2017-09-26, 20:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BLW77
Kanske en oväsentlig iakttagelse i sammanhanget, men har undrat varför NMR har så fåniga sköldar?

Ser ut som såna hemmagjorda riddarsköldar för småbarn som pappor gör i plywood-trä när ungarna vill leka riddare i trädgården och där färgen inte räckte till baksidan av riddarskölden.

De stora plexiglassköldarna de har är mycket dyrare att tillverka så polisen har som rutin att försöka beslagta dessa inför arrangemang. De små träsköldarna är funktionella mot projektiler, kanske inte lika bra mot batonger dock.
Citera
2017-09-26, 20:52
Medlem
PK-befriads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hex27
Skitsnack.
NMR slåss för något de allra flesta som de säger sig representera inte är intresserade av och inte vill förknippas med. Sen kan de/ni försöka intyga er själva hur mycket ni vill att ni har den stora massan på er sida, ni lurar bara er själva.
Man kommer lätt att tänka på Don Quixote de la Mancha, fast som inskränkt blekfetto med vit skjorta.
De flesta svenskar kommer böna och be om en ny Hitler innan allt är sagt och gjort med mångkulturen. Bara en tidsfråga.

Så att säga.
Citera
2017-09-26, 20:53
Medlem
Jag har en känsla att det kommer att bli kravaller. Jag har hört av bekanta att fotbollsgrabbar eventuellt har något hyss på agendan. Jag bor relativt nära, frågan är om man törs åka dit och kolla läget? Tänker inte marschera med NMR, men samtidigt så ser jag själv ganska "NMR:ig" ut så risken finns att jag åker på däng ifall det skulle utbryta någon form av upplopp.
Citera
2017-09-26, 20:53
Medlem
PK-befriads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av baggebo1
Allt de har gjort fram tills nu tyder på att de planerar nåt sånt.
Ja de verkar sannerligen ha sina "panties in a bunch", så att säga.
Citera
2017-09-26, 20:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PK-befriad
De flesta svenskar kommer böna och be om en ny Hitler innan allt är sagt och gjort med mångkulturen. Bara en tidsfråga.

Så att säga.

Nej, det kommer inte de flesta Svenskar gör alls, hur mycket du än drömmer om det.
Citera
2017-09-26, 21:02
Medlem
PK-befriads avatar
Citat:
Nej, det kommer inte de flesta Svenskar gör alls, hur mycket du än drömmer om det.
Jag har redan nu hört mummel om att vi behöver en stark ledare från folk som tidigare var relativt PK. Mångkulturens konsekvenser kommer bli alltmer olidliga och den kommande minoritetsstatusen för svenskar kommer bli en ögonöppnare för många. De kommer inse att de styrande bedragit dem. När det kommer till kritan så bryr sig de flesta svenskar om sitt folk.
Senast redigerad av PK-befriad 2017-09-26 kl. 21:05.
Citera
2017-09-26, 21:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PK-befriad
Jag har redan nu hört mummel om att vi behöver en stark ledare från folk som tidigare var relativt PK. Mångkulturens konsekvenser kommer bli alltmer olidliga och den kommande minoritetsstatusen för svenskar kommer bli en ögonöppnare för många. De kommer inse att de styrande bedragit dem. När det kommer till kritan så bryr sig de flesta svenskar om sitt folk.

Låt inte mig hindra dig på dina villfarelser i fantasins värld.
Citera
2017-09-26, 21:13
Medlem
PK-befriads avatar
Citat:
Låt inte mig hindra dig på dina villfarelser i fantasins värld.
Det kommer antagligen en dag när även du inser misstaget i att skänka bort sitt land till globalister och mörkermän.
Citera
2017-09-26, 21:13
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Ghbochfulatjejer
Vi är extremt många som inte är vänster överhuvudtaget denna gången och det lär märkas att det inte bara är några Antifa-muppar denna gången.

Lycka till NMR

Jag gillar också GHB och haffar bara fula tjejer, men ärligt talat känner du dig inte som ett feg jävla hare som är sugen på att veva bara för att man här har frikort då "alla hatar nazister"?
Citera
2017-09-26, 21:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 31415926535
Jag har en känsla att det kommer att bli kravaller. Jag har hört av bekanta att fotbollsgrabbar eventuellt har något hyss på agendan. Jag bor relativt nära, frågan är om man törs åka dit och kolla läget? Tänker inte marschera med NMR, men samtidigt så ser jag själv ganska "NMR:ig" ut så risken finns att jag åker på däng ifall det skulle utbryta någon form av upplopp.

Jag har en känsla av att pratet om väldigt ospecificerade "fotbollsgrabbar" kommit till för att AFA inte har tillräcklig skrämseleffekt för att få folk att hålla sig hemma från demonstrationen. Själv tror jag inte någon firma uppskattar att utnyttjas politiskt på det sättet.
Citera
2017-09-26, 21:29
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av kalkryggar
Hahahah !!!

Nu börjar nazisterna i Gais å grina också. De skall öppna insläppet i samma stund som nazisternas tillstånd går ut 16:00
Jag måste dock hålla med om att planeringen är mycket illa gjord. Det förstår nog alla och så även nazisterna. Själv trodde jag först att tanken var att nazisterna skulle avledas av att nazistiska Gais har match och då skulle nazisterna dumma som fån helt sonika bara vika av och helt fredligt gå på match.
Hahahah.

Det här blir roligare för var dag som går. Hur ska detta problem lösas nu? Jag har lösningen (den perfekta för alla parter):

Låt nazisterna starta vid Universeum, ungefär vid Lisebergs Södra entré. Låt dom sen traska Mölndalsvägen fram. En lång raksträcka mitt i ingenstans. No one cares, no one gives a shit ...liksom. Låt nazisterna gå hur fan långt de vill på denna sträcka. Låt dom gå till Mölndal om de så vill. Ingen kommer ju bry sig.

Hahahahah!!!

http://www.gp.se/sport/fotboll/nazis...atch-1.4671368

Ingen bryr sig förutom Jewish Telegraph Agency, Haaretz, Stampen, World Jewish Congress, European Jewish Press, Svenska kommitén mot antisemitism, EXPO, Jewish World Alliance, Gatestone institute, Anti defamation league, Southern poverty law center, Judisk krönika, Världen Idag, Jewish chronicle m.fl m.fl som redan skrivit spaltmeter :-)
Citera
2017-09-26, 21:38
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av TheOneEyedSnake
Kommer det komma nationalister från andra länder också ? Jag tänker att det borde t.ex. finnas en hel del norrmän/danskar/finnar/polacker som skulle vara sugna att åka till Göteborg och gå med i demonstrationståget (och kanske få möjligheten att puckla på lite rödskinn)?

Ja, det kommer det. Framförallt från Norden, men egentligen spelar det ingen roll. Radikala nationalister äger redan större delen av Europa, framförallt öst- och centraleuropa samt Ryssland. Det är väl bara i Tyskland, Nederländerna och Sverige som det går lite sämre.
Men visst vore det kul om det kom 10 000 bulgarer, 20 000 ryssar och 30 000 polacker.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in