2017-10-06, 14:24
Medlem
UNPROFORs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FranzMarc
Om man läser tidningen skriver de att det är för att ha är minderårig. Enligt migrationsverket 17 år, detta bestrids dock av åklagaren som menar att han är äldre. Utredning av ålder ska göras. Han fick tydligen avslag på sin asylansökan i januari. Oklart varför han fortfarande är kvar.

Skitsnack. Expressen är en extremistisk judisk tidning som inte hade tvekat en sekund över att hänga ut en nationell sjuttonåring.
Citera
2017-10-06, 19:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Blalotus
Du är rolig, jag har sagt att man ser tydligt vilka som är demonstranter och vilka som är random förortsungar, och du ber mig bevisa detta? Fan är det för jävla trams? Kolla själv istället.

Sen skiter jag i bevisbördan, du verkar inte tro mig och vet du vad, du slipper. Rätt uppenbart att det är skillnad på vänsterdemonstranter och förortsinvandrare. Att alla ser det utom du är inte mitt problem.
Hur ska man kunna tro på någon vars enda belägg för sin åsikt är hans egna gissningar, löjligt.

Att det var en massa förortsdrägg där var lika väntat som det är tydligt på bilderna, däremot går det inte att se på bilderna att dessa förortsdrägg är "helt opolitiska", det är vad du har ombetts att belägga och misslyckats med gång på gång.

Gissa hur mycket du vill men tro inte att du oemotsagd kan presentera din gissningar som fakta.
Citera
2017-10-06, 19:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Foolson
Hur ska man kunna tro på någon vars enda belägg för sin åsikt är hans egna gissningar, löjligt.

Att det var en massa förortsdrägg där var lika väntat som det är tydligt på bilderna, däremot går det inte att se på bilderna att dessa förortsdrägg är "helt opolitiska", det är vad du har ombetts att belägga och misslyckats med gång på gång.

Gissa hur mycket du vill men tro inte att du oemotsagd kan presentera din gissningar som fakta.
Jag sa att dessa inte alls är en del av vänstern.
Att det är stor skillnad på invandrare från förorten och vänsterdemonstranter.

Och nä, dessa killar ifrån förorten är inte nämnvärt politiska, de är mest ute efter stök och bråk.

Som sagt, det är ju inget jag kan bevisa, då jag inte har intervjuat alla demonstranter. Men ganska lätt att göra en analys när man följer förortsungarnas beteende... Det finns ingen mening, inget högre syfte, de vill inte ha fritidsgårdar, de bränner inte bilar för att de vill krossa kapitalet, de slåss inte på stan mot politiska dissidenter.

Jag fattar ju såklart att du vet vad jag menar, du är mest ute efter att tjafsa lite, helt utan någon mening eller högre mål, precis som kaosarna från förorten. Sånt får du fortsätta med ensam. Tack för mig.
Senast redigerad av Blalotus 2017-10-06 kl. 19:15.
Citera
2017-10-06, 19:20
Medlem
Citat:

Och nä, dessa killar ifrån förorten är inte nämnvärt politiska, de är mest ute efter stök och bråk.

Som sagt, det är ju inget jag kan bevisa, då jag inte har intervjuat alla demonstranter. Men ganska lätt att göra en analys när man följer förortsungarnas beteende... Det finns ingen mening, inget högre syfte, de vill inte ha fritidsgårdar, de bränner inte bilar för att de vill krossa kapitalet, de slåss inte på stan mot politiska dissidenter.

