2017-09-20, 00:59
Medlem
BaraBiffens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rikastistorstan
Tveksamt. Det finns väl ingen lag som säger att man måste bära leg på offentlig plats. Det är inget brott att demonstrera.
Precis, men polisen kommer fortfarande att ta in dig till stationen för identifikation. De kommer hävda att du är misstänkt för hmf tex.
Citera
2017-09-20, 02:09
Medlem
Hur många tror ni det blir handen på hjärtat? Kan det bli uppemot 1500 pers eller vore det att ta i?

/Incestuous
Senast redigerad av IncestuousMoses 2017-09-20 kl. 02:10. Anledning: Felstavning
Citera
2017-09-20, 02:33
Medlem
JaredLetos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Doomush
deär lite kul att se att ni i vänsterslasket än tror att ni än är något nationella ska vara rädda för
de enda som ni har är att ni är som en gräshopps svärm ett gäng skadeinsekter som rullar in i stan och gör som ni vill
så fort som folk som flaskskepp och andra som en tror på erat skitsnack ser er för ni verkligen är så är allt den makten som bortblåst
för de enda ni i dag är nyttiga idioter för makten och globalister sorgligt att se
Wow Du ska nog lägga ifrån dig kokset ett tag.

Du behöver inte vara rädd TS. Polisen kommer vara där. Se dock till att vara vaksam efter demon. Finns alltid risk för att bli påhoppad efteråt. Själv så skippar jag nog detta. Kan tyvärr inte sympatisera med NMR av olika anledningar.
Citera
2017-09-20, 06:42
Medlem
Doomushs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JaredLeto
Wow Du ska nog lägga ifrån dig kokset ett tag.

Du behöver inte vara rädd TS. Polisen kommer vara där. Se dock till att vara vaksam efter demon. Finns alltid risk för att bli påhoppad efteråt. Själv så skippar jag nog detta. Kan tyvärr inte sympatisera med NMR av olika anledningar.
de gör inte ja heller i alla frågor men de hör inte hit någon gång måste man säga i från till folkförrädare att nu är de nog
alla nationella vinner på detta i de långa loppet
Citera
2017-09-20, 08:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av IncestuousMoses
Hur många tror ni det blir handen på hjärtat? Kan det bli uppemot 1500 pers eller vore det att ta i?

/Incestuous
1500 så hade jag ätit min hatt, om jag haft nån. Tror på samma 50 pers som häromdagen + några extra, så 75-100 kanske. 150 max.
Citera
2017-09-20, 09:33
Medlem
motarbetars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kraxz
1500 så hade jag ätit min hatt, om jag haft nån. Tror på samma 50 pers som häromdagen + några extra, så 75-100 kanske. 150 max.

Tror du blandar ihop våldsvänsterns antal här nu. Den lilla klick kommer gömma sig bland barnfamiljerna som vanligt! Tvivlar på att babbarna ifrån förorten kommer vilja beblanda sig med dom. Det har dom inte velat förr i alla fall https://www.youtube.com/watch?v=lHWt9VlfdXU
Citera
2017-09-20, 11:59
Medlem
JuliusSpenglers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av motarbetar
Hade varit trevligt om ni istället valt ut ett hundratal utav de bästa antifasistika slagskämparna för att göra upp nån gång med NMR. Tror många hade velat ta del utav den fighten. Intressant att se hur duktiga ni är när det väl gäller
AFA har inte 100 medlemmar och de flesta är internetkrigare...
Citat:
Ursprungligen postat av flaskskepp
Jo men det är lite det som skrämmer mig detta är göteborg liksom. Jag vet hur det är att bo här i stan och rödingarna har lite av en historia av att äga stan, så många av oss vågar oss inte ut på samma sätt som i stockholm. Vad jag vet har ingen stad hittills organiserat så här jävla många rödingar inför en ns-demo. Och kontakterna med polisen hade ju kunnat vara bättre!!
Bra trollningsförsök. Du har ju inte en aning om hur rödingarna lyckats med organiseringen inför demon. Och du är inte nationell utan en uppenbar röding.
Citera
2017-09-20, 12:03
Medlem
JuliusSpenglers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BaraBiffen
Precis, men polisen kommer fortfarande att ta in dig till stationen för identifikation. De kommer hävda att du är misstänkt för hmf tex.
Polisen kommer inte ta in 1000 pers på stationen för att jävlas om deras ID-kort. Sånt gör de inte ens i samband med mindre aktioner och det finns inte resurser för det här. Det polisen kan göra mot folk som verkar för ivriga på att bråka är att köra bort dem från platsen, men det kommer nog bara drabba aids-vänstern eftersom det är de som är maskerade och uppenbart inte har rent mjöl i påsen.
Citera
2017-09-20, 14:30
Medlem
UNPROFORs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ebba-Busch-Taube
Ett litet urval följer nedan.

