någon slags statistik - redovisa då den.
Citera
2017-10-12, 09:56
Medlem
Iradeorums avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dynamo-Kuken
”Vinnande demografi”

Det är ju bara svammel du framför. Det var bara det jag ville förtydliga med mitt inlägg. Du hänvisar i inlägg efter inlägg till någon slags statistik - redovisa då den.

Det är väl tämligen elementärt. Majoriteten i Sverige är etniska svenskar och de flesta av dem kommer aldrig att gravitera mot stenkastande kommunistslödder och babbar. Inte när situationen spetsas till vad det lider.
Citera
2017-10-13, 19:33
Bannlyst
Nordfront avpixlar en av de våldbejakande anti-islamofobiska och feminististkritiska vänsterterrorister som judiska Expressen skyddar, medan de hänger ut systemkritiska aktivister som bemöter svenskhatet med kärlek, med namn och bild:
https://www.nordfront.se/hussein-ali...vitpixlade.smr
Senast redigerad av messengeroflove 2017-10-13 kl. 19:36.
Citera
2017-10-15, 15:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bluis
Intressant svar. Jag påvisar att det finns en vinnande demografi för NMR som är högre än demografin för kriminella kommunister som inte accepterar demokratins spelregler.. Bägge parter är naturligtvis kompletta idioter - men om det "verkligen blir ett krig bland folken i Sverige" så talar statistiken till NMR fördel. Elementärt Watson.
Och du påstår alltså att NMR accepterar demokratins spelregler, och vänstern gör inte det.
Vad tycker du pekar på att ert påstående om att NMR:s "demografi" skulle vinna, motdemonstranterna i Göteborg var ju mångdubbelt större till antal än NMR-anhängarna, och ändå kom NMR:s folk från hela norden.
Sverige har ju varit vänsterstyrt i stort sett 100 år, och kommer förmodligen att vara så under överskådlig tid. Det är elementära.
Citera
2017-10-15, 15:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Iradeorum
Det är väl tämligen elementärt. Majoriteten i Sverige är etniska svenskar och de flesta av dem kommer aldrig att gravitera mot stenkastande kommunistslödder och babbar. Inte när situationen spetsas till vad det lider.

Vilda fantasier, 100 år har Sverige varit ett land där det råder demokrati, det kan vi tacka socialdemokratin/vänstern för.
Inte ens under andra världskriget blev demokratin lidande.
Extremhögern har aldrig haft något att hämta hos de normala svenskarna.
Citera
2017-10-16, 22:06
Medlem
Iradeorums avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ladernacken
Vilda fantasier, 100 år har Sverige varit ett land där det råder demokrati, det kan vi tacka socialdemokratin/vänstern för.
Inte ens under andra världskriget blev demokratin lidande.
Extremhögern har aldrig haft något att hämta hos de normala svenskarna.

Hahaha. Ja, och DDR var också en demokrati. Demokratiska Folkrepubliken Korea finns ju också. Det är den typ av demokrati som såssebolsjeviker företräder. Förresten verkar din åsiktsfrände Håkan Juholt ha fattat varthän det barkar.

http://www.friatider.se/h-kan-juholt...li-en-diktatur

Faktiskt är det något som NMRs demonstration visade. Att Sverige inte är någon riktig demokrati. För om demokrati inte ens garanterar yttrande-och åsiktsfrihet så är demokratin död. NMR representerar förresten den äkta grekiska demokratin.
Citera
2017-10-16, 23:40
Medlem
Citat:
Hahaha. Ja, och DDR var också en demokrati. Demokratiska Folkrepubliken Korea finns ju också. Det är den typ av demokrati som såssebolsjeviker företräder. Förresten verkar din åsiktsfrände Håkan Juholt ha fattat varthän det barkar.

http://www.friatider.se/h-kan-juholt...li-en-diktatur

Faktiskt är det något som NMRs demonstration visade. Att Sverige inte är någon riktig demokrati. För om demokrati inte ens garanterar yttrande-och åsiktsfrihet så är demokratin död. NMR representerar förresten den äkta grekiska demokratin.

Du vet nog inte mycket om hur demokratin i Sverige fungerar, än mindre om våra grundlagar, du får ju all din information från källor som är likvärdiga med propagandan i Nordkorea och forna Östtyskland, bl.a. Fria Tider.

De fick ju tillstånd att "demonstrera", men med de normala restriktioner om gäller i ett demokratiskt samhälle med lagar och förordningar, men i sin arrogans kunde de inte ens följa dessa regler.
Det Juholt säger kan vara en möjlighet, men grundlagen sätter stopp för sådant som den ser ut idag. Tittar man på de bakomliggande orsakerna till det Juholt är orolig över, är det extremhögerns egna agerande som är orsaken, ingen vill se nazismen försöka med ett nytt "tredje rike" igen.
Citera
2017-10-17, 21:07
Medlem
Iradeorums avatar
Citat:
Du vet nog inte mycket om hur demokratin i Sverige fungerar, än mindre om våra grundlagar, du får ju all din information från källor som är likvärdiga med propagandan i Nordkorea och forna Östtyskland, bl.a. Fria Tider.