Jag fattar ju såklart att du vet vad jag menar, du är mest ute efter att tjafsa lite, helt utan någon mening eller högre mål, precis som kaosarna från förorten. Sånt får du fortsätta med ensam. Tack för mig.
Så länge du har förstått att dina gissningar inte är att betrakta som fakta så är jag nöjd.
Citera
2017-10-06, 19:38
Medlem
Iradeorums avatar
Citat:

Som sagt. En skillnad du inte på något sätt kan leda i bevis. Men vi kan ju säga så här. Forna tiders bolsjeviker förlitade sig också på ett hatiskt trasproletariat med begränsade politiska insikter. Sett ur gemene mans synvinkel finns ingen skillnad här. De ser en stenkastande vänsterpöbel där babbar och negrer från förorten deltar aktivt. Jag menar, bevisligen har vita vänsterextremister ingen beröringsskräck med kulörta element från förorten. Vänsterns antivitism blir således väldigt påtaglig för svenne banan.
Citera
2017-10-06, 21:46
Medlem
Iradeorums avatar
Ok. Det här blir bara bättre och bättre. Stenslungaren vid demonstrationen i Göteborg är alltså en vapentränad islamist. Vänstern+Islam=Sant. Ett mönster vi känner sedan länge tillbaka dessutom.

”Den somalier som i helgen tillsammans med AFA slungade stenar mot polisen i Göteborg har fått vapenträning av den islamistiska terrororganisationen Al-Shabab. Det avslöjar Samhällsnytt.”

http://www.friatider.se/afas-stenslu...d-av-al-shabab
Citera
2017-10-06, 23:10
Medlem
motarbetars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Iradeorum
Ok. Det här blir bara bättre och bättre. Stenslungaren vid demonstrationen i Göteborg är alltså en vapentränad islamist. Vänstern+Islam=Sant. Ett mönster vi känner sedan länge tillbaka dessutom.

”Den somalier som i helgen tillsammans med AFA slungade stenar mot polisen i Göteborg har fått vapenträning av den islamistiska terrororganisationen Al-Shabab. Det avslöjar Samhällsnytt.”

http://www.friatider.se/afas-stenslu...d-av-al-shabab

samtidigt så skrek väl AFA allahu akbar under demonstrationen?
Citera
2017-10-07, 16:19
Medlem
SVT har gjort en dokumentär. Intressant. I princip gick allt lugnt till. Hela upphetsningen eldad av medierna innan kom till skam. Både nassarna och vänstern misslyckades. Medierna fick inte heller så mycket bra bilder. Tyvärr visades inte andra anti-nasse-aktiviteter som i princip bestod av familjefest på stan.

https://www.svtplay.se/video/1548994...mber-avsnitt-1
Citera
2017-10-08, 16:47
Medlem
Bland det mest patetiska jag sett.
Citera
2017-10-08, 19:18
Avstängd
NAVYSEALTEAM6s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GormDenGamle
Om man är gammal nog att slunga sten mot medmänniskor, polis och komma hit illegalt, är man gammal nog att få sitt ansikte visat.

Tydligen var stenslungaren en illegal terrorist
Vapen träning i Somalia al-shabbab
Citera
2017-10-09, 11:57
Medlem
kalkryggars avatar
Det var synd att nazze-nazzarna inte kom längre. Jag har känningar inom polisen som berättade att planen var att gripa alla nazze-nazzar med fanor, sköldar, plakat och och nmr-jackor. Det skulle ske i samma sekund som demon officiellt började. Resten av tåget skulle få fortsätta om de ville (vågade).

Fan vad jag skulle vilja ha sett det.

Fast det är ju ändå en vinst att nazze-nazzarna inte fick till någon demo. Det visar att Göteborg inte accepterar nazism. Ändå rätt skönt.

Nu blir det nog inga fler demon för nazze-nazister i alla fall. Det här var alltså sista gången. Polisen kommer vara beredda även på spontan-demon som de kommer stoppa omedelbart. Nu får ni nazze-nazister bli socialdemokrater om ni vill demonstrera. 1 maj sker det.
Citera
2017-10-09, 12:04
Medlem
JuliusSpenglers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kalkryggar
Fast det är ju ändå en vinst att nazze-nazzarna inte fick till någon demo. Det visar att Göteborg inte accepterar nazism. Ändå rätt skönt.
Nu var det ju polisen som stoppade demonstrationen, inte göteborgare.

10 000 batikhäxor, skäggbarn, cucks och annan ohyra är förövrigt rätt så lite motstånd för att vara en stad med en så stor befolkning som Göteborg.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in