2017-07-25, 14:02
Medlem
Jag är själv född och uppväxt här i Sverige men har en annan bakgrund och det är så att min flickvän som är hel svensk är gravid. Om jag ska vara ärlig nu så har jag inte tänkt att skaffa barn med en svensk brud men nu har det redan hänt och fick veta att hon var gravid igår...jag sa först att jag ej ville ha barnen och hon blev jätte besviken på hur jag reagera för hela situationen.

Jag fick lite dåligt samvete såklart och bad om ursäkt och försökte få henna att vara lugn och sade att jag skulle tänka på saken...har nu berättat till min mamma och hon blev jätteglad..jag tänkte wtf..varför är mamma glad nu? Hon sade till mig att hon älskade min flickvän och tyckte hon var världens sötaste tjej och allt lol...min tjej gillar också min mamma de har umgåtts mycket tillsammans shoppat och allt utan att jag visste om det haha...wow

iallafall min tjej är mer den "seriösa" bruden och vill gifta sig, skaffa barn, ha ett man i hennes liv och allt det där och ja det låter ju bra men jag..lite förvirrad.

Ska jag fria till henne? Min brud älskar mig och vill att jag ska vara hennes man och pappan (såklart) till den kommande barnen.

What the fuck to do? jag lutar mer åt att ta ansvaren för hela skiten jag har skapat.
Citera
2017-07-25, 14:07
Medlem
LeonaHelmsleys avatar
Grattis till att börja med, känns det rätt så kör på och fria.

Men vad har det med BDSM och kinky att göra?
Citera
2017-07-25, 14:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LeonaHelmsley

Haha vet ej jag klickade på "sex" och visste inte hur jag skulle ta mig vidare därifrån.
Tror det är bäst om jag gör det som är rätt och tar mig ansvaret, jag älskar fortfarande min flickvän och ska göra allt för det bästa för henne och min kommande barn, jag vill ej leva ett sambo liv utan vill bilda familj i slutändan.

Jag tror jag har redan besvarat min egen fråga haha men ville fortfarande ha er åsikt på det hela.
Senast redigerad av FLASHBACKSUGERR 2017-07-25 kl. 14:30.
Citera
2017-07-25, 14:36
Medlem
Jernmaskens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FLASHBACKSUGERR
Ska jag fria till henne? Min brud älskar mig och vill att jag ska vara hennes man och pappan (såklart) till den kommande barnen.

What the fuck to do? jag lutar mer åt att ta ansvaren för hela skiten jag har skapat.
Jaha, du måste inte gifta dig med en kusin då? Eller?
Citera
2017-07-25, 14:49
Avslutad
Citat:

kanske räknas som en fetischism när det är folk ifrån 2 olika raser som skaffar barn ?

jag bara gissar här, är lika förvånad som dig.
Citera
2017-07-25, 16:59
Medlem
supermassives avatar
Älskar du henne och kan se ett liv med henne så kör på, om du själv vill. Fria inte så länge du själv inte vill det. Låt det komma när det kommer istället.

Grattis btw!
Citera
2017-07-25, 18:03
Medlem
another-devils avatar
Citat:

Det handlar väl om gravidsex. Räknas det som kinky?
Citera
2017-07-25, 18:09
Medlem
Är i motsatt situation. Gravid med en kille som tvekar. Förstår nu att nyckeln är hans mammas åsikt, haha.
Citera
2017-07-25, 18:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Janyny
Är i motsatt situation. Gravid med en kille som tvekar. Förstår nu att nyckeln är hans mammas åsikt, haha.

Generellt är mammor väldigt viktiga för män speciellt om man har haft en bra uppväxt med familjen, jag hoppas det löser sig för dig.
Citera
2017-07-25, 19:25
Medlem
Tack.

Om det går så försök att vara ärlig med din tjej men lite försiktigt, kanske kan ni diskutera vad du är orolig för? Förstår att det kan vara svårt att ha det samtalet nu när hormoner och sånt är inblandat.
Citera
2017-07-25, 20:15
Medlem
Afrolovers avatar
Gilla läget. Tro du det kommer att funka med tjejen - du har ju din mammas stöd - så gör ett försök att flytta ihop. Alla förhållanden behöver inte vara "en dans på rosor" från början.

Annars berädd dig på att bli pappa och betala underhåll i 18 låna år. Försök inte fly utomlands. De svenska myndigheterna kommer efter dig - något som många inte vet men så är det.
Citera
2017-07-26, 18:22
Medlem
heropsychodreamers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FLASHBACKSUGERR
Jag är själv född och uppväxt här i Sverige men har en annan bakgrund och det är så att min flickvän som är hel svensk är gravid. Om jag ska vara ärlig nu så har jag inte tänkt att skaffa barn med en svensk brud men nu har det redan hänt och fick veta att hon var gravid igår...jag sa först att jag ej ville ha barnen och hon blev jätte besviken på hur jag reagera för hela situationen.

Jag fick lite dåligt samvete såklart och bad om ursäkt och försökte få henna att vara lugn och sade att jag skulle tänka på saken...har nu berättat till min mamma och hon blev jätteglad..jag tänkte wtf..varför är mamma glad nu? Hon sade till mig att hon älskade min flickvän och tyckte hon var världens sötaste tjej och allt lol...min tjej gillar också min mamma de har umgåtts mycket tillsammans shoppat och allt utan att jag visste om det haha...wow

iallafall min tjej är mer den "seriösa" bruden och vill gifta sig, skaffa barn, ha ett man i hennes liv och allt det där och ja det låter ju bra men jag..lite förvirrad.

Om du inte till 100% vill gifta dig och skapa ett liv med henne så gör INTE det! Låt dig inte övertalas av din mamma. Det går jättebra att ha delad vårdnad om barnet. Ta ditt ansvar genom att vara en bra pappa. Har du tvivel på giftermål blir det bara en hemsk skilsmässa som kommer skada både barnet och er.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in