Citat:
Ursprungligen postat av
kalkryggar
Hahahah !!!
Nu börjar nazisterna i Gais å grina också. De skall öppna insläppet i samma stund som nazisternas tillstånd går ut 16:00
Jag måste dock hålla med om att planeringen är mycket illa gjord. Det förstår nog alla och så även nazisterna. Själv trodde jag först att tanken var att nazisterna skulle avledas av att nazistiska Gais har match och då skulle nazisterna dumma som fån helt sonika bara vika av och helt fredligt gå på match.
Hahahah.
Det här blir roligare för var dag som går. Hur ska detta problem lösas nu? Jag har lösningen (den perfekta för alla parter):
Låt nazisterna starta vid Universeum, ungefär vid Lisebergs Södra entré. Låt dom sen traska Mölndalsvägen fram. En lång raksträcka mitt i ingenstans. No one cares, no one gives a shit ...liksom. Låt nazisterna gå hur fan långt de vill på denna sträcka. Låt dom gå till Mölndal om de så vill. Ingen kommer ju bry sig.
Hahahahah!!!
http://www.gp.se/sport/fotboll/nazis...atch-1.4671368
Ingen bryr sig förutom Jewish Telegraph Agency, Haaretz, Stampen, World Jewish Congress, European Jewish Press, Svenska kommitén mot antisemitism, EXPO, Jewish World Alliance, Gatestone institute, Anti defamation league, Southern poverty law center, Judisk krönika, Världen Idag, Jewish chronicle m.fl m.fl som redan skrivit spaltmeter :-)