2017-09-30, 14:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rumpppspark
Ovanligt att AFA attackerar alla som går att attackera, ända anledningen de finns är för att få slåss. De är precis lika hjärndöda som nassarna.

Tar inte parti för någon av grupperna men de enda jag har stött på är just AFA-representanter och de var verkligen fulla av hat och - det uttryck som används om NMR - våldsbejakande.
AFA-packet är de som skapar obehaglig stämning i stan där jag bor och det är de som syns o hörs.
Citera
Medlem
trickydicks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DisSid
Öberg håller tal nu.

Finns det någon stream som visar det och fungerar?
Citera
Medlem
Väldigt bra bilder på anti demokraterna - blattar och fjortisbrudar

Jag känner redan igen flera personer - som jag från och med nu vet precis hur skall behandlas.

Jag visste inte att jag var bekant med människor som hatar Sverige och demokrati - man blir klokare och visare
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av getbusy
Är ju Vänsterpatrasket som skapar problem, låt folk demonstrera i fred.
"Låt folk demonstrera i fred"
Hur kommer det sig att NMR stormade både pride men även afghandemonstrationen då? Räknas inte dessa som folk?

Stöttar varken NMR eller afghaner/bögar - jag är helt neutral i det här fallet, undrar bara hur du tänker kring denna fråga?
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DeVaLaGott88
E du på riktigt dum i hövvet eller? vi fick flera stenar kastade mot oss, när vi va på väg startplatsen
vi gick i motattack, som vilken mänsklig person hade gjort.

På Nordfronts film var det väldigt tydligt att en person skrek vänster och folket med sköldarna gick samman och bufflade sig åt vänster, är det inte bättre och erkänna det eftersom det finns på film?
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Det-e-dunder
NMR är bara ett svepskäl för att få sabba och kaoza, senare ikväll blir det 100 gånger värre för många AFA-pack har rest långt för att få sabba kapitalismen. De är helt sönderpundade många av dem.
Stämmer bra!
NMR är ett skämt och inget hot!
Staten skulle sopa bort hela skiten på två röda sekunder om dom ville.
Citera
2017-09-30, 14:56
Medlem
oldtimedrunks avatar
Legendariskt! Tv4 reportern är mitt bland motdemonstranterna och ser livrädd ut för där står babbar o diverse pack o kastar smällare och gör "skära halsen av dig" gester inför kameran. Vem fattar inte att det riktiga hotet är vänstern och de som de beskyddar. NMR är vinnare som vanligt.
Citera
Medlem
Varulvs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Yohomie
Finns det någon stream igång som inte laggar? Kan någon vara bussig o länka en bra stream??

Aftonbladets stream fungerar bra och skiftar mellan platserna:

https://tv.aftonbladet.se/abtv/articles/227385
Citera
Medlem
CXQHs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DeVaLaGott88
skojar du, jag är där! stenar kastades längre fram i ledet, därför blev de avvikning i ledet

Jag var också där via LIVE sändningen Men du får gärna visa upp videobevis med tanke på hur mycket kameror det fanns/finns på plats så lär inte det vara ett problem?
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kämpendahl
De tidigare så stenhårda nazisterna tvingades fly hals över huvud men stoppades av polisen menar du?

Ja precis, Polisen omringade NMR och lät AFA kasta sten på dem tills dess att NMR villa flytta på sig och polisen således kunde avbryta demon.

Man tog ju inga stenkastare, man riktade helt in sig på att trycka ner offret.
Citera
Medlem
ace_secs avatar

TT: Enligt polisen var det stenkastning från motdemonstranter som gjorde att NMR försökte ta sig förbi polisen. Man behövde skydda sig från motdemonstranternas stenar
Citera
Medlem
Walvaters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Adolf.Rockefeller
Är det ingen livestream som ifrågasätter att demon måste avslutas pga våldsverkande vänsterextremister?

Inget på AB-Live iallafall.

Ganska uppenbart vilken sida iallafall ljugmedia står på.
Det här har varit standard i åtminstone 15 år. Inte nödvändigtvis att demon avslutas, men:

Nationalister demonstrerar, vänstern kommer dit och förstår med hjälp av våld och numerär, och sedan skyller media på de onda nazisterna och har debatt om hur farlig nazismen är för samhället.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in