• 1
  • 2
2017-07-26, 20:20
Medlem
PappasNyaKilles avatar
Man kan ju tänka sig att hon blivit chockad och upprörd och därför inte medverkar nu.
All heder åt henne som tagit till vapen mot GM!
Citera
2017-07-27, 01:47
Medlem
Har aldrig läst om ett klarare fall av falskanmälan.
Är det inte ofta så att många av de här trådarna som handlar om våldtäktsförsök, dvs när polisen inte hittar en blåslagen helt förstörd kvinna bara är fejk.
Citera
2017-07-27, 07:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PappasNyaKille
Man kan ju tänka sig att hon blivit chockad och upprörd och därför inte medverkar nu.
All heder åt henne som tagit till vapen mot GM!

Ja, eller hur? Svenska kvinnor börjar äntligen vakna i det nya Sverige! GM är troligen en afghansk gruppkommannde skäggbarn/hazar.
Citera
2017-07-27, 09:10
Medlem
Känns inte som ett ställe där man skulle försöka våldta någon men dessa kräk tänker väl inte...

För övrigt så har flyktinglägret kommit igång i kungälvs centrum. Jag ser dessa gäng snurra runt på stan dygn efter dygn, de bara går och går... Till slut tröttnar dom på att gå och börjar våldta
Citera
2017-07-27, 09:24
Medlem
Om man skall spekulera lite så gissar jag att offret i detta fallet väljer att inte delta i utredningen då hon klarade sig helskinnad och inte vill att det skall komma ut att det var hon som är offret. Utifrån hur samhället ser ut så kan jag har viss förståelse för detta. Bra att hon anmälde dock.
Citera
2017-07-27, 10:23
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Foolson
Varför polisanmälde hon detta om hon ändå inte tänkte medverka i utredningen sedan?

Samtidigt riskerar andra kvinnor att utsättas för våld av smutset för att smutset inte vill medverka i utredningen. Riktig hoe.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in