2017-07-27, 17:35
Medlem
Åklagare har beslutat att en person ska hämtas till förhör. Personen har varit aggressiv och hotfull och har stängt in sig i en lägenhet. Polis, ambulans och räddningstjänst är på plats.

Polisen vill i nuläget inte lämna fler uppgifter. Någon på plats som vet mer?
L
Stor polisinsats i Västra Frölunda
http://www.gp.se/nyheter/g%C3%B6tebo...unda-1.4483546
Citera
2017-07-27, 18:53
Medlem
Nu har mannen gett upp.
Citera
2017-07-27, 19:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bluepillman
Nu har mannen gett upp.
Vilken typ av man är det frågan om?
En mörk man med intresse för ökengudar som fått utvisningsbeslut med all rätt?Eller är det en Impala ägare som fått sin bil uppeldad av ovanstående mörka mans barn?
Eller är det en vanlig missbrukare i valfri kulör?
Citera
2017-07-27, 19:53
Medlem
På mandolingatan, huset som ligger vid orientlivsen
Citera
2017-07-27, 19:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lyckolandet
Vilken typ av man är det frågan om?
En mörk man med intresse för ökengudar som fått utvisningsbeslut med all rätt?Eller är det en Impala ägare som fått sin bil uppeldad av ovanstående mörka mans barn?
Eller är det en vanlig missbrukare i valfri kulör?

Utifrån bilderna , klädstilen så såg det ut som en rätt ung person, 20-25 år skulle jag gissa.
Senast redigerad av pederN 2017-07-27 kl. 19:57.
Citera
2017-07-27, 19:59
Medlem
Dugins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pederN
Utifrån bilderna , klädstilen så såg det ut som en rätt ung person, 20-25 år skulle jag gissa.

Svårt att säga med tanke på att de flesta kriminella männen i förorterna klär sig på det sättet. Inte så att kriminella från Frölunda går runt i skjorta och kavaj om man säger så.

Btw är det med 110% en blatte.
Citera
2017-07-27, 20:48
Medlem
Kille runt 25 skulle jag tippa. Svensk.
Citera
2017-07-27, 22:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av myfriendpeter
Kille runt 25 skulle jag tippa. Svensk.
Va han så blek eller är det bara ditt önsketänkande som kickar in?Kan det ha varit en ung man av husockupanttyp månne?Dåligt med tips i tråden.Vilken frisyr hade den unge mannen?Kroppsmycken?
Citera
2017-07-28, 05:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lyckolandet
Va han så blek eller är det bara ditt önsketänkande som kickar in?Kan det ha varit en ung man av husockupanttyp månne?Dåligt med tips i tråden.Vilken frisyr hade den unge mannen?Kroppsmycken?

Frisyr och kroppssmycken såg jag inte. Huva uppdragen när polisen förde honom till bilen. Killen var även ganska snabb på att vända ner ansiktet mot marken när han såg folksamlingen med kameror.
Och okej, han kanske inte var svensk, kan ha varit norsk. Eller irländare. Han var inte blatte iaf.
Citera
2017-07-28, 19:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av myfriendpeter
Frisyr och kroppssmycken såg jag inte. Huva uppdragen när polisen förde honom till bilen. Killen var även ganska snabb på att vända ner ansiktet mot marken när han såg folksamlingen med kameror.
Och okej, han kanske inte var svensk, kan ha varit norsk. Eller irländare. Han var inte blatte iaf.

Vad bygger du det på?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in