2017-07-30, 21:32
Medlem
Detta är sååå yrt..som jag förstått de hela va mina föräldrar väldigt aktiva i den undrevärlden. En olycka kring resturang/pizza krig gjorde att dom lät mig växa upp hos ja..släkt kanske!? Jag minns att jag träffade min pappa i smyg då o då och han åkte fin bil typ Camaro el nå.. Vi va på trav tror jag för jag minns toaletterna vi va på och wn bana o mycket folk som han pratade med. Jag fick en apa man kunde ha in armen. Minns att de va nå "jippo" Ang mig o de va oense om något med vaccin som pappa ville jag skulle ta o mamma ville inte. Min mormor dog när jag va 7år o har inga andra rumt mig o fråga. Jag har ständigt hamnat hos eliten i mitt missbruk dom gamla har tagit hand om mig o skyddat mig o upplyst mig. Dom berättar inget när jag frågar mer än ja kanske om jag är nära. Vet ej om min mamma lever idag...
Någonstans i bakhuvudet hör jag om du har/får problem ring D. Kände ingen d men hört om en som va med o tillverkade droger i Värmland. Slog upp namnet o sen tog ja ett efternamn ja tyckte kändes bra. Grät som en toka o när han svarar säger han...så ja de äe lugnt du är starkare än du tror. Han pratade som han kände mig och kom för att träffa mig. Han kom på en fet hoj. Han hade hjälmen på först o efter en stund så han du känner inte igen mig va? O tog samtidigt av hjälmen. Ögonen va sååå bekanta. Från alla ställen jag hamnat på i landet säger dom D är din far. Kanske vad vet jag??? Vi hördes i ny på 11-12 år o kände häromdagen för o kontakta honom. Han verkade glad o ville prata i tele. Han medgav väl att han kände till mig..men sen har de typ varit stopp..igen..vilka är dom? Tillhör ni eliten som kanske vet vem jag är??? Hjälp mig jag vill träffa min familj o släkt
Citera
2017-07-30, 21:36
Medlem
sasos avatar
du mår inte bra va?
Citera
2017-07-30, 21:45
Medlem
hur menar du??? Att vara snart 40 årig flerbarnsarns mamma o inte veta vårt man kommer ifrån o hur de kommer Sif att jag har ett intresse som jag har?!) Varför säger de äldre oberoende av varandra att dom varit på mitt dop i malmö som va uppstart bra om vi säger så..jag trodde jag döptes i en liten håla i bergslagen ..bilder jag har är från de jag alltid trött..bergslagen. visst bodde jag i malmö under några år som liten..Minns lite grann. Min moster bodde oxå där med oss o jag opererades på Malmö allmänna o har ett stort ärr än idag. Hur kan olika folk i olika städer säga sömn å saker? Jag har alltid trott vi va romer o min pappa va lite av en bestämmande man. Alltså den jag växt upp med ...
Citera
2017-07-30, 21:50
Medlem
Hahaha tro inte att jag inte vet hur fan detta låter..helt sjukt
Citera
2017-07-30, 21:50
Medlem
gonesexuallywrongs avatar
Alldeles för svårt att ta sig igenom texten du skriver för osammanhängande Ta ett DNA test om du vill reda ut faderskap.
Citera
2017-07-30, 21:52
Medlem
Kan du inte försöka skriva bättre så man kan förstå vad du vill säga?
Citera
2017-07-30, 22:00
Medlem
Be om ursäk om de är rörigt berättat.. ska lägga barnen så ska jag formuler mig tydligare
Citera
2017-07-30, 22:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zippit81
Detta är sååå yrt..som jag förstått de hela va mina föräldrar väldigt aktiva i den undrevärlden. En olycka kring resturang/pizza krig gjorde att dom lät mig växa upp hos ja..släkt kanske!? Jag minns att jag träffade min pappa i smyg då o då och han åkte fin bil typ Camaro el nå.. Vi va på trav tror jag för jag minns toaletterna vi va på och wn bana o mycket folk som han pratade med. Jag fick en apa man kunde ha in armen. Minns att de va nå "jippo" Ang mig o de va oense om något med vaccin som pappa ville jag skulle ta o mamma ville inte. Min mormor dog när jag va 7år o har inga andra rumt mig o fråga. Jag har ständigt hamnat hos eliten i mitt missbruk dom gamla har tagit hand om mig o skyddat mig o upplyst mig. Dom berättar inget när jag frågar mer än ja kanske om jag är nära. Vet ej om min mamma lever idag...
Någonstans i bakhuvudet hör jag om du har/får problem ring D. Kände ingen d men hört om en som va med o tillverkade droger i Värmland. Slog upp namnet o sen tog ja ett efternamn ja tyckte kändes bra. Grät som en toka o när han svarar säger han...så ja de äe lugnt du är starkare än du tror. Han pratade som han kände mig och kom för att träffa mig. Han kom på en fet hoj. Han hade hjälmen på först o efter en stund så han du känner inte igen mig va? O tog samtidigt av hjälmen. Ögonen va sååå bekanta. Från alla ställen jag hamnat på i landet säger dom D är din far. Kanske vad vet jag??? Vi hördes i ny på 11-12 år o kände häromdagen för o kontakta honom. Han verkade glad o ville prata i tele. Han medgav väl att han kände till mig..men sen har de typ varit stopp..igen..vilka är dom? Tillhör ni eliten som kanske vet vem jag är??? Hjälp mig jag vill träffa min familj o släkt
Förstår jag dig rätt? Du vill veta vem som är din far och vem som är din mor och eventuella andra släktingar.
Ta kontakt med Skatteverket, ring deras servicetelefon 020–567 000 och berätta att du vill veta vem som är registrerad som din far och hans adress, vem som är registrerad som din mor och hennes adress,. Om någon av dem är avliden och i så fall när. Samt uppgift om dina föräldrars syskon och föräldrar. De är alltid väldigt hjälpsamma där. Lycka till.
Citera
2017-07-30, 22:59
Medlem
OstermalmWeeknds avatar
du ska va stolt du e döpt då haru d kristna sakramente dem flesta nu fö tin ha ba vatt me om en ateististisk namn givnins tseremoni lyss int på dem dumma i trån dem lallar live int lett gu signe dej tösabita
Citera
2017-07-30, 23:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OstermalmWeeknd
du ska va stolt du e döpt då haru d kristna sakramente dem flesta nu fö tin ha ba vatt me om en ateististisk namn givnins tseremoni lyss int på dem dumma i trån dem lallar live int lett gu signe dej tösabita
d e int alls dumt att ha en ateististisk namn givnins tseremoni för att d finng inge som indekirar att d äns finns en gud lixom o om d va så att d fanns så borde de sega d isf o ja har int hört nåt som skulle gör att ja skulle tro någt anat
Citera
2017-07-30, 23:33
Medlem
Ja nu vet jag inget om de dopet i malmö bara de här hemma
Citera
2017-07-30, 23:37
Medlem
Galet är de..konstant lite små förvirrad✌

De finns så mycket mer jag kan berätta men svårt så här i skrift..plus att de låter hel tokigt👍 jag vill baraatt dom ska kontakta mig ist dö o bara finnas i bakgrunden. Träffa dom prata fråga förstå.. varför jag o vad hände?
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in