Flashback bygger pepparkakshus!
2019-06-25, 00:49
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av mnish
vilket land kommer han ifrån

Skulle gissa på algeriet eller annat arab land.

Gissar på att han föddes i sverige eller kom hit innan han var 8 år han kan för bra svenska helt enkelt.

Det jag kan se är hans mat beroende. Dagen han slutar ljuga för sig själv kommer vi få se biffig anis och inte tjockis anis.

Sen tycker jag att han borde sluta gömma sig bakom alla märkes saker.

Hans vikt visar på att han har mått dåligt under en period av sitt liv och maten har varit hans flykt. Nu har han fått en ny flykt och det är sakerna pengarna kan köpa.

En vacker dag kommer han inse det och göra nånting åt saken.
Citera
2019-06-27, 18:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av oXAXo
Skulle gissa på algeriet eller annat arab land.

Gissar på att han föddes i sverige eller kom hit innan han var 8 år han kan för bra svenska helt enkelt.

https://sverigesradio.se/sida/artikel.aspx?programid=110&artikel=6903874

Du har rätt. Han är född i Sundsvall.
Citera
2019-06-27, 19:03
Medlem
Helge.Palmcrantzs avatar
YT-pajasen ska tydligen spela på någon festival i sommar hörde jag. Typ Power eller NRJ.

Matgeek kan grilla korv, Alexander Rask kan ha klagohörna och Ida Warg kan ha Aerobicspass.
Citera
2019-06-27, 21:47
Medlem
Nordanvindarnas avatar
Kallades "Anus" av sina klasskamrater när han växte upp vilket tydligen gjorde honom rosenrasande.
Citera
2019-06-29, 00:22
Medlem
DunderKanins avatar
Ärligt, varför hoppar ni på hans vikt? Jag köper det oXAXo skrev men gojanOoch Troubleholder det är kanske ni som mår dåligt själva över er kropp? ärligt talat det är inte ens skvaller det är personangrepp rakt igenom. Trodde det var barn på mellanstadiet som hoppar på vikt och utseende...
Anis vikt är hans ensak och det tycker jag inte är något andra ska kommentera.

I övrigt tycker jag han verka ha en schysst personlighet och verkar vara en trevlig individ.
Senast redigerad av DunderKanin 2019-06-29 kl. 00:38.
Citera
2019-07-05, 18:22
Medlem
Troubleholders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DunderKanin
Ärligt, varför hoppar ni på hans vikt? Jag köper det oXAXo skrev men gojanOoch Troubleholder det är kanske ni som mår dåligt själva över er kropp? ärligt talat det är inte ens skvaller det är personangrepp rakt igenom. Trodde det var barn på mellanstadiet som hoppar på vikt och utseende...
Anis vikt är hans ensak och det tycker jag inte är något andra ska kommentera.

I övrigt tycker jag han verka ha en schysst personlighet och verkar vara en trevlig individ.

Bu-fucking-hu. Har aldrig varit överviktig, så nej jag har inte något komplex över min kropp. Tycker bara han leker för mycket och låtsas vara både snygg och flashig bara för att han har lite prenumeranter och märkeskläder. Hade han inte varit känd så hade han bara varit en tjockis som ingen ville vara med.
Citera
2019-07-05, 18:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Troubleholder
Bu-fucking-hu. Har aldrig varit överviktig, så nej jag har inte något komplex över min kropp. Tycker bara han leker för mycket och låtsas vara både snygg och flashig bara för att han har lite prenumeranter och märkeskläder. Hade han inte varit känd så hade han bara varit en tjockis som ingen ville vara med.
Han kanske inte passar ihop med fitnesstjejer eftersom man brukar träffa dem med liknande livsstil men det är absolut inte något fel på hans ansikte och han har uppenbarligen en väldigt genuin och trevlig personlighet. Dessutom sa han i någon video att han alltid kunnat få tjejer. Även människor av större modell får ofta partners. Sedan har han sagt att han söker PT, även om det kanske var på skoj.

Han har inte lite prenumeranter utan mer än vad du någonsin kommer få själv 😂 Jag älskar hans videor. Bara han och Tarzan jag följer eftersom pojken i Tensta/Rinkeby eller vad det är lite väl ung med mycket ungdomsfrågor (kollar mest enbart på de tre) Råkade obetänksamt säga något sämre om Tarzans yttre trots att han faktiskt ser bra ut men inte heller är min typ. Tycker faktiskt folk ska lägga ner att fitta sig gällande andras utseenden. Människor är inte allt man ser på en bild.
Citera
2019-07-05, 19:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av makullerad
Han kanske inte passar ihop med fitnesstjejer eftersom man brukar träffa dem med liknande livsstil men det är absolut inte något fel på hans ansikte och han har uppenbarligen en väldigt genuin och trevlig personlighet. Dessutom sa han i någon video att han alltid kunnat få tjejer. Även människor av större modell får ofta partners. Sedan har han sagt att han söker PT, även om det kanske var på skoj.