- Göteborg 2008: Göteborgs fria nationalister (GFN) har samlat sin medlemmar för att härja runt på nationaldagen, men konfronteras istället av antifascister och får gå hem blodiga. https://youtu.be/LXpURmRMgRU

- Stockholm 2008: Nazister från NMR jagas i väg av antifascister. https://youtu.be/OPMMf32cOiI

- Kolsva 2012: Antifascister angriper en vit makt-konsert och spöar diverse nazister. https://liveleak.com/view?i=80e_1377436282

- Kärrtorp 2013: En svartklädd skara nazister angriper en tillståndsgivning demonstration, men blir snabbt jagade ut till skogs. https://youtu.be/00FXm0q-IaQ

- Göteborg 2016: Soldiers of Odin försöker patrullera i Göteborg, men hamnar i slagsmål på Masthuggstorget och får åka därifrån i ambulans. http://www.gp.se/nyheter/g%C3%B6tebo...erade-1.182967

Nu letade jag inte ens noga, och naturligtvis finns även en uppsjö av exempel, av uppenbara skäl, inte på film eller i medier.

GBG 2008: En nationell sänkt och resten på flykt, om man ska tolka den värdelösa videon. Vet inte mer om händelsen, men låt gå, en liten vinst för rödingarna. Hurra, heja Stalin!

STHLM 2008: Polisen (dvs era allierade i kriget mot vita) grep nationella, medans ni på avstånd står och kastar flaskor och skräp? Detta kan knappast ses som en seger, hade inte era snutvänner varit där hade ni torskat.

Kolsva 2012: Vad lyckades ni med där? Återigen, kasta skräp på avstånd för att sedan fly?

Kärrtopr 2013: Du måste skämta? Återigen drevs en numerärt överlägsen skara på flykt av en mindre grupp, för att sedan återigen ha era polisallierad driva tillbaka de nationella medans ni knivhögg någon i ryggen.

Göteborg 2016: Räknar inte Soldiers of Odin som nationella, men visst ni lyckades säkert skrämma slag på några sd-pajasar.

Med andra ord, 1/5, och då har du definitivt varit ute och letat noga. Utan att ens försöka kan vem som helst hitta trettiotalet videos från när rödingar åker på stryk eller flyr under skydd av snut. Ni är värdelösa, vilket bevisar sig gång på gång.
Citera
2017-09-20, 17:02
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av IncestuousMoses

/Incestuous

Möjligt, om det kommer mycket folk från andra länder.
Citera
2017-09-20, 18:19
Medlem
psykoshippiens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av UNPROFOR
GBG 2008: En nationell sänkt och resten på flykt, om man ska tolka den värdelösa videon. Vet inte mer om händelsen, men låt gå, en liten vinst för rödingarna. Hurra, heja Stalin!

STHLM 2008: Polisen (dvs era allierade i kriget mot vita) grep nationella, medans ni på avstånd står och kastar flaskor och skräp? Detta kan knappast ses som en seger, hade inte era snutvänner varit där hade ni torskat.

Kolsva 2012: Vad lyckades ni med där? Återigen, kasta skräp på avstånd för att sedan fly?

Kärrtopr 2013: Du måste skämta? Återigen drevs en numerärt överlägsen skara på flykt av en mindre grupp, för att sedan återigen ha era polisallierad driva tillbaka de nationella medans ni knivhögg någon i ryggen.

Göteborg 2016: Räknar inte Soldiers of Odin som nationella, men visst ni lyckades säkert skrämma slag på några sd-pajasar.

Med andra ord, 1/5, och då har du definitivt varit ute och letat noga. Utan att ens försöka kan vem som helst hitta trettiotalet videos från när rödingar åker på stryk eller flyr under skydd av snut. Ni är värdelösa, vilket bevisar sig gång på gång.
Utöver Kolsva (ingen aning) så är samtliga exempel, utöver aktioner i Salem några av de första som dyker upp för mig. Jag är inte för någon fundamentalism och mer facist än (parlamentarisk) socialdemokrat, ändock för kommunism.

Ohh, Falun 1Maj 2016 skämde ni ut er rätt duktigt. Inga fällande domar men att stå och skrika rasförädare åt vilda håll sade sitt! Klantar som vill ordbajsa. Hoppas dem i NMR halkar i sitt skit.
Senast redigerad av psykoshippien 2017-09-20 kl. 18:23.
Citera
2017-09-20, 18:21
Bannlyst
Tror ni det kommer mycket polacker? De verkar fullständigt livrädda för sina rödingar.
https://youtu.be/C_cUh3mhdqs?t=303
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in