2006-01-08, 06:01
Medlem
Realizes avatar
Är svårt tycker jag. Stubb, commie, slätrakad, pollisar, björnfitta eller mustasch?

Just nu har jag en björnfitta kombinerad med 5 dagars stubb och brandon walsh polisonger.
Citera
2006-01-08, 23:34
Medlem
skeggys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Realize
Är svårt tycker jag. Stubb, commie, slätrakad, pollisar, björnfitta eller mustasch?

Just nu har jag en björnfitta kombinerad med 5 dagars stubb och brandon walsh polisonger.
björnfitta?
Citera
2006-01-09, 00:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av skeggy
björnfitta?
Även kallat göteborgsfitta, kombinatin av skägg och mustach runt munnen
Citera
2006-01-09, 01:10
Medlem
skeggys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Papers Tigern
ahaaa en sån där.
Citera
2006-01-09, 05:22
Bannlyst
Citat:

Du tror inte att det hade varit bättre att lugna sig med skägg- och mustaschprydnader tills Du är gammal nog att kunna kalla fjunen på kinderna får ansiktshår? Eller detta är en för revolutionär tanke?

// Roger P.
Citera
2006-01-22, 22:26
Medlem
Citat:

Även kallad bajsring? Eller tänker jag inte på samma n?
Citera
2006-01-22, 22:53
Medlem
Engelbreckts avatar
Polisonger och bockskägg är min personliga favorit. Jag anla det från början för att det inte skulle ta lika lång tid att raka sig (mindre yta att raka=snabbare rakning, trodde jag i alla fall). Sedan har det liksom blivit lite av ett varumärke och mina vänner reagerar ogillande om jag byter, vilket händer ibland.
Citera
2006-01-22, 23:40
Medlem
Planckfejss avatar
När det kommer till skägg så får man nog ta reda på vad man passar i, hur mycket tid man kan/vill lägga på ev. rakning varje dag, om man nu gör det dagligen, men viktigast är nog att man trivs i skiten....
Personligen har jag nog skägg av anledningen att jag vant mig vid att ha hår i ansiktet, sen är jag lat by nature, Jag vet inte hur din ansiktsform ser ut, men alla passar inte i alla sorters skägg, fetansiktade (!) människor som har liten mun med en liten björnfitta ser oerhört roliga ut, vissa passar endast i polisonger osv, släng upp en bild eller ngt...

Vad var frågan?
Citera
2006-01-23, 01:00
Medlem
BigFatCones avatar
jag kan bjussa på en rätt bra bild på min ansiktsbehåring.. den varierar iofs lite mellan så kallade gbgfitta (bojring har jag hört) och mustasch/bockskägg.. polisonger har jag haft sen jag var 15 och skägget sen jag var 17.. nu har jag dessutom lyckats skaffa ett stort ärr över haken så skägget lär vara med ett tag till.. precis som nån sa så är det min trademark, tyvärr gillar brudarna i umgängeskretsen slätrakade små pojkar men det är deras problem..

http://hem.passagen.se/nadah_party/chat/sitter.jpg
Citera
2006-01-23, 01:12
Medlem
Citat:
Jag har alltid trott att en björnfitta är en sådan pälsmössa som soldater bär och således även BR leksaker maskoten http://webbsystem.hogia.se/nordstan/butiker/br-leksaker/bilder/brlogotype1.gif

Personligen finner jag det sexigt med maffiga pollisar,
Och för den djärve , skepparkrans.
Men som sagt beror helt på individens utseende.
Citera
2006-01-23, 11:51
Medlem
curdmans avatar
Citat:
Trodde att det kallades Sievert Öholm-fitta. Kärt barn har många namn.
Själv stoltserar jag med ett par 11 centimeters polisonger (gick och mätte).
Citera
2006-01-23, 14:52
Medlem
manganmanges avatar
kör på Lemmyskägg helt överlägset fränast, synd att jag har så tam skäggväxt annars skulle det bli ett sånt
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in