Han har inte lite prenumeranter utan mer än vad du någonsin kommer få själv 😂 Jag älskar hans videor. Bara han och Tarzan jag följer eftersom pojken i Tensta/Rinkeby eller vad det är lite väl ung med mycket ungdomsfrågor (kollar mest enbart på de tre) Råkade obetänksamt säga något sämre om Tarzans yttre trots att han faktiskt ser bra ut men inte heller är min typ. Tycker faktiskt folk ska lägga ner att fitta sig gällande andras utseenden. Människor är inte allt man ser på en bild.

Och vad gör din idol då? Har tittat snabbt något klipp och sedan skärt mig i armen i självförakt - men där satt han och tryckte ner utseendet på andra.
Citera
2019-07-05, 19:38
Medlem
Troubleholders avatar
Citat:

Kan du visa mig en enda video där han visar upp en tjej som han är på G med eller ihop med? Nej! För han kan inte få tjejer, han är för fet och ful helt enkelt. Ingen vill ha han. Kolla hans Rhodos vlogg. Tjejerna kollar på han i förakt. Alla skrattar o fnissar men det är för att dom vet att han är känd, annars hade han bara vart en blek arab tjockis som ingen brytt sig om.
Citera
2019-07-05, 20:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av egenvilja
Och vad gör din idol då? Har tittat snabbt något klipp och sedan skärt mig i armen i självförakt - men där satt han och tryckte ner utseendet på andra.
Sa inte att det är min idol. Ni näthatare gillar ju sådant, tror Youtube handlar om att ge kritik. Osäkert att Momo o Ille Freeway gör det i videor. Kommer ihåg att jag blev rätt förbannad på riktigt därför på någon YouTuber. Det var inte så snällt med killen i Glasögon, typ min manliga motsvarighet 🙄 kan inte komma på så mycket negativa kommentarer. Han ogillar snabbt människor med dålig attityd och som gör illa människor, det märks. Antwans tröja sågade han vilket inte känns särskilt hatiskt att göra. Den såg väl ok ut, jag utgår ifrån att folk inte dör för att kläder får kritik. Du får ge exempel. Har inte kollat alla videor och har dem inte i huvudet rakt av.
Citat:
Ursprungligen postat av Troubleholder
Kan du visa mig en enda video där han visar upp en tjej som han är på G med eller ihop med? Nej! För han kan inte få tjejer, han är för fet och ful helt enkelt. Ingen vill ha han. Kolla hans Rhodos vlogg. Tjejerna kollar på han i förakt. Alla skrattar o fnissar men det är för att dom vet att han är känd, annars hade han bara vart en blek arab tjockis som ingen brytt sig om.
Är det den där de håller på och skakar på häcken för att ge män stånd? Tror knappast de är ute efter en pojkvän där då. De vill bara synas och göra dem själva lite märkvärdiga. Som typ majoriteten människor gör.

Har du tänkt på hur vanligt det är att ni som blir så upprörda berättar hur ni tolkar det andra känner mer än verkligen har en susning? Du vet att allt är gissningar och din ton sätter inte ribban för andras tankar.
Senast redigerad av makullerad 2019-07-05 kl. 20:33.
Citera
2019-07-06, 09:03
Medlem
Citat:
Sa inte att det är min idol. Ni näthatare gillar ju sådant, tror Youtube handlar om att ge kritik. Osäkert att Momo o Ille Freeway gör det i videor. Kommer ihåg att jag blev rätt förbannad på riktigt därför på någon YouTuber. Det var inte så snällt med killen i Glasögon, typ min manliga motsvarighet 🙄 kan inte komma på så mycket negativa kommentarer. Han ogillar snabbt människor med dålig attityd och som gör illa människor, det märks. Antwans tröja sågade han vilket inte känns särskilt hatiskt att göra. Den såg väl ok ut, jag utgår ifrån att folk inte dör för att kläder får kritik. Du får ge exempel. Har inte kollat alla videor och har dem inte i huvudet rakt av.

Nu tvinade du mig till självskadebeteende men här ägnar han 30 minuter åt att racka ner på en persons utseende, beteende och karriär. (PT-n) Obs jag klickade upp hans senaste film och där var alla personangrepp på utseende märkligt nog ett perfekt exempel på en av hans videos där han gör det... Så ja, vem är det som är näthataren? Bara för att han visar sitt ansiikte så betyder det inte att han säger det ansikte till ansikte. Anis gömmer sig mest av alla på sin . Youtube-pedestal. Största tönten...

