Citat:
Ursprungligen postat av
Foolson
Hur ska man kunna tro på någon vars enda belägg för sin åsikt är hans egna gissningar, löjligt.
Att det var en massa förortsdrägg där var lika väntat som det är tydligt på bilderna, däremot går det inte att se på bilderna att dessa förortsdrägg är "helt opolitiska", det är vad du har ombetts att belägga och misslyckats med gång på gång.
Gissa hur mycket du vill men tro inte att du oemotsagd kan presentera din gissningar som fakta.
Jag sa att dessa inte alls är en del av vänstern.
Att det är stor skillnad på invandrare från förorten och vänsterdemonstranter.
Och nä, dessa killar ifrån förorten är inte nämnvärt politiska, de är mest ute efter stök och bråk.
Som sagt, det är ju inget jag kan bevisa, då jag inte har intervjuat alla demonstranter. Men ganska lätt att göra en analys när man följer förortsungarnas beteende... Det finns ingen mening, inget högre syfte, de vill inte ha fritidsgårdar, de bränner inte bilar för att de vill krossa kapitalet, de slåss inte på stan mot politiska dissidenter.
Jag fattar ju såklart att du vet vad jag menar, du är mest ute efter att tjafsa lite, helt utan någon mening eller högre mål, precis som kaosarna från förorten. Sånt får du fortsätta med ensam. Tack för mig.