• 36 043 online
  • 1 138 663 medlemmar
  • 58 992 574 inlägg
2017-07-23, 22:07
Medlem
Helt sjukt att jag inte hittar den , tyckte den verkade populärast typ enda man körde. En liten bana där man kan gå upp för en trappa sedan springa till motståndarna , eller gå igenom en gång där en stor låda var. Man kunde också hopps upp för en "rulltrappa" sak för hamna uppe på ett ställe ta sönder lådor och få granater. Skriver dåligt för spelar medans under press. Sjukt iaf att den ska vara så svår hitta
Citera
2017-07-23, 22:10
Medlem
Mr.arvings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ufc123
Helt sjukt att jag inte hittar den , tyckte den verkade populärast typ enda man körde. En liten bana där man kan gå upp för en trappa sedan springa till motståndarna , eller gå igenom en gång där en stor låda var. Man kunde också hopps upp för en "rulltrappa" sak för hamna uppe på ett ställe ta sönder lådor och få granater. Skriver dåligt för spelar medans under press. Sjukt iaf att den ska vara så svår hitta

Kan det vara aim_crazyjump kanske?
Citera
2017-07-23, 22:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mr.arving
Kan det vara aim_crazyjump kanske?
Nä det var bara "öken" bana . Är på dåligt humör är på mobilen kan inte titta citerade svar heller.
Banan var väldigt liten
Citera
2017-07-23, 22:14
Medlem
Oldberrys avatar
Vet precis vilken du menar men lan ej namnet på den. Visst var det en snö-bana

Edit: nehe, då tänker jag på en annan
Citera
2017-07-23, 22:16
Medlem
Mr.arvings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Oldberry
Vet precis vilken du menar men lan ej namnet på den. Visst var det en snö-bana

Edit: nehe, då tänker jag på en annan

Haha lätt att du tänkte på fy_buzzkill
Citera
2017-07-23, 22:18
Medlem
Japp det var den. Riktigt svårt att hitta men minns namnet nu
Citera
2017-07-23, 22:29
Medlem
Oldberrys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mr.arving
Haha lätt att du tänkte på fy_buzzkill

Ja såklart blev lite fundersam när han sa att det var en öken bana men den kanske fanns i både snö och öken
Citera