2021-02-09, 16:39
Medlem
Paulabrauns avatar
Satt och funderade på en sak nu när vi diskuterat Anis vikt. Hans huvudform finner jag väldigt konstig. Kan detta bero på att Anis är överviktig och att det därför skapar en illusion av att hans huvud är större än det är Hur som helst får fläsket i ansiktet honom att se lite retarderad ut. Blir väldigt nyfiken över hur Anis skulle se ut som smal/vältränad/normalviktig.
Citera
2021-02-09, 17:52
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av evilhoney
Han är intervjuad i senaste avsnittet av podden Värvet, går la att leta upp där man vanligtvis lyssnar på poddar.
Tycker faktiskt att Anis verkar vara en rätt sympatisk typ i dagens mediasverige. Han erkänner iaf att han har gamla skelett men försöker lära sig av dem.
Jag instämmer med dig, uppfattar honom som en rätt sympatisk person i jämförelse med resten. Han erkänner inte bara gamla skelett utan är ju också rätt öppen om t ex viktproblem och annat. Verkar inte försöka förställa sig som så många andra.
Citera
2021-02-09, 17:54
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Paulabraun
Satt och funderade på en sak nu när vi diskuterat Anis vikt. Hans huvudform finner jag väldigt konstig. Kan detta bero på att Anis är överviktig och att det därför skapar en illusion av att hans huvud är större än det är Hur som helst får fläsket i ansiktet honom att se lite retarderad ut. Blir väldigt nyfiken över hur Anis skulle se ut som smal/vältränad/normalviktig.
Du har nog missuppfattat det där med proportioner. Om hans kropp är stor så kommer huvudet se mindre ut i förhållande till kroppen än om hans kropp är liten/tunn...
Citera
2021-02-09, 20:31
Medlem
Paulabrauns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Du har nog missuppfattat det där med proportioner. Om hans kropp är stor så kommer huvudet se mindre ut i förhållande till kroppen än om hans kropp är liten/tunn...

Det var inte riktigt så jag menade. Hans huvud ser ju inte stort ut i förhållande till hans kroppshydda. Anis huvud ser ändock stort ut och hans ansiktsuttryck är lite retarderat. Jämför man med RASK eller Hoffakaos, som båda är herrar av den större klassen så ser man inte samma problem. Hoffa har inte ett lika fläskigt ansikte och ser verkligen inte retarderad ut, samma med RASK.
Citera
2021-02-09, 20:59
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Det var inte riktigt så jag menade. Hans huvud ser ju inte stort ut i förhållande till hans kroppshydda. Anis huvud ser ändock stort ut och hans ansiktsuttryck är lite retarderat. Jämför man med RASK eller Hoffakaos, som båda är herrar av den större klassen så ser man inte samma problem. Hoffa har inte ett lika fläskigt ansikte och ser verkligen inte retarderad ut, samma med RASK.
Bra att du berättar om vilka referenspunkter du har
Citera
2021-02-09, 21:30
Medlem
Citat:

Tycker hans ansikte är långt jämfört med andras
Citera
2021-02-09, 21:32
Medlem
Paulabrauns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av chokladvanilj
Tycker hans ansikte är långt jämfört med andras

Japp! Anis huvud är mycket mer avlångt och fläskigt.
Citera
2021-02-11, 08:53
Medlem
Kör brave när ni ser hans videos då försvinner reklamen och han får inte en krona. Finns som app och webbläsare
Citera
2021-02-11, 12:30
Medlem
Paulabrauns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Negerkurd
Kör brave när ni ser hans videos då försvinner reklamen och han får inte en krona. Finns som app och webbläsare

Adblock är införskaffat sedan länge. Ingen youtuber får pengar av mig!
Citera
2021-02-14, 19:38
Anis måste vara den mest överskattade Youtubern någonsin. Han är inte är rolig för fem öre och gör tråkiga videos. Han har tydligen skaffat tjej också. Hur fasen lyckades fettot få en snygg tjej som henne? Misstänker att hon är fame-digger som kommer dumpa honom så snart hon får tillräckligt många följare på Instagram.
Citera
2021-02-15, 20:07
Medlem
Pruttgrottas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Martensite
Anis måste vara den mest överskattade Youtubern någonsin. Han är inte är rolig för fem öre och gör tråkiga videos. Han har tydligen skaffat tjej också. Hur fasen lyckades fettot få en snygg tjej som henne? Misstänker att hon är fame-digger som kommer dumpa honom så snart hon får tillräckligt många följare på Instagram.

Ja visst verkar det som att hon drar en "Hernestig" för att göra sig ett eget namn och dra igång karriären som influencer.
Citera
2021-02-15, 21:36
Medlem
EnokThuttifems avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Martensite

Sluta kolla då.....
Förstår inte vad problemet är. Seriöst kolla inte om det är så tråkigt.... Så jävla trött på gnällspikar som inte tillför NÅGONTING förutom SKIT.

Jag tycker det är kul att Anis lyckas gå ner i vikt och gör en del underhållande youtube-klipp. Att se hans vikt-resa är kul. Jag gillar flera av hans videor med reaktionsvideo och möte med svensken som jobbar med Pablo Escobars bror. Att han tappat 30kg med hjälp av kost och padel. Jättestrongt jobbat!!

Sen kan väl jag med tycka vissa videos inte är bra, men andra kanske gillar det. Vem är jag att döma? Videoklipp på Youtube får man ta som de är. Jag tycker det är kul att personer som Anis försöker underhålla på youtube. Ser gärna fler som prövar sina vingar där.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in