2017-07-24, 13:24
Medlem
Dr.Krankentots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Piggekott
Solklart fall där polisen skulle ha rätt att använda skopolamin efter behag, eller 230 V i snoppen på killen.

Men de' kan ju vara farligt ju, man kan dö av sånt.
Citera
2017-07-24, 13:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dr.Krankentot
Men de' kan ju vara farligt ju, man kan dö av sånt.

Javisst, och ännu fler kan dö om det daltas med kriminella.
Citera
2017-07-24, 14:03
Medlem
Vilka krigar i Malmö nu då? Zein är inte inblandade?
Citera
2017-07-24, 14:05
Medlem
ModerRotas avatar
Är det någon som vet exakt var skotten tog? Jag tror de siktar på könsorganen för det gör ondast ( eftersom de bär skyddsväst på kroppen så är det där målområdet är bäst. Skott i benet kan leda till döden om man träffar artären.
Citera
2017-07-24, 14:31
Medlem
Bananpyjamasens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -TheGuy-
Vill tillägga att denna killen är hederlig, han hade fått ett hot några dagar tidigare och sökt skydd men inte fått det och försäkrade sig med en skyddsväst vilket var jävligt tur. Att han inte skulle få sjukvård bara för att han inte är en råtta/golare är ju bara fucked up tänkande av er!!

Ännu en hederlig skjuten i Malmö?
Följdfråga: varför blev han hotad?
Citera
2017-07-24, 14:45
Medlem
Som väntat.... "Han är världens snällaste kille. Han kan inte göra en fluga förnär." Blablablabla.
Ett drägg som inte hann skjuta först. Hade han skjutit först så hade det skrivits om den andra. "Han är världens snällaste kille. Han kan inte göra en fluga förnär.".

Frågan är bara om det handlar om knark, heder eller båda delar.
Citera
2017-07-24, 15:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bananpyjamasen
Ännu en hederlig skjuten i Malmö?
Följdfråga: varför blev han hotad?

Något klingar märkligt i mina öron.
Varför vill man inte uppge sitt namn till polisen el sjukvården?
Bär hederliga människor skyddsväst?

Vad heter BO?
Vilken var den exakta adressen han bor på el var på?
Citera
2017-07-24, 15:17
Medlem
Pluppiplupps avatar
Citat:
Vill tillägga att denna killen är hederlig, han hade fått ett hot några dagar tidigare och sökt skydd men inte fått det och försäkrade sig med en skyddsväst vilket var jävligt tur. Att han inte skulle få sjukvård bara för att han inte är en råtta/golare är ju bara fucked up tänkande av er!!

Snart så måste alla som rör sig i "socialt utsatta områden" ha skottsäker väst på sig. Det är framtiden tror jag.

Sen undrar jag. Om han nu är så hederlig, varför blir han då hotad av kriminella?
Sen att skjuta honom bara några dagar senare efter detta hot, låter i mina öron som ren lögn. Men vad vet jag.
Citera
2017-07-24, 15:53
Medlem
bagarn29s avatar
Citat:
Var sökte han skydd men fick inte detta?
Citera
2017-07-24, 16:20
Medlem
bagarn29s avatar
Citat:
Så sent som vid kvart i sju-tiden på morgonen hade polisen inte hittat något som tydde på skottlossning vid Kullalad, därför kan man inte med säkerhet fastställa brottsplatsen. Man utgår dock från att det finns ett samband mellan de två händelserna.

Det är oklart om mannen, som är identifierad och uppges vara bosatt i Malmöområdet, är känd av polisen sedan tidigare.
– Men med tanke på omständigheterna är det inte helt osannolikt.
Källa: SkD

Kan han ha blivit skjuten i en lägenhet?
Citera
2017-07-24, 16:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bagarn29
Källa: SkD

Kan han ha blivit skjuten i en lägenhet?

Såklart...
Citera
2017-07-24, 16:54
Medlem
Novus4212s avatar
Citat:

Han hade sök skydd från var? Polisen?

Om så är fallet, trodde han att han skulle få beskydd av Polisen utan att berätta varför och för vem han ville ha skydd ifrån?

Ditt inlägg faller på sin orimlighet och med tanke på att detta bara är ditt andra inlägg på Flashback så tror jag ingen tar dina uppgifter på något större allvar.

Nästan alla som blir skjutna i Malmö är alltid en bra kille som inte hade med någon brottslighet att göra ändå så blir dom pepprade.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in