De fick ju tillstånd att "demonstrera", men med de normala restriktioner om gäller i ett demokratiskt samhälle med lagar och förordningar, men i sin arrogans kunde de inte ens följa dessa regler.
Det Juholt säger kan vara en möjlighet, men grundlagen sätter stopp för sådant som den ser ut idag. Tittar man på de bakomliggande orsakerna till det Juholt är orolig över, är det extremhögerns egna agerande som är orsaken, ingen vill se nazismen försöka med ett nytt "tredje rike" igen.

Mina kunskaper om Grundlagen är överlägsna dina. Och hur en röd mollusk som du definierar demokrati vet nog de flesta alldeles för väl.

Lögnhals. Polisen erkände öppet dagen efter att deras plan var att bryta den tillståndsgivna demonstrationen och gripa alla deltagare. Helt uppenbart på order av kommunistlusen Eliasson. Fullständigt grundlagsvidrigt givetvis.

Nej, det var inte alls vad Juholt sa. Får ni rödingar gå särskilda kurser i ljugande? Såssarna Wallström och Blä-Kånkelbär förstod i alla fall exakt vad Juholt avsåg och var väldigt upprörda. Det är du och dina gelikar som dödar demokratin och det har ni ägnat er åt länge.
Senast redigerad av Iradeorum 2017-10-17 kl. 21:11.
Citera
2017-10-17, 23:56
Medlem
Citat:
Mina kunskaper om Grundlagen är överlägsna dina. Och hur en röd mollusk som du definierar demokrati vet nog de flesta alldeles för väl.

Lögnhals. Polisen erkände öppet dagen efter att deras plan var att bryta den tillståndsgivna demonstrationen och gripa alla deltagare. Helt uppenbart på order av kommunistlusen Eliasson. Fullständigt grundlagsvidrigt givetvis.

Nej, det var inte alls vad Juholt sa. Får ni rödingar gå särskilda kurser i ljugande? Såssarna Wallström och Blä-Kånkelbär förstod i alla fall exakt vad Juholt avsåg och var väldigt upprörda. Det är du och dina gelikar som dödar demokratin och det har ni ägnat er åt länge.

Din kunskap om grundlagen är nog inte särskilt god, jag tvivlar på att du inte ens läst dem.
Jag definierar demokratin som den definieras i grundlagen.
Du låter som en riktigt okunnig nazist, de gillade ju inte heller oliktänkande, speciellt de som tillhörde vänstern.

Vad Juholt sade var att han var rädd att demokratin kommer att inskränkas, och om det blir så kan vi tacka sådana som fascisterna i NMR, de kan aldrig få något som helst inflytande, då går vi mot en totalitär nazist-stat, ungefär som Hitlers Tyskland.
Citera
2017-10-18, 10:47
Medlem
Iradeorums avatar
Citat:
Din kunskap om grundlagen är nog inte särskilt god, jag tvivlar på att du inte ens läst dem.
Jag definierar demokratin som den definieras i grundlagen.
Du låter som en riktigt okunnig nazist, de gillade ju inte heller oliktänkande, speciellt de som tillhörde vänstern.

Vad Juholt sade var att han var rädd att demokratin kommer att inskränkas, och om det blir så kan vi tacka sådana som fascisterna i NMR, de kan aldrig få något som helst inflytande, då går vi mot en totalitär nazist-stat, ungefär som Hitlers Tyskland.

Om inte mina kunskaper om Grundlagen kan betecknas som goda så är dina obefintliga, rödmupp. Grundlagen garanterar åsikts-och yttrandefrihet samt mötesfrihet för ALLA. Det finns inga undantag för de vars åsikter marxister och liberaler ogillar.

Så du ville inte bemöta det jag skrev om polisens egna bekännelser dagen efter demonstrationen? Att planen var att grundlagsvidrigt stoppa den tillståndsgivna demonstrationen och gripa samtliga deltagare. Nu misslyckades Eliassons marxistdrängar eftersom de inte ägde det våldskapital som krävdes.

Juholt sa inget om ”nazister” eller ”fascister” utan beskrev utvecklingen utifrån den regim Sverige har idag. Blä-Kånkelbär gapar ju hysteriskt om detta i MSM nu och skäller hejdlöst på Juholt. Du är en röd lögnhals.
Citera
2017-10-22, 16:18
Medlem
*bump*
Länka gärna i ev svar

GP har rapporterat om att 20+ nazister blev anhållna.

(från wiki)
Citat:
Anhållande är i svensk rätt en form av tillfälligt frihetsberövande i avvaktan på häktning eller frisläppande.
För att anhålla någon krävs att det finns skäl för häktning eller att den misstänkte är skäligen misstänkt för brottet och om det är av synnerlig vikt att personen tas i förvar i avvaktan på ytterligare utredning.
Beslut om anhållande fattas av åklagare. Åklagaren ska göra häktningsframställan till tingsrätten senast kl 12 tredje dagen efter anhållningsbeslutet. I annat fall ska den anhållne släppas på fri fot.

De har även rapporterat att en motdemonstrant blivit häktad.

Det måste ha nedfört ett jättejobb för åklagare (före "anhållan"), som dessutom var total åt helvete eftersom ingen av anhållan ledde till häktning däremot häktning av en icke-anhållen (motdemonstranten).

Frågor:
Var är rapporteringen om de häktade NMR:arna?
Om motdemonstranten: blir man inte anhållen innan man blir häktad? (eller var motdemonstranten tillhörandes NMR?)
Hur kan man anhålla 20+ personer utan att någon blir häktad?
Är GP ett sanningsorgan?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in