Citat:
Ursprungligen postat av
Martensite
Anis måste vara den mest överskattade Youtubern någonsin. Han är inte är rolig för fem öre och gör tråkiga videos. Han har tydligen skaffat tjej också. Hur fasen lyckades fettot få en snygg tjej som henne? Misstänker att hon är fame-digger som kommer dumpa honom så snart hon får tillräckligt många följare på Instagram.
Sluta kolla då.....
Förstår inte vad problemet är. Seriöst kolla inte om det är så tråkigt.... Så jävla trött på gnällspikar som inte tillför NÅGONTING förutom SKIT.
Jag tycker det är kul att Anis lyckas gå ner i vikt och gör en del underhållande youtube-klipp. Att se hans vikt-resa är kul. Jag gillar flera av hans videor med reaktionsvideo och möte med svensken som jobbar med Pablo Escobars bror. Att han tappat 30kg med hjälp av kost och padel. Jättestrongt jobbat!!
Sen kan väl jag med tycka vissa videos inte är bra, men andra kanske gillar det. Vem är jag att döma? Videoklipp på Youtube får man ta som de är. Jag tycker det är kul att personer som Anis försöker underhålla på youtube. Ser gärna fler som prövar sina vingar där.