Ni näthatare? Varför anser du att jag är en näthatare? Vad är det för härskartekniker som sätter mig i ett fack? Kan du inte diskutera sakligt och strunta i att blanda in härskartekniker och känslor?

Jag har ingen aning vilka du pratar om, nu pratar jag om muppen "Anis Don Denima"...
Senast redigerad av egenvilja 2019-07-06 kl. 09:06.
Citera
2019-07-06, 13:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av egenvilja
Nu tvinade du mig till självskadebeteende men här ägnar han 30 minuter åt att racka ner på en persons utseende, beteende och karriär. (PT-n) Obs jag klickade upp hans senaste film och där var alla personangrepp på utseende märkligt nog ett perfekt exempel på en av hans videos där han gör det... Så ja, vem är det som är näthataren? Bara för att han visar sitt ansiikte så betyder det inte att han säger det ansikte till ansikte. Anis gömmer sig mest av alla på sin . Youtube-pedestal. Största tönten...

Ni näthatare? Varför anser du att jag är en näthatare? Vad är det för härskartekniker som sätter mig i ett fack? Kan du inte diskutera sakligt och strunta i att blanda in härskartekniker och känslor?

Jag har ingen aning vilka du pratar om, nu pratar jag om muppen "Anis Don Denima"...
Åsikterna. PT var en typisk snubbe jag träffat i otal förutom att det är jag som kan prata
Men allt cirkulerar kring killar och de är inte intresserade av mig som tjej. Totalt ointressant och jag har givetvis inte dejtar killen men typen. Ska jag gråta. Dessutom så sa han bara det inte kommer in någon som är jättetjock fast att han själv är PT och inte särskilt vältränad eller snygg heller.

Om inte kvinnor stod ut med mäns sågningar ständigt så skulle jag kunna ha överseende med detta som egentligen är grovt sexistiskt baserat på killens sexuella lust/preferenser. Hade absolut inte uppskattat, tjock, lång, kort, smal, snygg, ful osv kille i tv men mer än oönskade beröringar osv irl. Och jag kan tycka att det obehagliga tillstånd av att kanske behöva jobba någon som sannolikt inte klickat för en kan överses med programmets namn (som är creepy) och att man ser det som dejt.

En dejt ska inte cirkulera kring vad en vill ha av en annan, men det är en man och typiskt exempel på hur alla män fungerar och han som inte säger något annat än att inleda med egna preferenser, har sagt väldigt mycket om allt han tänker. Och jag håller med Anis eftersom det är ett praktexempel på hur dagens män är. Inte särskilt jävla kul att träffa bortsett från att de vill o inte vill medan jag är underhållaren till någon idiot som oavsett om jag sagt innan eller är tyst, borde gå och inte stanna kvar i så många timmar de kan. HATAR DEJTING eftersom jag ska agera underhållare till någon jävel som ser oss som objekt.

Men gråter jag över att Anis sågar exempelvis mig i samma andetag eftersom jag är just framåt och för personlig utveckling osv? Bryr mig inte ett skit eftersom jag kan prata under dejt iallafall. Vad han kan bryr jag mig inte om lika lite jag upplever det negativt att vi sågas i en värld ingen längre kan något annat än jobb, pengar och bil. Eller titta på film och serie. Däremot har han rätt i att en PT inte ska ut i tv och ta ner överviktiga även om han inte prefererar dem rent attraktionsmässigt. Har svårt för att man pratar om vikt etc med andra men har börjat och ska i höst planerat, börja träna med överviktig person. Skojade att personen blir min PT eftersom jag är en lat jävel, även om jag är smal. Det handlar om hälsa att man tar sig tid och lägger ner på att träna och äta bättre. Inte att bli knullbar.

Han förtjänade det särskilt som PT och absolut att YouTubers kan gå för långt. Kan ta ett exempel på någon jag sett några videor som aldrig någonsin vad jag hört av dem jag sett, sagt elaka saker men sågats av ännu sämre YouTuber i den mån att jag själv skrev en novell om vad jag ansåg som vuxen.
https://m.youtube.com/watch?v=4FQOuslUvTI

Vi lever i en värld där få vuxna av oss längre är vuxna. Oavsett om vi sitter här eller på andra medier. Det är synd men näthatare har inte företräde på att säga något ogenomtänkt. En eller två ogenomtänkta kommentarer legitimerar inte vad hela samhället gör heller. Dvs försöker bli någon genom att trycka ner andra människor. Men, hemliga beundrare och middag med mitt ex är rätt uppenbart fejk. Det sägs att du inte är någon om du inte har hatare. Sjukt det iaf.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in